Ο Christian Louboutin ταξιδεύει στα ‘60s για την νέα του καμπάνια

Sixties αισθητική και πολύχρωμα μοτίβα, από τον γνωστό σχεδιαστή, για την άνοιξη!

Κέλλυ Νόβακ

Δεν θέλει και πολύ ο Christian Louboutin να δηλώσει την αγάπη του για την αισθητική και την μόδα της δεκαετίας του ’60. Φαίνεται συχνά μέσα από τα σχέδιά του, αυτή του η αδυναμία, την οποία τώρα «βροντοφωνάζει» μέσα από την νέα διαφημιστική του καμπάνια.

Για την συλλογή Άνοιξη / Καλοκαίρι 2017, λοιπόν, ο γνωστός σχεδιαστής εμπνέεται από την εν λόγω δεκαετία. Με το όνομα αυτής να είναι εμπνευσμένο από ένα κλασικό κοκτέιλ, το Ruby Tuesday, ο φωτογράφος Casper Sejersen απαθανατίζει το μοντέλο να φοράει τις δημιουργίες του σχεδιαστή, έχοντας ένα άκρως rockn roll styling.

Η νέα συλλογή του brand διαθέτει block-heeled παπούτσια, strappy γόβες, oversized τσάντες clutch, αλλά και mini τσάντες χειρός.

 

Christian-Louboutin-Spring-Summer-2017-Lookbook01.jpgChristian-Louboutin-Spring-Summer-2017-Lookbook02.jpgChristian-Louboutin-Spring-Summer-2017-Lookbook06.jpgChristian-Louboutin-Spring-Summer-2017-Lookbook07.jpgChristian-Louboutin-Spring-Summer-2017-Lookbook09.jpgChristian-Louboutin-Spring-Summer-2017-Lookbook11.jpg

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares