Skip to main content

FASHION NEWS

Social retail: To shopping του μέλλοντος συνδυάζει αγορές και social media 

 To πρώτο ‘’retail’’ κατάστημα εγκαινιάστηκε πριν λίγες μέρες από τον οίκο Burberry



 

Στα πλαίσια της πανδημίας κάποιοι βρήκαν ευκαιρία για επιχειρηματικά ξεκινήματα, νέα λανσαρίσματα και πρωτοποριακές ιδέες. Φαίνεται πως οι οίκοι μόδας εξακολουθούν να είναι διατεθειμένοι να εξελιχθούν και να μεταφέρουν τις επιχειρήσεις τους σε μια νέα εποχή, εισάγοντας καινοτομίες όπως το "social retail". 

Τι ακριβώς όμως εννοούμε με τον όρο: "social retail";

Πρόκειται για μια πρακτική που συνδέει την εμπειρία της λιανικής πώλησης με τα κοινωνικά δίκτυα, εκμεταλλευόμενη τη νέα τεχνολογία. Τα πρώτο κατάστημα του είδους είναι αυτό της Burberry  που εγκαινιάστηκε πριν από λίγες μέρες στην Κίνα. Είναι συνολικά το 63ο κατάστημα του brand στη χώρα, όμως είναι το πρώτο που έχει σχεδιαστεί στη λογική του "social retail".

Το κατάστημα δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Tencent, την εταιρεία στην οποία ανήκουν το WeChat (η Νο1 κινεζική εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων) και το δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι Fortnite με τρόπο ώστε να ενσωματώνει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα παιχνίδια στην εμπειρία του shopping.

Χρησιμοποιώντας τη νέα πλατφόρμα της Burberry μέσα σε ένα πρόγραμμα του WeChat, οι πελάτες θα μπορούν μέσω της εφαρμογής κι από το κινητό τους να κλείσουν ραντεβού, να συνομιλήσουν με άλλους πελάτες και να κάνουν κράτηση στο δοκιμαστήριο ή στο Thomas Café που υπάρχει μέσα στο κατάστημα.

https://www.instagram.com/p/CDTuj47gJRP/

Κάθε πελάτης έχει ένα avatar-ζωάκι το οποίο περιηγείται μέσα στην πλατφόρμα και τα προϊόντα διαθέτουν QR Code που όταν το σαρώσεις με το κινητό αποκαλύπτει επιπλέον περιεχόμενο (όπως φωτογραφίες και βίντεο με συνδυασμούς που μπορείς να κάνεις με το συγκεκριμένο ρούχο).

https://www.instagram.com/p/CDUC4MvAsvg/

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι οι πελάτες μπορούν να συγκεντρώσουν "social νόμισμα". Όσο περισσότερο χρησιμοποιούν την εφαρμογή και μοιράζονται στα social media περιεχόμενο σχετικό με το κατάστημα, τόσο περισσότερους πόντους κερδίζουν σε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης και τόσο περισσότερες ανταμοιβές ξεκλειδώνουν. Ανάμεσα στις ανταμοιβές είναι, για παράδειγμα, κάποια "κρυμμένα" είδη που μπορούν να παραγγείλουν στο Thomas Cafe ή η πρόσβαση σε έναν prive χώρο που ονομάζεται Trench Experience.

https://www.instagram.com/p/CDD_T5EAT4Z/

"Θέλουμε να δοκιμάσουμε νέες ιδέες και να αμφισβητήσουμε τα όρια του τι είναι δυνατό να γίνει. Όταν πρόκειται για καινοτομία σχετικά με τα social media και τα καταστήματα λιανικής, η Κίνα ήταν το πλέον προφανές μέρος για να κατευθυνθούμε, καθώς οι πελάτες των ειδών πολυτελείας εκεί είναι πολύ εξοικειωμένοι με την ψηφιακή τεχνολογία", σχολίασε σε ανακοίνωσή του ο ο διευθύνων σύμβουλος της Burberry, Marco Gobbetti.

 

 

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Ο Elon Musk παρουσιάζει ένα AI-generated fashion show με τα διασημότερα πολιτικά πρόσωπα και γίνεται talk of the Internet

Ο ιδρυτής της Space X και κύριος μέτοχος του X βάζει τις διασημότερες πολιτικές προσωπικότητες του κόσμου σε ένα φανταστικό fashion show, που είναι ήδη viral

FASHION NEWS

O Jacquemus γιορτάζει τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού με μία νέα εντυπωσιακή καμπάνια

Το ταλαντούχο αγόρι της γαλλικής μόδας δημιουργεί τους Jacquemus Olympics και βάζει τα μοντέλα του να δοκιμαστούν σε αθλήματα όπως η κολύμβηση, οι καταδύσεις και το τένις

FASHION NEWS

John Galliano: Δεν θα συνεχίσει τη συνεργασία του με τον οίκο Maison Margiela

Οι ανατροπές στον θαυμαστό κόσμο της μόδας φαίνεται πως δεν σταματούν, με ακόμη έναν οίκο να χάνει τον δημιουργικό διευθυντή του

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Σαββάτου 27 Ιουλίου

Κρατήστε την ψυχραιμία σας και μην αποσυντονιστείτε

ΣΙΝΕΜΑ

Δείτε τη Lady Gaga στο νέο trailer του Joker: Folie à Deux

Η Harley Quinn της Gaga φέρνει τα πάνω κάτω στο νέο trailer της sequel ταινίας δια χειρός Todd Phillips, με τον Joaquin Phoenix στο πλευρό της

FASHION NEWS

Ο Elon Musk παρουσιάζει ένα AI-generated fashion show με τα διασημότερα πολιτικά πρόσωπα και γίνεται talk of the Internet

Ο ιδρυτής της Space X και κύριος μέτοχος του X βάζει τις διασημότερες πολιτικές προσωπικότητες του κόσμου σε ένα φανταστικό fashion show, που είναι ήδη viral