Skip to main content

FASHION NEWS

Cher και Future τραγουδάνε μαζί σε νέα καμπάνια μόδας

Οι δύο καλλιτέχνες βρίσκουν…. «κοινό έδαφος», με αφορμή της καμπάνια της Gap.


Κέλλυ Νόβακ

H Cher και ράπερ Future ενώνουν τις δυνάμεις τους, για την νέα διαφημιστική καμπάνια της Gap. Οι δύο καλλιτέχνες, συναντιούνται σε ένα ολόλευκο σκηνικό, και μαζί τραγουδάνε ένα απόσπασμα από το κλασικό hit του 1969, του Sly και των Family Stones κλασικό hit, “Everyday People”.

Η καμπάνια με το όνομα “Meet me in the Gap” έχει σκοπό να «φέρει» δύο διαφορετικούς κόσμους μαζί, εξ’ ού και το «πάντρεμα» δύο διαφορετικών μουσικών καλλιτεχνών.

Η Cher δήλωσε σχετικά με την συνεργασία της με τον Future: «Δεν έχω γνωρίσει ποτέ ξανά ράπερ από κοντά! Και σίγουρα δεν ήξερα το background του, αλλά συνεργαστήκαμε πολύ καλά μαζί.»

«Υπήρχε μια τρομερή δυναμική δουλεύοντας με την Cher και ένιωσα ότι κάνουμε κάτι τόσο μεγαλύτερο από τους δυο μας», δηλώνει ο Future. «H Gap δεν έχει σκοπό μόνο να φέρει δύο διαφορετικές κουλτούρες μαζί, αλλά να φέρει τους πάντες μαζί, μέσω της μουσικής και του στιλ. Αφορά πραγματικά καθημερινούς ανθρώπους

gap_campaign_cher_future_01.jpggap_campaign_cher_future_03.jpgH καμπάνια κυκλοφόρησε πρώτη φορά τέλη Ιουλίου, μέσα από τα series "meet ups," βίντεο τα οποία είχε σκηνοθετήσει ο θρυλικός Director X (αυτός σκηνοθέτησε και το βίντεο της Cher με τον Future), στα οποία πρωταγωνιστούσε ένα γκρουπ από diverse influencers. Αυτοί δημιούργησαν αναπάντεχα έργα τέχνης, μέσα από την κίνηση και τον ήχο. gap_campaign_cher_future_04.jpg

Στην εν λόγω διαφημιστική καμπάνια, φωτογραφίζεται και ο γιος του Future, γόνος τους ράπερ με την τραγουδίστρια Ciara.

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Celine: Αποχωρεί τελικά ο Hedi Slimane από τον εμβληματικό οίκο;

Τι συμβαίνει με το συμβόλαιο του ταλαντούχου καλλιτεχνικού διευθυντή;

FASHION NEWS

Εγκαίνια για το ανακαινισμένο κατάστημα της Li-LA-LO στο The Mall Athens

 Το εντυπωσιακό κατάστημα που δεσπόζει στον 1ο όροφο του πλέον δημοφιλούς εμπορικού κέντρου των βορείων προαστίων, ακολουθεί το νέο image των καταστημάτων Li-LA-LO, το οποίο μετουσιώνει το αυθεντικό DNA του brand

FASHION NEWS

«Stay Authentic»: Η νέα καμπάνια της Kappa για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι ’24 είναι εδώ

Στην καμπάνια κυριαρχεί η καθαρότητα και το λευκό χρώμα που «αγκαλιάζει» τη δυναμική κίνηση των χορευτών

Προτεινόμενα

ΥΓΕΙΑ

6 καθημερινές συνήθειες που αυξάνουν εκθετικά το ρίσκο απόκτησης καρκίνου

Όλα εκείνα που πρέπει να αποφεύγεις για την προστασία της υγείας σου

CELEBS

Κατερίνα Παπουτσάκη: Η απάντηση για τη σχέση της με τον Θοδωρή Μαραντίνη

«Δεν περνάω και την πιο εύκολη περίοδο της ζωής μου»