Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

Πώς να φροντίσετε την υγεία σας αν είστε έγκυος τους θερινούς μήνες

Τι να προσέξετε τις ημέρες που η θερμοκρασία είναι υψηλή.



Η εγκυμοσύνη κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού μπορεί να είναι δύσκολη υπόθεση λόγω της υπερβολικής ζέστης και της συνολικής κόπωσης που αυτή δημιουργεί. Ωστόσο, με ορισμένες προφυλάξεις και εντατική φροντίδα, μπορείτε να προστατεύσετε την υγεία σας και να έχετε μια άνετη και ασφαλή εγκυμοσύνη. Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές που πρέπει να λάβετε υπόψη.

Μείνετε ενυδατωμένες

Πίνετε άφθονο νερό και υγρά όλη την ημέρα. Η αφυδάτωση μπορεί να οδηγήσει σε διάφορες επιπλοκές, γι' αυτό φροντίστε να έχετε μαζί σας ένα μπουκάλι δροσερό νερό και να πίνετε τακτικά.

Ντυθείτε κατάλληλα

Φορέστε φαρδιά, ανοιχτόχρωμα ρούχα που αναπνέουν για να παραμείνετε δροσερές και άνετες. Επιλέξτε φυσικά υφάσματα όπως το βαμβάκι και το λινό που επιτρέπουν στον αέρα να κυκλοφορεί γύρω από το σώμα σας.

Μείνετε σε εσωτερικούς χώρους κατά τις ώρες αιχμής

Προσπαθήστε να αποφύγετε να βρίσκεστε σε εξωτερικούς χώρους κατά τη διάρκεια της πιο ζεστής περιόδου της ημέρας, συνήθως μεταξύ 11 π.μ. και 4 μ.μ. Εάν πρέπει να βγείτε έξω, κυκλοφορείτε κάτω από τη σκιά και χρησιμοποιήστε ένα καπέλο, ακόμη και μια ομπρέλα, για να προστατευθείτε από το άμεσο ηλιακό φως.

Χρησιμοποιήστε αντιηλιακό

Εφαρμόστε αντιηλιακό με υψηλό δείκτη SPF για να προστατεύσετε το δέρμα σας από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου. Η εγκυμοσύνη μπορεί να κάνει το δέρμα σας πιο ευαίσθητο στην εμφάνιση πανάδων, επομένως είναι απαραίτητο να λαμβάνετε επιπλέον προφυλάξεις.

Κάντε δροσερά ντους ή μπάνια

Το δροσερό ντους ή το μπάνιο μπορεί να ανακουφίσει από τη ζέστη.

Χρησιμοποιήστε ανεμιστήρες ή κλιματισμό

Διατηρήστε τον χώρο σας δροσερό χρησιμοποιώντας ανεμιστήρες ή κλιματισμό. Εάν δεν έχετε πρόσβαση σε αυτά, σκεφτείτε να επισκεφτείτε δημόσιους χώρους όπως εμπορικά κέντρα ή βιβλιοθήκες που διαθέτουν κλιματισμό.

Μείνετε δραστήριες αλλά αποφύγετε τις υπερβολές

Είναι σημαντικό να συνεχίσετε την άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, προσέχοντας όμως και αποφεύγοντας τις υπερβολές. Επιλέξτε τις πιο δροσερές ώρες της ημέρας για να κάνετε σωματικές δραστηριότητες και το σώμα σας εάν χρειάζεται να κάνετε διαλείμματα ή να μειώσετε την ένταση.

Σηκώστε τα πόδια σας

Οι πρησμένοι αστράγαλοι και γάμπες είναι κοινά συμπτώματα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και μπορεί να επιδεινωθούν στη ζέστη. Ανυψώνοντας τα πόδια σας πάνω από το επίπεδο της καρδιάς σας μπορεί να βοηθήσετε στη μείωση του οιδήματος.

Καταναλώστε ισορροπημένα και ελαφριά γεύματα

Επιλέξτε μικρά και συχνά γεύματα που περιλαμβάνουν φρούτα, λαχανικά και άπαχη πρωτεΐνη. Αποφύγετε τα βαριά, λιπαρά ή πικάντικα τρόφιμα που μπορεί να προκαλέσουν δυσπεψία ή δυσφορία.

Θυμηθείτε να δώσετε προτεραιότητα στην υγεία και την ευημερία σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας. Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές και ακούγοντας το σώμα σας, μπορείτε να περάσετε ένα ασφαλές και ευχάριστο καλοκαίρι ενώ περιμένετε το μωράκι σας.

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

Γιατί πρέπει να σταματήσεις να φοράς στενά ρούχα στην καθημερινότητά σου

Μια φορά στο τόσο είναι ΟΚ, όμως σε γενικές γραμμές τα στενά ρούχα πρέπει να αποφεύγονται

ΥΓΕΙΑ

7 απρόσμενοι τρόποι για να διατηρηθείς δροσερή στον καύσωνα

Πράγματα που μπορούν να βοηθήσουν την κατάσταση πέρα από το κλιματιστικό και τον ανεμιστήρα

ΥΓΕΙΑ

4 εύκολα tips για να ξυπνάς το πρωί με ενέργεια και όρεξη

Αν χρειάζεσαι γερανό για να σηκωθείς από το κρεβάτι και νιώθεις δύστροπη, υπάρχει λύση

Προτεινόμενα

CELEBS

Χριστίνα Μπόμπα: H sexy εμφάνιση με διχτυωτό φόρεμα

Τι φόρεσε σε πάρτι σε γνωστό παραλιακό club στη Βάρκιζα

ΥΓΕΙΑ

Γιατί πρέπει να σταματήσεις να φοράς στενά ρούχα στην καθημερινότητά σου

Μια φορά στο τόσο είναι ΟΚ, όμως σε γενικές γραμμές τα στενά ρούχα πρέπει να αποφεύγονται

CELEBS

Άντζελα Γκερέκου - Μαρία Βοσκοπούλου: Με ασπρόμαυρα looks στο Ηρώδειο!

Παρακολούθησαν τη συναυλία για τα 100 χρόνια ζωής του Μίμη Πλέσσα