Sexercise

Προπόνηση στις Kegel για ακόμη καλύτερο sex

Νανά Χατζή

Oι πρώτες ασκήσεις που μπορεί να κάνει μια γυναίκα, για να κρατήσει σε φόρμα την περιοχή των γεννητικών οργάνων, είναι βέβαια οι ασκήσεις Kegel.  Αλλά δεν είναι μόνο αυτές. Οι ειδικοί λένε ότι οι γυμνασμένοι γλουτοί, μπορούν να δώσουν ένα τεράστιο boost στην ερωτική μας απόδοση…

Αν προσθέσουμε στην  ρουτίνα της γυμναστικής μας, έστω δύο φορές  την εβδομάδα ωθήσεις, περιστροφές και σφιξίματα στους γλουτιαίους, είναι ότι καλύτερο για να αποκτήσει η περιοχή την πλαστικότητα μιας χορεύτριας, να μην πονάμε και να έχουμε καλύτερες επιδόσεις την ώρα του σεξ.

1. Η γέφυρα των στεναγμών: ξαπλώνουμε ανάσκελα στο πάτωμα με λυγισμένα τα πόδια (μέχρι στιγμής εύκολο). Τα χέρια στο πλάϊ, οι ώμοι και οι παλάμες ακουμπούν στο πάτωμα.

Σηκώνουμε τους γλουτούς όσο πιο ψηλά μπορούμε και τους σφίγουμε όσο πιο δυνατά μπορούμε. Παύση, κατεβαίνουμε και ξανά από την αρχή. Προσπαθούμε για 30 επαναλήψεις  (γκρρ… τι τραβάμε γι᾽αυτό το σεξ).

2. Squats: γνωστά από το γυμναστήριο, τα δημοφιλή σκουάτς που κανένας δεν χωνεύει, διότι όταν τα κάνεις σωστά, πονάει όλο το σώμα, προσφέρουν ευλυγισία στην περιοχή και δυστυχώς δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε. Ετσι στεκόμαστε όρθιες με ανοιχτά τα πόδια και κάνουμε βαθύ κάθισμα σαν να υπάρχει πίσω μας μια καρέκλα. Στο ανέβασμα σφίγγουμε τους γλουτούς όσο πιο πολύ μπορούμε. Προσπαθούμε για δύο σετ των 10 επαναλήψεων ( πάλι καλά…)

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!