O Riccardo Tisci αλλάζει το λογότυπο της Burberry

Αέρας ανανέωσης… φυσάει στο brand!

Κέλλυ Νόβακ

Μια νέα εποχή υποδέχεται το θρυλικό βρετανικό brand, Burberry. Με τον Riccardo Tisci να έχει αναλάβει τα ηνία του brand, ο σχεδιαστής αποφάσισε να κάνει μια τολμηρή πρώτη κίνηση, ως ο νέος Καλλιτεχνικός Διευθυντής.

Άλλαξε το λογότυπο λοιπόν! Ο Tisci μέσω του Instagram παρουσίασε στο κοινό το νέο μονόγραμμα αλλά και λογότυπο του βρετανικού οίκου.

Το λογότυπο

https://www.instagram.com/p/Bl-VwDsHVvP/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_control

Είναι απλό, μίνιμαλ, με απλή γραμματοσειρά, με λευκό φόντο και μαύρα γράμματα.

Το μονόγραμμα

https://www.instagram.com/p/Bl-cMBcHhFD/?taken-by=burberry

Είναι πολύ πιο fun από το λογότυπο! Το “B” μονόγραμμα, αλλά και το φόντο που το συνοδεύει είναι σαφώς πιο «ζωντανά». Ο Tisci «έσκαψε» στα παλιά αρχεία του οίκου και ουσιαστικά το μονόγραμμα πρόκειται για ένα interpretation ενός παλιού μοτίβου του Thomas Burberry (που είχε μάλιστα τα αρχικά του, “TB”). Τα χρώματα του pattern είναι ίδια με το παλιό, σε κόκκινο-μελί και λευκή απόχρωση.

Το λογότυπο και το μονόγραμμα σχεδίασε ο Tisci σε συνεργασία με τον Peter Saville, έναν graphic designer ο οποίος συνεργάστηκε πέρσι με τον Raf Simons, για το νέο λογότυπο του Calvin Klein οίκου.

https://www.instagram.com/p/Bl-L0SUnqIF/?taken-by=burberry

Κεντρική φωτο: Instagram @burberry

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares