Skip to main content

FASHION NEWS

H Naomi Campbell συνεργάζεται με την Diesel για καλό σκοπό

Το γνωστό supermodel έχει και ευαίσθητη πλευρά!


Κέλλυ Νόβακ

Μπορεί να έχει κατηγορηθεί ότι είναι λίγο… νευρική (τι κι αν πέταξε κάποτε το κινητό της στο κεφάλι της καμαριέρας της;) αλλά στην πραγματικότητα είναι ψυχούλα!

Ο λόγος για το supermodel l Naomi Campbell η οποία απέδειξε την ευαίσθητη φύση της όταν ίδρυσε την φιλανθρωπική οργάνωση, Fashion for Relief. Τώρα ο κοινωφελής οργανισμός συνεργάζεται με το brand Diesel για μια νέα συλλογή. Με το όνομα Child at Heart η συλλογή περιλαμβάνει t-shirts, tank tops και φουτεράκια όλα τα οποία διαθέτουν σχέδια και ζωγραφιές παιδιών. Τα έσοδα της κολεξιόν θα δοθούν στην Save The Children’s Every Last Child καμπάνια.

Στην επίσημη διαφημιστική καμπάνια της συλλογής πρωταγωνιστούν (πέρα από την Campbell) τα μοντέλα Barbara Palvin, Riley Montana, Molly Blair, Matt McMahon, Vito Basso and Wang Chen Ming. Kenya Kinski-Jones, (κόρη του Quincy Jones) και η Nastassja Kinski, καθώς και ο Aaron De Niro (γιός του Robert De Niro).

 

Τις φωτογραφίες τράβηξε ο Giampaolo Sgura.

Naomi-Campbell-Diesel-Child-Heart-Campaign01.jpgNaomi-Campbell-Diesel-Child-Heart-Campaign02.jpgNaomi-Campbell-Diesel-Child-Heart-Campaign04.jpg

 

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Η Gisele Bundchen φωτογραφίζεται για τη νέα καμπάνια Αlaia και εντυπωσιάζει με bodycon σιλουέτες και διαφάνειες

Το δυναμικό comeback του μοντέλου μετά τον θάνατο της μητέρας της είναι γεγονός, μέσα από μια καμπάνια που κόβει την ανάσα

FASHION NEWS

O Bad Bunny μεταμορφώνεται σε άγαλμα για τις ανάγκες της νέας καμπάνιας Jacquemus

Δείτε τις εντυπωσιακές φωτογραφίες μιας καμπάνιας που θα συζητηθεί

Προτεινόμενα

CELEBS

Κατρίνα Τσάνταλη: Βιβλίο της αποσύρθηκε απο σχολείο της Κύπρου

Η ανακοίνωση-απάντηση του εκδοτικού οίκου

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια εβδομάδας 26/2έως 3/3/24

Αφήστε τη λογική να κυριαρχήσει και να σας δείξει το μονοπάτι της επιτυχίας

ΣΙΝΕΜΑ

Το Avatar: The Last Airbender αποκτά το τελικό του trailer και δεν βλέπουμε την ώρα

Η νέα υπερπαραγωγή του Netflix ήρθε στις οθόνες μας±