Skip to main content

ΕΠΟΜΕΝΟ

MARKET

Η ΙΚΕΑ παρουσιάζει τη νέα τρυφερή ιστορία αγάπης που αποδεικνύει πως σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ ζεις #piopolla απ’ όσα φαντάζεσαι!

Tη νέα τηλεοπτική της καμπάνια παρουσίασε η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS με κεντρικό μήνυμα το «Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι». Η νέα καμπάνια είναι αφιερωμένη στο σπίτι, στο μέρος που «μεταμορφώνεται» και γίνεται ο δικός μας προσωπικός χώρος.



Ένα σπίτι που το έχουμε φτιάξει ακριβώς όπως το έχουμε φανταστεί, με βάση τις δικές μας ανάγκες και επιθυμίες, που αντικατοπτρίζει τη δική μας προσωπικότητα και μας κάνει να αισθανόμαστε καλά όταν ζούμε μέσα σε αυτό, παύει να είναι απλώς ένα σπίτι. Είναι ένας χώρος συναισθημάτων. Από τη στιγμή που μπαίνει ένα προϊόν ΙΚΕΑ στο σπίτι μας, όλες οι εμπειρίες, οι στιγμές και τα συναισθήματα που ζούμε σε αυτό, καταλήγουν να είναι πολύ περισσότερα απ’ όσα είχαμε φανταστεί αρχικά.

IKEA3.jpg

Η ΙΚΕΑ ενσωματώνει κάποιες πολύ σημαντικές αξίες στον σχεδιασμό των προϊόντων της και αυτό είναι κάτι που την κάνει μοναδική: design, λειτουργικότητα, ποιότητα, βιωσιμότητα και προσιτή τιμή. Ό,τι προσφέρει η ΙΚΕΑ είναι αποτέλεσμα προσήλωσης, μελέτης και κατανόησης της κάθε γωνιάς του σπιτιού και της κάθε ανάγκης της ζωής σε αυτό. Για αυτό το λόγο και κάθε προϊόν ΙΚΕΑ είναι πιο πολλά από όσα φαντάζεστε. Με το μοναδικό του σχεδιασμό μπορεί να ανανεώσει την αγαπημένη σας γωνία αλλά και να σας ξαφνιάσει ευχάριστα με τη λειτουργικότητά του. Να αξιοποιήσει ανεκμετάλλευτα σημεία και ταυτόχρονα να σας βοηθήσει να ζήσετε με έναν φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο, εύκολα και οικονομικά. Κάθε προϊόν ΙΚΕΑ σας προσφέρει μια καλύτερη καθημερινή ζωή.

IKEA4.jpg

Αντλώντας έμπνευση από τις αξίες της εταιρίας, η νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ έρχεται με ευρηματικό τρόπο και ένα δυναμικό μήνυμα να «δώσει ζωή» στο σύγχρονο σπίτι μας.  Τα δύο αξιολάτρευτα σκυλάκια που πρωταγωνιστούν στο νέο πρωτότυπο τηλεοπτικό της ΙΚΕΑ, μας χαρίζουν μια τρυφερή και αναπάντεχη ιστορία αγάπης και γίνονται η αφορμή για να ζήσει η οικογένεια που τα περιβάλει πιο πολλά απ’ όσα είχε φανταστεί. Το νέο τηλεοπτικό σποτ της ΙΚΕΑ διαθέτει ένα ισχυρό storytelling που αποδίδει με βιωματικό τρόπο τη σύνδεση των προϊόντων ΙΚΕΑ με τους χαρακτήρες. Πρωταγωνιστές είναι τα έπιπλα και τα αντικείμενα ΙΚΕΑ, ενώ καταλύτης όλης της δράσης είναι το λούτρινο παιχνίδι HOPPIG, που από τη στιγμή που εμφανίζεται στο σπίτι της οικογένειας έως και την κορύφωση της ιστορίας, μας προσκαλεί να διαπιστώσουμε πώς «Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι»

IKEA2.jpg

Μπείτε κι εσείς στο site της ΙΚΕΑ για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη νέα καμπάνια, να ανακαλύψετε την ολοκληρωμένη εμπειρία ΙΚΕΑ και να βρείτε την έμπνευση που χρειάζεστε, για να συνεχίσετε να ζείτε στο σπίτι σας #piopolla απ’ όσα είχατε φανταστεί!

Το σχετικό τηλεοπτικό σποτ μπορείτε να το δείτε εδώ:

 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

DO IT YOURSELF

6 fashion items που πρέπει οπωσδήποτε να πάρεις μαζί σου στις Πασχαλινές διακοπές κοντά στη φύση

Όλα όσα πρέπει να βάλεις στη βαλίτσα σου για τις διακοπές στο χωριό ή στο νησί αυτό το Πάσχα

BEAUTY TIPS

Τρία βασικά dos και τρία don’ts για τη φροντίδα του δέρματος με ακμή

Συμβουλές για το τι να κάνεις και τι να αποφύγεις αν πάσχεις κι εσύ από ακμή στην εφηβεία ή στην ενήλικη ζωή σου