Skip to main content

FASHION NEWS

Η Little Trees κάνει μήνυση στον οίκο Balenciaga

Ε, λογικό…


Κέλλυ Νόβακ

Δύσκολα τα πράγματα τελευταία για τον οίκο Balenciaga. Ο γνωστός οίκος τον τελευταίο καιρό βρίσκεται όλο σε… μπλεξίματα! Αφού, είχε θέμα με μια νεϋορκέζικη εταιρία με σουβενίρ απ’ όπου το brand «δανείστηκε» κάποια «κιτς» σχέδια για τσάντες, τώρα μια ακόμη εταιρία να της δημιουργεί προβλήματα.

Η Little Trees, η εταιρία που είναι γνωστή για τα αρωματικά «δεντράκια» αυτοκινήτων κάνει μήνυση στον οίκο Balenciaga! O λόγος; Ε, αρκετά ξεκάθαρος και εμ, λογικός!

Το αναγνωρισμένο brand μόδας πρόσφατα κυκλοφόρησε μπρελόκ τα οποία είναι σχεδόν ολόιδια με τα διάσημα αρωματικά αυτοκινήτου. Και όχι μόνο το σχέδιο, αλλά και τα χρώματα!

Ο λόγος που η Little Trees μηνύει τον οίκο Balenciaga είναι γιατί θεωρούν ότι οι πελάτες μπορεί να μπερδέψουν τα δύο προϊόντα και αυτό δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα στις πωλήσεις τους μιας και τα αρωματικά κοστίζουν μόλις 3 δολάρια, ενώ τα designer αξεσουάρ 275 δολάρια….

Τέλος, σύμφωνα με την εταιρία, ο οίκος Balenciaga δεν ζήτησε ποτέ άδεια από την Little Trees για να κυκλοφορήσει τα αξεσουάρ αυτά. Πάντως προς το παρόν, δεν έχει έχει γίνει γνωστό αν τα εν λόγω προϊόντα του Balenciaga θα αποσυρθούν από τα καταστήματα.

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Η Nicola Coughlan εμφανίζεται σε μια πανέμορφη ονειρική καμπάνια

Σαν να βγήκε από πίνακα της Αναγέννησης

FASHION NEWS

Η Alessandra Ambrosio ποζάρει για το εξώφυλλο της Vogue Portugal και φορά δύο εντυπωσιακές δημιουργίες Ελληνίδας σχεδιάστριας

Τι ρούχα επέλεξε το εντυπωσιακό μοντέλο για το editorial μόδας του εμβληματικού περιοδικού;

FASHION NEWS

WENEЯ: Το pop-up fashion project από το Persil και τους MIRŌ!

Το Persil, η Νο1 μάρκα στην Ελλάδα στα μαύρα & τα χρωματιστά ρούχα, συνεργάζεται με τους MIRŌ για μια pop-up βιώσιμη κολεξιόν!

Προτεινόμενα

BEAUTY TIPS

Αυτό το εκχύλισμα Superfruit έχει σημαντικά οφέλη στην πρόληψη της γήρανση του δέρματος

Τα κύρια οφέλη της περιποίησης του δέρματος του εκχυλίσματος σαγκουίνι

FASHION NEWS

Η Nicola Coughlan εμφανίζεται σε μια πανέμορφη ονειρική καμπάνια

Σαν να βγήκε από πίνακα της Αναγέννησης