Skip to main content

FASHION NEWS

Balenciaga: Δημιουργεί hoodies με κοάλα για την Αυστραλία

Προκειμένου να συγκεντρώσει χρήματα για τις πυρκαγιές



Τουλάχιστον 25 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους και πάνω από ένα δισεκατομμύριο ζώα έχουν χαθεί εξαιτίας των πυρκαγιών που κατακαίνε τους τελευταίους μήνες την Αυστραλία, προκαλώντας μια τεράστια περιβαλλοντική καταστροφή άνευ προηγουμένου, που, όπως σημειώνουν οι ειδικοί, φαίνεται να συνδέεται με την κλιματική αλλαγή και την άνοδο της θερμοκρασίας.

Τα μοναδικά κοάλα, σήμα-κατατεθέν της Αυστραλίας, έχουν αποδεκατιστεί από τις φωτιές, με τους υπολογισμούς να κάνουν λόγο για ένα 30% του πληθυσμού τους που έχει χαθεί. Στα πλαίσια της διεθνούς κινητοποίησης για την παροχή βοήθειας εντάσσεται και η κίνηση του οίκου Balenciaga να διαθέσει στην αγορά t-shirts και hoodies με την εικόνα ενός κοάλα.

 


 

 

Το 100% των εσόδων από τις πωλήσεις αυτών των κομματιών θα διατεθούν στις κατάλληλες οργανώσεις, όπως θα τις επιλέξουν οι ειδικοί επί της βιωσιμότητας του ομίλου Kering, στον οποίο ανήκει ο οίκος Balenciaga. O όμιλος Kering, στον οποίο ανήκουν ακόμα οι οίκοι Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen και άλλοι, ανακοίνωσε επίσης τη δωρεά ενός εκατομμυρίου δολαρίων Αυστραλίας.

Η κίνηση όμως αυτή δεν είχε και τόσο θετικό αντίκτυπο στο κοινό. Πολλοί υποστηρίζουν πως ο οίκος Balenciaga θα έπρεπε να κάνει απευθείας δωρεά χρημάτων, από το να φτιάξει επιπλέον ρούχα, δεδομένου ότι ο τρόπος που κατασκευάζονται τα ρούχα στη βιομηχανία της μόδας θεωρείται ένας από τους παράγοντες που ευθύνονται για την κλιματική αλλαγή.

Τα t-shirts και τα φούτερ πωλούνται αποκλειστικά στο site του οίκου από 13 Ιανουαρίου.

 

 

 

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Celine: Αποχωρεί τελικά ο Hedi Slimane από τον εμβληματικό οίκο;

Τι συμβαίνει με το συμβόλαιο του ταλαντούχου καλλιτεχνικού διευθυντή;

FASHION NEWS

Εγκαίνια για το ανακαινισμένο κατάστημα της Li-LA-LO στο The Mall Athens

 Το εντυπωσιακό κατάστημα που δεσπόζει στον 1ο όροφο του πλέον δημοφιλούς εμπορικού κέντρου των βορείων προαστίων, ακολουθεί το νέο image των καταστημάτων Li-LA-LO, το οποίο μετουσιώνει το αυθεντικό DNA του brand

FASHION NEWS

«Stay Authentic»: Η νέα καμπάνια της Kappa για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι ’24 είναι εδώ

Στην καμπάνια κυριαρχεί η καθαρότητα και το λευκό χρώμα που «αγκαλιάζει» τη δυναμική κίνηση των χορευτών

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Παρασκευής 26 Απριλίου

Αφεθείτε στην ευτυχία που σας προσφέρει η καθημερινότητα

PETS

Γιατί η γάτα μου με κοιτάζει επίμονα;

6 λόγοι για τους οποίους οι γάτες κοιτούν επίμονα και πώς να ανταποκριθείτε

ΒΙΒΛΙΟ

12 βιβλία για το Πάσχα του 2024

Η Ναταλία Πετρίτη επιλέγει τα βιβλία που θα μας κρατήσουν συντροφιά στις διακοπές και που θα χαρίσουμε στους αγαπημένους μας.