Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

5 εύκολοι τρόποι για να μειώσετε τη χοληστερίνη φυσικά

Απλές κινήσεις που κάνουν τη διαφορά



Η αυξημένη χοληστερίνη είναι ένα ζήτημα που αφορά σημαντικό ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού, ανεξαρτήτως ηλικίας. Και μπορεί το ενδεχόμενο ανάγκης λήψης φαρμακευτικής αγωγής για τη ρύθμισή της να είναι μεγάλο σε πολλές περιπτώσεις, βοηθώντας σημαντικά προς αυτή την κατεύθυνση, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν μπορούμε να συμβάλλουμε και με φυσικούς τρόπους, πραγματοποιώντας μερικές μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές στην καθημερινότητά μας. Να ποιες είναι αυτές.

Pixel

Ακολουθήστε μια υγιεινή διατροφή για την καρδιά

Συμπεριλάβετε στη διατροφή σας πολλά φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και άπαχες πρωτεΐνες. Αποφύγετε τα κορεσμένα λίπη και τα τρανς λιπαρά που βρίσκονται σε τηγανητά και επεξεργασμένα τρόφιμα. Επιλέξτε πιο υγιεινά λιπαρά όπως το παρθένο ελαιόλαδο.

Ασκηθείτε τακτικά

Ασχοληθείτε με τουλάχιστον 30 λεπτά μέτριας έως έντονης σωματικής δραστηριότητας τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας. Η τακτική άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των επιπέδων χοληστερόλης λιποπρωτεϊνών υψηλής πυκνότητας (HDL), η οποία θεωρείται καλή χοληστερόλη.

Διατηρήστε ένα υγιές σωματικό βάρος

Η απώλεια του περιττού βάρους μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης. Στοχεύστε σε έναν υγιή δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) συνδυάζοντας μια ισορροπημένη διατροφή με τακτική άσκηση.

Κόψτε το κάπνισμα

Το κάπνισμα βλάπτει τα αιμοφόρα αγγεία και μειώνει τα επίπεδα της καλής χοληστερόλης. Με τη διακοπή του καπνίσματος, μπορείτε να βελτιώσετε τη γενική υγεία σας και να μειώσετε τα επίπεδα χοληστερόλης.

Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ

Η κατανάλωση αλκοόλ με μέτρο μπορεί να έχει κάποια οφέλη για την υγεία (με λίγο κόκκινο κρασί να είναι καλοδεχούμενο μέσα στην εβδομάδα), αλλά η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα χοληστερόλης. Συνιστάται ο περιορισμός της πρόσληψης αλκοόλ σε όχι περισσότερο από ένα ποτό την ημέρα για τις γυναίκες και δύο ποτά την ημέρα για τους άνδρες, αλλά όχι σε καθημερινή βάση.

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

4 «φυσιολογικές» καθημερινές συνήθειες που καταστρέφουν τον εγκέφαλο

Βλάπτεις την υγεία του εγκεφάλου σου καθημερινά με αυτές τις τέσσερις συνήθειες – καιρός να τις κόψεις!

ΥΓΕΙΑ

5 tips για να βουρτσίζεις τα δόντια σου με τον σωστό τρόπο

Τι πρέπει να κάνεις για τη στοματική σου υγιεινή

ΥΓΕΙΑ

7 τροφές που υποστηρίζουν την υγεία του εγκεφάλου

Με αφορμή τον μήνα ευαισθητοποίησης για την ψυχική υγεία βάζουμε στο πιάτο μας ό,τι μας ωφελεί περισσότερο

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια εβδομάδας 26/5 έως 2/6/24

Οι αλλαγές θα εμφανίζονται εκεί που δεν το περιμένετε, με ξαφνικά νέα

ΣΧΕΣΕΙΣ

Αποδείξεις ότι δεν σε αγάπησε ποτέ και πώς να το(ν) ξεπεράσεις

Έλα αρκετά χρόνο σπατάλησες, άνοιξε τα μάτια σου και μάζεψε την καρδιά σου