Skip to main content

FASHION NEWS

O Riccardo Tisci αλλάζει το λογότυπο της Burberry

Αέρας ανανέωσης… φυσάει στο brand!


Κέλλυ Νόβακ

Μια νέα εποχή υποδέχεται το θρυλικό βρετανικό brand, Burberry. Με τον Riccardo Tisci να έχει αναλάβει τα ηνία του brand, ο σχεδιαστής αποφάσισε να κάνει μια τολμηρή πρώτη κίνηση, ως ο νέος Καλλιτεχνικός Διευθυντής.

Άλλαξε το λογότυπο λοιπόν! Ο Tisci μέσω του Instagram παρουσίασε στο κοινό το νέο μονόγραμμα αλλά και λογότυπο του βρετανικού οίκου.

Το λογότυπο

https://www.instagram.com/p/Bl-VwDsHVvP/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_control

Είναι απλό, μίνιμαλ, με απλή γραμματοσειρά, με λευκό φόντο και μαύρα γράμματα.

Το μονόγραμμα

https://www.instagram.com/p/Bl-cMBcHhFD/?taken-by=burberry

Είναι πολύ πιο fun από το λογότυπο! Το “B” μονόγραμμα, αλλά και το φόντο που το συνοδεύει είναι σαφώς πιο «ζωντανά». Ο Tisci «έσκαψε» στα παλιά αρχεία του οίκου και ουσιαστικά το μονόγραμμα πρόκειται για ένα interpretation ενός παλιού μοτίβου του Thomas Burberry (που είχε μάλιστα τα αρχικά του, “TB”). Τα χρώματα του pattern είναι ίδια με το παλιό, σε κόκκινο-μελί και λευκή απόχρωση.

Το λογότυπο και το μονόγραμμα σχεδίασε ο Tisci σε συνεργασία με τον Peter Saville, έναν graphic designer ο οποίος συνεργάστηκε πέρσι με τον Raf Simons, για το νέο λογότυπο του Calvin Klein οίκου.

https://www.instagram.com/p/Bl-L0SUnqIF/?taken-by=burberry

Κεντρική φωτο: Instagram @burberry

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Ο οίκος Moschino παρουσιάζει τη νέα του καμπάνια με τίτλο Collezione 0 και ξεκινά μια νέα εποχή με τον Adrian Appiolaza στο τιμόνι του

Με μια σειρά φωτογραφιών και ταινιών μικρού μήκους από τον διάσημο φωτογράφο Willy Vanderperre

FASHION NEWS

Ο οίκος Βalenciaga παρουσιάζει τη λαμπερή του καμπάνια με πρωταγωνίστριες την Κim Kardashian και τη Naomi Watts

Η Characters Campaign για την τσάντα Rodeo είναι γεγονός και σε αυτήν η Κim K μεταμορφώνεται στη Μarilyn Monroe, ενώ η Naomi Watts κάνει το fashion ντεμπούτο της

FASHION NEWS

Διευθετήθηκε η δικαστική διαμάχη μεταξύ Nirvana και Marc Jacobs σχετικά με τη χρήση του Smiley Face Logo

Οι δικηγόροι των Nirvana ισχυρίζονταν ότι ο δημοφιλής οίκος μόδας επιχείρησε απρόκλητα να συσχετιστεί με τη θρυλική grunge μπάντα

Προτεινόμενα

ASK THE EDITOR

5 προϊόντα μακιγιάζ που δεν χρειάζεται να περιλαμβάνει το νεσεσέρ των διακοπών σου

Τι να αποφύγεις στα makeup looks των διακοπών για ανάλαφρο και easygoing μακιγιάζ που ταιριάζει στο νησί

FASHION NEWS

Ο οίκος Moschino παρουσιάζει τη νέα του καμπάνια με τίτλο Collezione 0 και ξεκινά μια νέα εποχή με τον Adrian Appiolaza στο τιμόνι του

Με μια σειρά φωτογραφιών και ταινιών μικρού μήκους από τον διάσημο φωτογράφο Willy Vanderperre