
FASHION NEWS
Logomania: Η νέα καμπάνια του Balenciaga είναι “pro logo”
Θα πάθεις εμμονή, να είσαι σίγουρη γι’ αυτό
Τι κι αν μας είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποκτήσουμε κάποιο designer item; Δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να θαυμάζουμε το μεγαλείο τους. Ειδικά, όταν οι σχεδιαστές των items αυτών, μας τα παρουσιάζουν περήφανα μέσα από τις διαφημιστικές τους καμπάνιες! Καμπάνιες που πρόκειται για μια μίνι έκφραση και είδος τέχνης. Πέφτει δουλειά πίσω από αυτές και όχι μόνο όσον αφορά το styling ή τις φωτογραφίες καθ’ αυτές. Αλλά για το concept τους, το μήνυμά τους. Δεν είναι παίξε-γέλασε τα πράγματα πια. Ειδικά, όταν υπάρχει τόση προβολή μέσω των social media, η δουλειά σου πρέπει να είναι άψογη. Ακόμη περισσότερο βάρος έχεις όταν πρέπει να εκπροσωπήσεις ένα brand σαν τον οίκο Balenciaga. Νο worries βέβαια, γιατί ο Demna Gvasalia είναι οραματιστής.
Θέλει λοιπόν, να εκφράσει τους καπιταλιστικούς του πόθους, μέσα από την έξαρση της logomania που τον έπιασε! Θέλει να «περιγελάσει» και λίγο την σημερινή κοινωνία και καταναλωτική μανία που όλοι έχουμε απέναντι στην μόδα (και όχι μόνο) που μπορεί μεν να χρειάζεται (γιατί έτσι βγάζει λεφτά), αλλά από την άλλη, κάνει την μόδα και τα σχέδιά του περιστασιακά και «μαζικά». Οκέι, υπερβολή το τελευταίο καθώς δεν μπορεί ο καθένας μας να αποκτήσει έτσι ελαφρά την καρδία ένα item του οίκου Balenciaga, από την στιγμή που για να το αγοράσεις χρειάζεσαι δύο μηνιάτικα και βάλε.
Παρόλα αυτά, απολαμβάνουμε τα σχέδια του Gvasalia μέσα από την «τέχνη» του. Κάτι είναι κι αυτό.






Σημείωση: Τις φωτογραφίες έχει επιμεληθεί ο Johnny Dufort και το styling η Lotta Volkova. Στην καμπάνια για την Fall /Winter 2017 συλλογή πρωταγωνιστούν η ηθοποιός Emma Let και η καλλιτέχνιδα Eliza Douglas μεταξύ άλλων.