Skip to main content

MARKET

Το Strongbow, παρόν στα δύο πιο ξεχωριστά fashion events της Αθήνας

Τo No1 cider στον κόσμο πρόσφερε στιγμές απόλαυσης στο Yes-I Do Catwalk και στo Andydote Fashion Fair.



yesido.jpgΤο Strongbow, πάντα ενεργό σε εκδηλώσεις μόδας και δημιουργίας, συμμετείχε για άλλη μια φορά στα πιο hot events της πόλης. Με έντονη παρουσία τόσο στο Yes-I-Do catwalk, όσο και στο Andydote Fashion Fair, ανέδειξε τον ξεχωριστό του χαρακτήρα και προσέφερε στιγμές δροσιάς και απόλαυσης. Στα δύο events οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το μηλίτη Strongbow, στις 2 γεύσεις Gold Apple και Red Berries.

Το Yes-I-Do catwalk πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά με τη συμμετοχή των πιο σημαντικών σχεδιαστών της χώρας και έδωσε άλλη οπτική στις εκδηλώσεις μόδας με πλήθος επωνύμων να κάνουν πρόβα γάμου. Η Νο1 μάρκα cider (μηλίτη) στο κόσμο Strongbow, συντρόφευσε τους διάσημους συμμετέχοντες καθ’όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας τους στο VIP Lounge, όσο και όλων των παρευρισκομένων κατά τη διάρκεια του πάρτι που ακολούθησε.

Το Andydote Fashion Fair είναι μία νέα δημιουργική πρωτοβουλία με στόχο την προβολή των Ελλήνων σχεδιαστών σε Ελλάδα και εξωτερικό. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να συνδυάσουν τις μοναδικές προτάσεις 50 διαstrongbow1.jpgφορετικών Ελλήνων σχεδιαστών, με την εμπειρία να γευτούν το Strongbow, ενώ ανακάλυπταν τις εμπνευσμένες ιστορίες των δημιουργών.

Ακολουθώντας τον ενδεδειγμένο τρόπο σερβιρίσματος που συνδυάζει 1/3 πάγου και 2/3 Strongbow στο ποτήρι, το Νο1 cider χάρισε αξέχαστες και δροσερές στιγμές απόλαυσης σε όλους! Η γλυκιά του γεύση σε συνδυασμό με τα πλούσια φυσικά αρώματα αποτελεί την απόλυτη επιλογή σε φυσικό προϊόν με περιεκτικότητα σε αλκοόλ 4,5%.

Το Strongbow είναι ένα αλκοολούχο ποτό με βάση το μήλο που έχει ξεχωρίσει και αγαπηθεί παγκοσμίως!

 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Σαββάτου 20 Απριλίου

Εάν πιστεύετε ότι μέχρι στιγμής τα έχετε δει όλα, θα διαπιστώσετε ότι κάνατε λάθος

ΠΡΟΤΑΣΗ ΗΜΕΡΑΣ

Όλα όσα θα δούμε στο Disney+ τον Απρίλιο

Με αποκλειστικό, πρωτότυπο περιεχόμενο, χιλιάδες τίτλους Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic και περιεχόμενο γενικής ψυχαγωγίας, το Disney+ προσφέρει στους fans περισσότερα από όσα φαντάζονται, όλα σε ένα σημείο.

ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Αθήνα: Βόλτα σε έξι ξεχωριστά βιβλιοπωλεία

Έξι ιδιαίτερα βιβλιοπωλεία της Αθήνας, γεμάτα τέχνη, ποίηση, design, κυψέλες φιλαναγνωσίας και επικοινωνίας. Γράφει ο Μάνος Νομικός