Eλβετική ωρολογοποιία από την IWC

Εκπληκτικές φωτογραφίες από το Πορτοφίνο

Τόνια Τζαφέρη

Με πρωταγωνίστριες Josephine Skriver και την ηθοποιό Ning Chang παρουσιάστηκε μια νέα καμπάνια ερχόμενη από την ακτή της Μεσογείου.

Η φωτογράφιση αντανακλά την ανέμελη κομψότητα που η ελβετική ωρολογοποιία προβάλει στη σειρά Portofino. H Skriver, που έχει συνεργαστεί με αμέτρητους οίκους μόδας σε ολόκληρο τον κόσμο και η Chang, που έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 40 ταινίες και τηλεοπτικές σειρές στην Ασία, ένιωσαν μεγάλη τιμή από την πρόταση να γίνουν τα πρόσωπα στην καμπάνια των Portofino και να φορέσουν τα νέα ρολόγια.

iwc1.jpg

Κάνοντας αναφορά στα καινούργια ρολόγια, κάθε φωτογραφία έχει πλαισιωθεί από ένα εκπληκτικό φόντο από το τοπίο του Portofino, γεμάτο με ζωντανά χρώματα και διαχρονική γοητεία. Τα φετινά δημιουργήματα διαθέτουν ένα εύχρηστο σύστημα προσαρμογής για το λουράκι, επιτρέποντας στον κάτοχο του ρολογιού να το προσαρμόσει με έως και 13 διαφορετικές επιλογές. Διατίθεται επίσης και Milanese μπρασελέ από ανοξείδωτο ατσάλι.

«Δεν μπορούσα να φανταστώ ένα καλύτερο μέρος για να ξεκινήσω τη συνεργασία μου με την IWC», δήλωσε η Skriver. «Το Portofino είναι ένα μαγευτικό μέρος και πέρασα καταπληκτικά μαζί με τη Ning Chang. Μία από τις πραγματικές χαρές που μου προσφέρει το επάγγελμα του μοντέλου είναι ότι μπορώ να ενθαρρύνω τους ανθρώπους να νιώθουν αυτοπεποίθηση με τις στιλιστικές τους επιλογές. Τα νέα σχέδια των Portofino πραγματικά αντιπροσωπεύουν αυτή τη φιλοσοφία, αφού μπορούν να προσαρμοστούν για να ταιριάζουν με την εμφάνιση ή τη διάθεσή σας».

iwc3.jpg

Η Chang δήλωσε σχετικά: «Η εξερεύνηση του Portofino με την Josephine ήταν μία εξαιρετική εμπειρία. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που μου προτάθηκε να γίνω μέλος της οικογένειας της IWC και η πρώτη μας συνεργασία σε αυτό το πανέμορφο μέρος ήταν φανταστική. Είναι πολύ συναρπαστικό να δουλεύω για μία τόσο δημιουργική εταιρεία. Ένα ρολόι Portofino είναι σικάτο και κομψό, το τέλειο αξεσουάρ για κάθε ντύσιμο».

iwc5.jpg

Τα νέα ρολόγια ακολουθούν τη γραμμή των Portofino, με την κομψή σχεδίαση και τα λιτά καντράν, αλλά η IWC επέλεξε να προσθέσει λίγο περισσότερο χρώμα και ένα περισσότερο θηλυκό ύφος στη σειρά.

«Θέλαμε η νέα μας καμπάνια να είναι εύθυμη και να δίνει την αίσθηση της φρεσκάδας», δήλωσε ο Franziska Gsell, CMO στην IWC Schaffhausen. «Τα ρολόγια είναι πιο κομψά και μοντέρνα από ποτέ, ενώ η Josephine και η Ning Chang αποτελούν σπουδαίες εκπροσώπους αυτής της τάσης».

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares