Αυτή η καμπάνια θα σε κάνει να αγαπήσεις (κι άλλο) την ζωγραφική

Η Moncler μας αφήνει… άφωνους με την καμπάνια της για την Άνοιξη / Καλοκαίρι ΄17.

Κέλλυ Νόβακ

Γι’αυτό αγαπώ τη μόδα. Για στιγμές σαν αυτές. Στιγμές που μπορούν πραγματικά να μας εμπνεύσουν και κυρίως να μας δημιουργήσουν ένα σωρό διαφορετικά συναισθήματα. Αυτό δεν είναι και το νόημα εξάλλου; Και όχι μόνο όσον αφορά τη μόδα αλλά και την τέχνη γενικότερα. Και πιο συγκεκριμένα την ζωγραφική. Έχω μια αδυναμία στην ζωγραφική και το γεγονός ότι το brand Moncler έχει σαν βασικό concept την τέχνη αυτή, με κάνει πολύ χαρούμενη.

Την πιο ευφάνταστη, δημιουργική, πρωτότυπη και πρωτοποριακή καμπάνια μόδας, λοιπόν, έρχεται να μας παρουσιάσει η Moncler με αφορμή την Spring / Summer ’17 συλλογή της. Υπάρχουν πολλά αξιοπρόσεκτα σημεία στη συγκεκριμένη περίπτωση: Πρώτον, την καμπάνια ανέλαβε η θαυμάσια φωτογράφος Annie Leibovitz και δεύτερον και κυριότερον, το όνομα αυτής φέρει τον τίτλο “The Invisible Man” (Ο Αόρατος Άνθρωπος). Προσπαθώντας να δημιουργήσουν έναν ανθρώπινο χαμαιλέωντα, οι υπεύθυνοι του brand δημιουργούν ένα σκηνικό, βάφοντας το μοντέλο (Liu Bolin) στα χρώματα και αντικείμενα του περιβάλλοντος που βρίσκεται με σκοπό να αφομιώνεται τελικά από αυτό το «κοινότυπο» -κατά άλλα- background. Είτε είναι ένα σκηνικό στην φύση, είτε σε ένα παλαιακό βιβλιοπωλείο, αυτός ο άνθρωπος είναι… ορατά αόρατος.

Δεν υπάρχουν πολλά πράγματα ακόμα που μπορώ να σου περιγράψω για αυτό το project, οπότε σου προτείνω απλά να δεις τις φωτογραφίες και κυρίως το βίντεο της καμπάνιας από την δημιουργία αυτής που είμαι βέβαιη ότι θα σε… μαγέψουν!

Enjoy!

 

moncler-s17-ad-campaign01.jpg moncler-s17-ad-campaign02.jpg 



 

allyou_google_news

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares