Skip to main content

FASHION NEWS

Το ταλέντο του Nicolas Ghesquière ενώνει μαγικά το παρελθόν με το μέλλον

Ο σχεδιαστής παρουσίασε για άλλη μια σεζόν, μια επιτυχημένη συλλογή για τον οίκο Louis Vuitton.


Κέλλυ Νόβακ

Όλα έχουν τον σκοπό τους τελικά. Γιατί αν σκεφτείς ότι από τότε που ο Marc Jacobs έφυγε από τον οίκο Louis Vuitton και ο τότε καλλιτεχνικός διευθυντής του Balenciaga Nicolas Ghesquière ανέλαβε, όλα σαν να μπήκαν σε μια σειρά.

Ο  Ghesquière φαίνεται να είναι ο πιο κατάλληλος σχεδιαστής που έφερε και συνεχίζει να φέρνει και να αποδίδει την φουτουριστική του ματιά στον θρυλικό οίκο, Louis Vuitton. Γιατί η μόδα αυτό δεν είναι τελικά; Μια ματιά ως προς ένα καλύτερο μέλλον; Ενδυματολογικά τουλάχιστον. Τα καλά νέα πάντως είναι ότι δεν σταματάει ποτέ να κοιτάει «μπροστά». Ούτε ως προς το πώς σχεδιάζει τα ρούχα του, αλλά και ως προς το πώς τα κατασκευάζει.

Όπως και σε άλλες σεζόν, έτσι και για την Άνοιξη 2017, ο Ghesquière με την αγάπη που φαίνεται να τρέφει ως προς την άγνωστη πλευρά του μέλλοντος, κατάφερε να δημιουργήσει μια σύγχρονη συλλογή, μέσα από διαχρονικά όμως σχέδια. Τι εννοώ με αυτό; Μπορεί για παράδειγμα τα κεφάλια των μοντέλων συχνά να στόλιζαν τουρμπάνια (αξεσουάρ που υπό κανονικές συνθήκες περιγράφει την κουλτούρα ενός συγκεκριμένου λαού και κουλτούρας), αλλά όταν το υλικό τους αποτελείται από Lurex (ύφασμα που έχει «ντύσει» πολλά τηλεοπτικά και κινηματογραφικά κοστούμια, όπως αυτό της Catwoman) καθώς και bodysuits και τοπ από το ίδιο υλικό επίσης, τότε τα πράγματα αλλάζουν.

Μπορεί να είχε μια έμμεση ‘80s επιρροή στο ύφος των ρούχων του γενικότερα –κάτι το οποίο εκφράστηκε έντονα από τα jackets, φορέματα, prints και παλτό-, αλλά τα στοιχεία αυτής της δεκαετίας δεν θα αναγνώριζε κανένας τώρα, που είχε ζήσει σε εκείνη την εποχή. Είναι αυτό το μοναδικό ταλέντο του, που μπορεί να επαναφέρει στην ζωή τάσεις και σχέδια που όσο διαχρονικά και αν είναι από «κοντά», τόσο πιο φρέσκα και σχεδόν παρθένα, δείχνουν από μακρυά.

Και όλα αυτά, ενώ πουλάει σαν τρελός τα σχέδιά του (οι midi, μυτερές μπότες, οι θήκες κινητού με το μονόγραμμα του brand, έχουν ήδη γίνει viral) και ενώ διατηρεί το prestige και την αίγλη που επιβάλλεται να έχει ένα brand σαν αυτό του Louis Vuitton.

2017ss-louisvuitton-01.jpg2017ss-louisvuitton-02.jpg2017ss-louisvuitton-03.jpg2017ss-louisvuitton-04.jpg2017ss-louisvuitton-05.jpg2017ss-louisvuitton-06.jpg2017ss-louisvuitton-07.jpg2017ss-louisvuitton-08.jpg2017ss-louisvuitton-09.jpg2017ss-louisvuitton-10.jpg2017ss-louisvuitton-11.jpg

 

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

MARVEL x SWAROVSKI: Οι αγαπημένοι μας super ήρωες συνεργάζονται με την ομορφιά του κρυστάλλου

Μια νέα συλλογή κοσμημάτων και διακοσμητικών για το σπίτι με κάθε κομμάτι εμπνευσμένο από έναν εμβληματικό χαρακτήρα της Marvel, αποτυπωμένο με εξαιρετικό savoir-faire και προσοχή στη λεπτομέρεια

FASHION NEWS

Το περιοδικό NYLON επανακυκλοφορεί και η Gwen Stafani ποζάρει στο εξώφυλλό του ως το απόλυτο grunge icon

24 χρόνια μετά το τελευταίο της εξώφυλλο για το περιοδικό που καθόρισε τα aughts

FASHION NEWS

«Με τον καιρό, η μόδα έγινε μέρος του DNA μου» Roberto Cavalli

Ένας μικρός φόρος τιμής στον σπουδαίο σχεδιαστή μόδας που πέθανε στις 12 Απριλίου 2024

Προτεινόμενα

ΒΙΒΛΙΟ

«Όλοι οι ενήλικες ήταν κάποτε παιδιά ... αλλά λίγοι από αυτούς το θυμούνται» Μικρός Πρίγκιπας

Γιορτάζουμε τα 81 χρόνια από την πρώτη έκδοση του Μικρού Πρίγκιπα του Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ

CELEBS

Αλέξης Γεωργούλης: «Διαλύθηκα όταν το έμαθα, ήταν κεραυνός εν αιθρία»

Η εξομολόγηση για την καταγγελία εις βάρος του από στέλεχος του ΠΑΣΟΚ