Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

5 πράγματα που πρέπει να αποφύγεις αν πήρες πρόσφατα βάρος

Πώς να αντιμετωπίσεις με ψυχραιμία μια αλλαγή στο βάρος σου



Το τελευταίο διάστημα συνειδητοποίησες πως έβαλες κάποια κιλάκια, που δεν απειλούν τη σιλουέτα σου ή την υγεία σου, αλλά ταυτόχρονα θες διακαώς να αποβάλεις. Και αυτό σίγουρα είναι κάτι που μπορείς να κάνεις, χωρίς ωστόσο να πέσεις στην παγίδα των εύκολων λύσεων ή στο να κατηγορείς τον εαυτό σου για αυτή την αλλαγή στο σώμα σου, που συμβαίνει σε όλους μας. Ακολουθούν 5 πράγματα που πρέπει να αποφύγεις αν πήρες πρόσφατα βάρος, ώστε να επανέλθεις στα ιδανικά σου επίπεδα χωρίς να ζοριστείς ψυχικά και σωματικά.

Μην αρχίσεις να παραλείπεις γεύματα

Έρευνες έχουν δείξει εδώ και χρόνια ότι όταν καταναλώνεις ένα μικρό γεύμα κάθε λίγες ώρες, τότε σταθεροποιείται το σάκχαρο στο αίμα και είναι λιγότερο πιθανό να γίνει κάποια λανθασμένη επιλογή στο επόμενο γεύμα. Μην αρχίσεις λοιπόν να παραλείπεις γεύματα, αλλά οργανώσου και επίλεξε τι θα καταναλώσεις, προτού τα χρειαστείς. Τα μικρά σνακ και γεύματα που είναι υγιεινά και χωρίς περιττά λιπαρά θα σε κάνουν να επανέλθεις στο πρότερο βάρος.

Μη ζυγίζεσαι συνεχώς

Τυπικά, κανείς δε θα πρέπει να χάνει περισσότερο από μισό με ένα κιλό τη βδομάδα, αλλά μπορεί να είναι περισσότερο ή λιγότερο, αναλόγως με το σώμα σου. Σε κάθε περίπτωση, μη ζυγίζεσαι μανιωδώς, αφού το μόνο που θα προκαλέσεις στον εαυτό σου είναι επιπλέον άγχος, το οποίο μάλιστα μπλοκάρει και τις προσπάθειές σου να χάσεις κιλά λόγω έκκρισης ινσουλίνης.

Μη γυμνάζεσαι υπερβολικά

Προσπάθησε να είσαι ρεαλίστρια και ξεκίνα χαλαρά τη γυμναστική, χωρίς να κάνεις υπερβολές που θα οδηγήσουν σε υπερκόπωση. Να θυμάσαι άλλωστε ότι η υπερβολική άσκηση προκαλεί και μεγαλύτερη πείνα, γεγονός που μπορεί να σε οδηγήσει στο να φας παραπάνω.

Απόφυγε τη δίαιτα εξπρές

Οι δίαιτες εξπρές είναι ακατάλληλες για την υγεία μας και δεν προορίζονται να τις ακολουθούμε για μεγάλο χρονικό διάστημα, γεγονός που οδηγεί στο να ξαναπαίρνουμε βάρος μετά το πέρας τους. Το κλειδί για μία πιο μόνιμη και υγιεινή απώλεια βάρους είναι να τρως μη επεξεργασμένα τρόφιμα, να προσέχεις με τα λιπαρά και τις ποσότητες που καταναλώνεις και να ασκείσαι τακτικά χωρίς υπερβολές.

Μην αγνοείς το αίσθημα της πείνας

Κατανάλωσε φαγητό όταν είσαι ελαφρώς πεινασμένη και να σταμάτα όταν νιώθεις ελαφρώς χορτασμένη. Μην αγνοείς το αίσθημα της πείνας, αλλά κάνε τις σωστές επιλογές για τις ανάγκες του σώματός σου, θέτοντας όρια που θα έχεις κατά νου διαρκώς.

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

7 λόγοι για να πίνεις νερό το πρωί μόλις ξυπνάς

Οφέλη της πρωινής θεραπείας με νερό που μπορεί να μη γνώριζες ήδη

ΥΓΕΙΑ

Πώς η καλύτερη στοματική υγιεινή μειώνει τα βακτήρια που σχετίζονται με σοβαρές ασθένειες, όπως οι καρδιαγγειακές παθήσεις και η νόσος του Αλτσχάιμερ

Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης πώς το στοματικό διάλυμα οδήγησε σε καλύτερο έλεγχο του σακχάρου στο αίμα

ΥΓΕΙΑ

Πώς η έλλειψη ύπνου μπορεί να επιδεινώσει το άγχος που βιώνεις στην καθημερινότητα

Μερικές φορές, το συσσωρευμένο άγχος που σε βασανίζει ξεκινά από εκείνες τις ώρες ύπνου που έχεις χάσει

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τρίτης 5 Μαρτίου

Οφείλετε να είστε προσεκτικοί στις μεγάλες υποσχέσεις

ΣΙΝΕΜΑ

Dune: Part 2: Επιστροφή στον Arrakis και στο στο μεγάλο κινηματογραφικό υπερθέαμα

Ο Βασίλης Σπανός περιπλανιέται στις αχανείς ερήμους του Arrakis και στο μεγάλο σινεμά του σύγχρονου auteur της επιστημονικής φαντασίας Denis Villeneuve

SINGLES

Οι μεγαλύτεροι ενδόμυχοι φόβοι των ναρκισσιστικών ατόμων

Μπορεί να το κρύβουν καλά αλλά και οι ναρκισσιστές φοβούνται, δείτε λοιπόν τα αδύνατά τους σημεία