Σφιχτή στο ΛΕΠΤΟ με 4 αποτελεσματικές ασκήσεις - AllYou.gr

Search

Σφιχτή στο ΛΕΠΤΟ με 4 αποτελεσματικές ασκήσεις

Γυμνάσου χωρίς να το... καταλάβεις!

14 Απριλίου 2016

Δηλώνεις ότι θέλεις να παραμένεις σε φόρμα, αλλά δε βρίσκεις χρόνο; Οι ειδικοί της Βρετανικής Εταιρείας Φυσικοθεραπευτών έχουν αντίθετη άποψη. Για την ακρίβεια, πρόσφατα μοιράστηκαν 4 εύκολες και γρήγορες ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να τονώσεις το κορμί σου κατά τη διάρκεια της ημέρας. Δες τι προτείνουν: 

• Πριν το μεσημεριανό γεύμα, κάνε 10 μικρά καθίσματα. Αυτό θα σε βοηθήσει να κάψεις θερμίδες και να ενδυναμώσεις τους γλουτούς σου. 

• Όταν βάζεις πλυντήριο ή κουβαλάς πολλά ρούχα, στάσου όρθια και τα πόδια να έχουν άνοιγμα ίσο με των ώμων. Ισιωσε την πλάτη σου και σφίξε την κοιλιά σου για 5-10 δευτερόλεπτα. Από αυτή τη θέση, λύγισε τα γόνατα και χαμήλωσε για να κάνεις μικρό κάθισμα. Στη συνέχεια, γύρνα στην αρχική θέση σου. Επανάλαβε αυτήν την άσκηση 2-3 φορές.

• Όσο βάζεις ηλεκτρική σκούπα, κάνε αργές κινήσεις με όλο το σώμα και όχι μόνο με τα χέρια. 

• Για δυνατούς τρικεφάλους, κράτησε ένα μπουκάλι νερό πάνω από το κεφάλι σου. Από αυτή τη θέση, λύγισε αργά και σταθερά του αγκώνες σου. Επανάλαβε 5-10 φορές.

Hot αυτή τη στιγμή!

ΣΧΕΣΕΙΣ

Αυτή είναι η σκοτεινή πλευρά του σεξισμού

Η μειωτική συμπεριφορά απέναντι στις γυναίκες, «καλύπτει» ψυχικές ανισορροπίες, υποστηρίζουν Αμερικανοί ειδικοί.
ΜΟΔΑ

Aυτές είναι οι καλύτερες μίνι τσάντες της αγοράς

Όσο πιο μικρές, τόσο το καλύτερο!
BEAUTY TIPS

5 tips για τέλειες μπούκλες

Έτσι θα διατηρήσεις τις μπούκλες σου άψογες πρωί-βράδυ!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

6 τροφές που είναι καλύτερο να τρως με τη φλούδα

Ξύσε (την), φάε και κερδίσε, τονίζουν οι διατροφολόγοι.
ΕΓΩ

Γιατί δεν πρέπει να μιλάς στον προϊστάμενό σου για το στρες

Νέα έρευνα αποκαλύπτει τη γκρίζα ζώνη στη σχέση σου με το αφεντικό σου.
FASHION TRENDS

5 χρωματικοί συνδυασμοί για να δοκιμάσεις τώρα

Τα αντίθετα έλκονται να ξέρεις…