Ο οίκος Gucci εμπνέεται από την τάση των meme για την νέα του καμπάνια

Δες τώρα το πολυσυζητημένο project του ιταλικού brand!

Κέλλυ Νόβακ

Γενικά, από τότε που ο Alessandro Michele ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση του οίκου Gucci, το γνωστό brand έχει… απογειωθεί. Ο ταλαντούχος σχεδιαστής έχει καταφέρει μέσα σε λίγα χρόνια να προσφέρει μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ματιά προς την μόδα, αλλά και την ίδια αισθητική του ιταλικού οίκου.

Πιστεύω ότι το μυστικό του Michele βρίσκεται στο γεγονός ότι ακούει τους νέους. Ταυτίζεται μαζί τους. Και ενώ οι δημιουργίες του έχουν μια άκρως ρετρό αισθητική, ο ίδιος καταφέρνει να τους δώσει μια σύγχρονη ματιά. Πιστεύει πολύ στην νέα γενιά αλλά και την νέα γενιά πραγμάτων που έχει φέρει η εξέλιξη της τεχνολογίας.

Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν και αυτές ένα μικρό κομμάτι της εξέλιξης αυτής, και όχι μόνο στην τεχνολογία αλλά και την ίδια μας την καθημερινότητα. Μέσα από το Instagram ή το Twitter πλέον μπορούμε να ενημερωθούμε για τα πάντα.

Τα social media λοιπόν, έχουν παίξει σημαντικό ρόλο για το brand. Εκατομμύρια φωτογραφίες βλέπουμε καθημερινά σε αυτές τις πλατφόρμες οι οποίες προβάλλουν τον ιταλικό οίκο, απογειώνοντας έτσι ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις! Ο οίκος Gucci λοιπόν, αποφάσισε να τιμήσει… το internet προσφέροντας μια καμπάνια, ιδιαιτέρως σύγχρονη και επίκαιρη.

Παίρνοντας έμπνευση από την «κουλτούρα» των meme, ο Michele, για την νέα καμπάνια του brand, μετατρέπει high-end fashion φωτογραφίες της συλλογής Spring ’17, σε έξυπνα και αστεία meme.

Φυσικά, οι χρήστες του Instagram και του Twitter δεν άργησαν να πάθουν εμμονή με την καμπάνια, ποστάροντας συνεχώς τις εικόνες του νέου project του brand.

Απόλαυσε παρακάτω την ενδιαφέρουσα καμπάνια!

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares