Η Μήλος μετατρέπεται στο σκηνικό της νέας καμπάνιας του οίκου Louis Vuitton

Δείτε τις συγκλονιστικές φωτογραφίες της καμπάνιας, με φόντο τα καταγάλανα νερά του κυκλαδίτικου νησιού 

Ναταλία Πετρίτη

Σε σκηνικό για την νέα καμπάνια του οίκου Louis Vuitton μετατράπηκε η Μήλος, η οποία μάλιστα αναδείχθηκε φέτος στο καλύτερο νησί στον κόσμο σύμφωνα με τους αναγνώστες του κορυφαίου ταξιδιωτικού περιοδικού Travel+Leisure.

«Αναζητώντας μεγαλύτερα βάθη. Για να γιορτάσουμε το πραγματικό Πνεύμα του Ταξιδιού, ο οίκος Louis Vuitton συνεχίζει το πολυετές ταξίδι του στις ακτές της Μήλου στη φετινή του καμπάνια» αναφέρει ο διάσημος οίκος μόδας σε μία από τις αναρτήσεις του στο Instagram, που έχει ήδη πλημμυρίζει από τα θαλασσινά τοπία που απαθανατίστηκαν στα πλαίσια της διαφημιστικής καμπάνιας.

Τη φωτογράφιση επιμελήθηκε η Viviane Sassen, ενώ μετά την Μήλο, η καμπάνια θα συνεχίσει στην Πέτρα και το Wadi Rum της Ιορδανίας, αλλά και το Mont Saint-Michel της Γαλλίας.

Δείτε εδώ τις μοναδικές φωτογραφίες της καμπάνιας:



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares