Skip to main content

FASHION NEWS

Όλα όσα είδαμε στο φετινό Tweed Run στις Σπέτσες

Για 4η χρονιά οι δρόμοι των Σπετσών γέμισαν με κλασικά ποδήλατα και όμορφες vintage εμφανίσεις!


Κέλλυ Νόβακ

Ο καθιερωμένος πλέον θεσμός του Tweed Run πραγματοποιήθηκε για 4η συνεχή χρονιά από το Poseidonion Grand Hotel των Σπετσών σε συνεργασία με το Ελληνικό Μουσείο Ποδηλάτου. Το αμείωτο ενδιαφέρον του κόσμου για την ιδιαίτερη αυτή εκδήλωση με αναφορές σε αξίες περασμένων εποχών επιβεβαιώθηκε για ακόμα μία φορά, με τις Σπέτσες να αποτελούν τον ιδανικό καμβά και τους συμμετέχοντες να γεμίζουν το ξενοδοχείο και την Πλατεία Ποσειδωνίου με τα ποδήλατα τους και τις προσεγμένες vintage ενδυμασίες τους. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την εκδήλωση στήριξε η Barbour ως Μεγάλος Χορηγός, με τα κομψά ρούχα της να πλημμυρίζουν το νησί των Σπετσών.

Από νωρίς το πρωί του Σαββάτου, οι συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν στο ξενοδοχείο με τους άνδρες να απολαμβάνουν το moustache grooming και την περιποίηση των παπουτσιών τους όσο το κομμωτήριο του ξενοδοχείου φρόντιζε για την όμορφη παρουσίαση των κυριών. Κλασικά ποδήλατα αξίας, προσεγμένες μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια εμφανίσεις και χαμόγελα μεταξύ φίλων και γνωστών πρωταγωνίστησαν στο lobby του ξενοδοχείου και την Πλατεία Ποσειδωνίου.

 

4th_tweed_run_05.jpg 

Η έναρξη της ανοιξιάτικης ποδηλατάδας δόθηκε παραδοσιακά με την οικογενειακή φωτογραφία στα σκαλιά του ξενοδοχείου και στη συνέχεια η πρώτη στάση πραγματοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο της Αναργυρείου και Κοργιαλενείου Σχολής Σπετσών. Οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν τσάι και λουκουμάδες, πλαισιωμένοι από τα επιβλητικά πεύκα και τα μεγαλοπρεπή κτίρια της Σχολής.

 Στη συνέχεια, η βόλτα συνεχίστηκε με προορισμό το Παλιό Λιμάνι και στάση στο εστιατόριο “Ορλώφ” με φόντο τις χρωματικές αντιθέσεις του συννεφιασμένου Σπετσιώτικου ουρανού που εντυπωσίασαν. Στην περιοχή του Φάρου, με θέα τα καπετανόσπιτα των Σπετσών και τα νερά του Αργοσαρωνικού έλαβε χώρα το καθιερωμένο πικ νικ, με επιλογές εμπνευσμένες από τα παραδοσιακά Βρετανικά πικ νικ για τις οποίες φρόντισε ο chef του ξενοδοχείου Σταμάτης Μαρμαρινός.

Η ποδηλατάδα σφραγίστηκε με την τελευταία στάση στο Μουσείο της Μπουμπουλίνας όπου τα ποδήλατα αντίκες βραβεύτηκαν στις κατηγορίες “Κλασικά Ποδήλατα”, “Ποδήλατα Πόλης”, “Κούρσες” και “Καλύτερα διακοσμημένο ποδήλατο”. Η απονομή πραγματοποιήθηκε στο προαύλιο χώρο του Μουσείου με τα διαγωνιζόμενα ποδήλατα παραταγμένα στον εξωτερικό χώρο της ιστορικής κατοικίας.
 

4th_tweed_run_04.jpg 

Αποκορύφωση του event αποτέλεσε το vintage beauty pageant που πραγματοποιήθηκε στο lobby του Posei-donion Grand Hotel με αντρικές, γυναικείες και παιδικές ενδυμασίες να κλέβουν τις εντυπώσεις της κριτικής επιτροπής.

Οι συμμετέχοντες διακρίθηκαν στις κατηγορίες “Καλύτερη Ενδυμασία Ανδρών”, “Καλύτερη Ενδυμασία Γυναικών”, “Καλύτερη Ομαδική Συμμετοχή”, “Καλύτερο Μουστάκι”, και “Νεότερος” - “Νεότερη” για τις παιδικές συμμετοχές. Οι βραβεύσεις ολοκληρώθηκαν με την απονομή τιμητικής πλακέτας στις Αρχές του τόπου καθώς και στο Ελληνικό Μουσείο Ποδηλάτου αποτίοντας φόρο τιμής στον ιδρυτή του Ιωάννη Σινάνογλου για την προσφορά του στον χώρο του ποδηλάτου. Η βραδιά συνεχίστηκε στο lobby του Poseidonion Grand Hotel με cocktails υπό τους ήχους rock και swing από τους Johnny Vavouras & The Cadillacs.

Την Κυριακή, οι tweeders απόλαυσαν brunch στη βεράντα του ξενοδοχείου όσο κάποιοι δοκίμαζαν τις δεξιότητες τους με bike trials στην Πλατεία Ποσειδωνίου, σφραγίζοντας με αυτόν τον τρόπο μια επιτυχημένη εκδήλωση.
 

4th_tweed_run_02.jpg
 4th_tweed_run_01.jpg
 4th_tweed_run_06.jpg
 

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Celine: Αποχωρεί τελικά ο Hedi Slimane από τον εμβληματικό οίκο;

Τι συμβαίνει με το συμβόλαιο του ταλαντούχου καλλιτεχνικού διευθυντή;

FASHION NEWS

Εγκαίνια για το ανακαινισμένο κατάστημα της Li-LA-LO στο The Mall Athens

 Το εντυπωσιακό κατάστημα που δεσπόζει στον 1ο όροφο του πλέον δημοφιλούς εμπορικού κέντρου των βορείων προαστίων, ακολουθεί το νέο image των καταστημάτων Li-LA-LO, το οποίο μετουσιώνει το αυθεντικό DNA του brand

FASHION NEWS

«Stay Authentic»: Η νέα καμπάνια της Kappa για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι ’24 είναι εδώ

Στην καμπάνια κυριαρχεί η καθαρότητα και το λευκό χρώμα που «αγκαλιάζει» τη δυναμική κίνηση των χορευτών

Προτεινόμενα

FOOD

Νέα μελέτη του εγκεφάλου συνδέει τη μοναξιά με τη λαχτάρα για ζάχαρη

Οι άνθρωποι που θεωρούν τους εαυτούς τους κοινωνικά απομονωμένους μπορεί επίσης να έχουν πιο έντονη λαχτάρα για ζαχαρούχα τρόφιμα

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

Ποιες φράσεις να πείτε για να θέσετε τα όριά σας στους άλλους

Ο χώρος σας, ο χρόνος σας, τα όριά σας πρέπει να αδιαπραγμάτευτα