Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

Για 1.000+1 ήσυχες νύχτες 

6 τρόποι που σου υπόσχονται... όνειρα γλυκά! 


Μαρία Μυλωνά

 

Έχεις δοκιμάσει τα πάντα: από το να μετράς προβατάκια μέχρι να πίνεις ένα ποτηράκι κρασί, και  πάλι όμως το πρόβλημα της αϋπνίας παραμένει; Επειδή ο ύπνος εξασφαλίζει καλή υγεία, ανακάλυψε μερικούς έξυπνους τρόπους που σου υπόσχονται πραγματικά όνειρα γλυκά!   

1. Άσε τα βιβλία: …και δώσε προτεραιότητα στον ύπνο. Μπορεί το μυθιστόρημα που διαβάζεις να σε έχει κυριολεκτικά συνεπάρει και να μην θέλεις να το αφήσεις , αλλά για να καταφέρεις να κοιμηθείς θα χρειαστεί απλά να το αφήσεις… να περιμένει. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την τηλεόραση.  

2. Κλείσε φώτα: Για να… κλείσεις και μάτια! Γενικά το φως δίνει σήμα στον εγκέφαλο να ξυπνήσει, οπότε καλό είναι να το αποφεύγεις. Για να απολαύσεις τον ύπνο σου κλείσε τα παντζούρια και βγάλε από την κρεβατοκάμαρα όλες τις συσκευές που φωτίζουν το χώρο. Σ’ αυτή την κατηγορία ανήκει και το φως που εκπέμπει το κινητό σου.  

3. Στοπ στο θόρυβο: Φρόντισε το υπνοδωμάτιο σου να είναι όχι μόνο σκοτεινό αλλά και ήσυχο. Μην μπεις στον πειρασμό να συντονιστείς με τον αγαπημένο σου σταθμό και να τον αφήσεις να παίζει όλο το βράδυ, ακόμα κι αν οι μουσικές του επιλογές είναι χαλαρωτικές. Προτίμησε να απολαύσεις τις αγαπημένες σου μελωδίες για περιορισμένη ώρα και έπειτα απομονώσου από κάθε ήχο φορώντας ωτοασπίδες. 

4. Άλλαξε χρώμα: Και για την ακρίβεια, στους τοίχους του υπνοδωματίου σου. Σύμφωνα με τη χρωματοεραπεία, οι παλ παραλλαγές του πράσινου και του μπλε έχουν χαλαρωτική δράση και βελτιώνουν την ποιότητα του ύπνου.

5. Κάνε bubble bath: Γέμισε την μπανιέρα με ζεστό νερό (όχι καυτό) και άλατα και μείνε μέσα για τουλάχιστον 20-30 λεπτά. Εναλλακτικά, μπορείς να επωφεληθείς από τη δύναμη των αιθέριων ελαίων. Διέλυσε στην μπανιέρα 8 – 10 σταγόνες από αιθέρια έλαια όπως λεβάντα, ροδέλαιο ή ροδόξυλο, σάλβια και υλάνγκ – υλάνγκ.

6. Επίλεξε έξυπνα: Απόφυγε την καφεΐνη, το αλκοόλ και το κάπνισμα, τουλάχιστον 3 ώρες πριν τον ύπνο, καθώς και τα γλυκά, τους ξηρούς καρπούς και τις δύσπεπτες τροφές , όπως τα σκληρά τυριά και τα όσπρια. Αντίθετα, προτίμησε ελαφριά γεύματα, όπως σούπες με λαχανικά ή ρύζι.

Να θυμάσαι: 

Αν, παρόλο που έχεις ακολουθήσει αυτές τις στρατηγικές, εξακολουθείς να έχεις δυσκολία στο να σε πάρει ο ύπνος, κλείσε ένα ραντεβού με το γιατρό σου για να συζητήσετε τις ανησυχίες σου. Οι διαταραχές του ύπνου μπορεί να είναι σύμπτωμα κάποιου σοβαρότερου προβλήματος όπως, υπερθυρεοειδισμού, υπέρτασης, συνδρόμου ανήσυχων ποδιών, υπνικής άπνοιας κ.λπ. 

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

7 απρόσμενοι τρόποι για να διατηρηθείς δροσερή στον καύσωνα

Πράγματα που μπορούν να βοηθήσουν την κατάσταση πέρα από το κλιματιστικό και τον ανεμιστήρα

ΥΓΕΙΑ

4 εύκολα tips για να ξυπνάς το πρωί με ενέργεια και όρεξη

Αν χρειάζεσαι γερανό για να σηκωθείς από το κρεβάτι και νιώθεις δύστροπη, υπάρχει λύση

ΥΓΕΙΑ

Όλοι γνωρίζουμε ότι το να είσαι έγκυος μπορεί να είναι σκληρή δουλειά, αλλά τώρα μια νέα μελέτη το αποδεικνύει

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι μια πλήρης εγκυμοσύνη καίει κατά μέσο όρο σχεδόν 50.000 διατροφικές θερμίδες

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Παρασκευής 14 Ιουνίου

Η ενέργεια και η αγάπη που έχετε για τη ζωή θα είναι διάχυτη

ΣΙΝΕΜΑ

Με νέα ταινία και ακόμη ένα all-star cast επιστρέφει ο Wes Anderson

Charlotte Gainsbourg, Scarlett Johansson, Benedict Cumberbatch, Willem Dafoe και Tom Hanks συναντιούνται με τους Benicio del Toro, Michael Cera και Bill Murray σε μια κατασκοπευτική ιστορία

BLOGS

H Cardi B συνεργάζεται με τη Glorilla και τη Megan Thee Stallion στο ολοκαίνουριο “Wanna Be (Remix)”

Μια νέα version του κομματιού από τον δίσκο της Glorilla με τίτλο Ehhthang Ehhthang