Skip to main content

FASHION NEWS

Social retail: To shopping του μέλλοντος συνδυάζει αγορές και social media 

 To πρώτο ‘’retail’’ κατάστημα εγκαινιάστηκε πριν λίγες μέρες από τον οίκο Burberry



 

Στα πλαίσια της πανδημίας κάποιοι βρήκαν ευκαιρία για επιχειρηματικά ξεκινήματα, νέα λανσαρίσματα και πρωτοποριακές ιδέες. Φαίνεται πως οι οίκοι μόδας εξακολουθούν να είναι διατεθειμένοι να εξελιχθούν και να μεταφέρουν τις επιχειρήσεις τους σε μια νέα εποχή, εισάγοντας καινοτομίες όπως το "social retail". 

Τι ακριβώς όμως εννοούμε με τον όρο: "social retail";

Πρόκειται για μια πρακτική που συνδέει την εμπειρία της λιανικής πώλησης με τα κοινωνικά δίκτυα, εκμεταλλευόμενη τη νέα τεχνολογία. Τα πρώτο κατάστημα του είδους είναι αυτό της Burberry  που εγκαινιάστηκε πριν από λίγες μέρες στην Κίνα. Είναι συνολικά το 63ο κατάστημα του brand στη χώρα, όμως είναι το πρώτο που έχει σχεδιαστεί στη λογική του "social retail".

Το κατάστημα δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Tencent, την εταιρεία στην οποία ανήκουν το WeChat (η Νο1 κινεζική εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων) και το δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι Fortnite με τρόπο ώστε να ενσωματώνει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα παιχνίδια στην εμπειρία του shopping.

Χρησιμοποιώντας τη νέα πλατφόρμα της Burberry μέσα σε ένα πρόγραμμα του WeChat, οι πελάτες θα μπορούν μέσω της εφαρμογής κι από το κινητό τους να κλείσουν ραντεβού, να συνομιλήσουν με άλλους πελάτες και να κάνουν κράτηση στο δοκιμαστήριο ή στο Thomas Café που υπάρχει μέσα στο κατάστημα.

https://www.instagram.com/p/CDTuj47gJRP/

Κάθε πελάτης έχει ένα avatar-ζωάκι το οποίο περιηγείται μέσα στην πλατφόρμα και τα προϊόντα διαθέτουν QR Code που όταν το σαρώσεις με το κινητό αποκαλύπτει επιπλέον περιεχόμενο (όπως φωτογραφίες και βίντεο με συνδυασμούς που μπορείς να κάνεις με το συγκεκριμένο ρούχο).

https://www.instagram.com/p/CDUC4MvAsvg/

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι οι πελάτες μπορούν να συγκεντρώσουν "social νόμισμα". Όσο περισσότερο χρησιμοποιούν την εφαρμογή και μοιράζονται στα social media περιεχόμενο σχετικό με το κατάστημα, τόσο περισσότερους πόντους κερδίζουν σε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης και τόσο περισσότερες ανταμοιβές ξεκλειδώνουν. Ανάμεσα στις ανταμοιβές είναι, για παράδειγμα, κάποια "κρυμμένα" είδη που μπορούν να παραγγείλουν στο Thomas Cafe ή η πρόσβαση σε έναν prive χώρο που ονομάζεται Trench Experience.

https://www.instagram.com/p/CDD_T5EAT4Z/

"Θέλουμε να δοκιμάσουμε νέες ιδέες και να αμφισβητήσουμε τα όρια του τι είναι δυνατό να γίνει. Όταν πρόκειται για καινοτομία σχετικά με τα social media και τα καταστήματα λιανικής, η Κίνα ήταν το πλέον προφανές μέρος για να κατευθυνθούμε, καθώς οι πελάτες των ειδών πολυτελείας εκεί είναι πολύ εξοικειωμένοι με την ψηφιακή τεχνολογία", σχολίασε σε ανακοίνωσή του ο ο διευθύνων σύμβουλος της Burberry, Marco Gobbetti.

 

 

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

MARVEL x SWAROVSKI: Οι αγαπημένοι μας super ήρωες συνεργάζονται με την ομορφιά του κρυστάλλου

Μια νέα συλλογή κοσμημάτων και διακοσμητικών για το σπίτι με κάθε κομμάτι εμπνευσμένο από έναν εμβληματικό χαρακτήρα της Marvel, αποτυπωμένο με εξαιρετικό savoir-faire και προσοχή στη λεπτομέρεια

FASHION NEWS

Το περιοδικό NYLON επανακυκλοφορεί και η Gwen Stafani ποζάρει στο εξώφυλλό του ως το απόλυτο grunge icon

24 χρόνια μετά το τελευταίο της εξώφυλλο για το περιοδικό που καθόρισε τα aughts

FASHION NEWS

«Με τον καιρό, η μόδα έγινε μέρος του DNA μου» Roberto Cavalli

Ένας μικρός φόρος τιμής στον σπουδαίο σχεδιαστή μόδας που πέθανε στις 12 Απριλίου 2024

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τετάρτης 24 Απριλίου

Η υπομονή και η επιμονή θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε αρκετά εμπόδια

ΜΟΥΣΙΚΗ

Ziria Festival in Athens: 15 χρόνια μετά, το Ziria Festival συναντά τους φίλους του στην πρωτεύουσα

Μια φεστιβαλική εμπειρία 6 ωρών, με ένα εκρηκτικό after party

FASHION TRENDS

7 καμπαρντίνες για να επενδύσεις στο πιο versatile πανωφόρι

Διαφορετικά πατρόν και χρώματα, για ένα από τα πλέον κλασικά items της γυναικείας γκαρνταρόμπας που δεν μας απογοητεύει ποτέ