Skip to main content

MARKET

Ιστορίες της Κρεβατοκάμαρας: Πώς η νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ έγινε έμπνευση για μια πρωτότυπη θεατρική παράσταση

Σε ένα πρωτότυπο και λαμπερό media event, η ΙΚΕΑ γιόρτασε το βράδυ της Δευτέρας την ολοκαίνουρια καμπάνια της εταιρείας για το 2020, στο Gazarte.



Σε μια ζεστή ατμόσφαιρα και με σκηνικό ένα αληθινό σπίτι ΙΚΕΑ, το δημοσιογραφικό κοινό απόλαυσε ένα θεατρικό έργο, εμπνευσμένο από το βασικό μήνυμα της φετινής καμπάνιας «Σ’ ένα σπίτι ΙΚΕΑ ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι».

 

Το «Pillow Talk: Ιστορίες της Κρεβατοκάμαρας» είναι η τρυφερή ιστορία αγάπης της Σοφίας και του Αντώνη, που υποδύθηκαν η Ευγενία Σαμαρά και ο Γιάννης Ποιμενίδης και εμπνεύστηκε και σκηνοθέτησε ο Δημήτρης Μαλισσόβας,  απέδειξε πως ένα σπίτι ΙΚΕΑ παύει να είναι απλώς ένα σπίτι.

 

Είναι ένας χώρος συναισθημάτων, εμπειριών και στιγμών … είναι πιο πολλά από όσα έχουμε φανταστεί! Μέσα από ανατροπές αλλά και έντονες συγκινήσεις, η δράση της ιστορίας του πρωταγωνιστικού ζευγαριού είχε ως σημείο αναφοράς το χώρο που ξεκινάμε και ολοκληρώνουμε την ημέρα μας, το υπνοδωμάτιο. Καθόλου τυχαίο, αφού αποτελεί και τον πρωταγωνιστή του νέου καταλόγου για το 2020. 

 

Η ιστορία αντλεί, ακόμη, έμπνευση από τις διαχρονικές αξίες της ΙΚΕΑ, οι οποίες ενσωματώνονται με ευρηματικό τρόπο στην παράσταση, δίνοντας μια ενδιαφέρουσα τροπή στις ζωές των πρωταγωνιστών. Οι αξίες της ΙΚΕΑ γύρω από τον σχεδιασμό των προϊόντων της, αποτελούν βασικά στοιχεία που την κάνουν μοναδική: design, λειτουργικότητα, ποιότητα, βιωσιμότητα και προσιτή τιμή. Για αυτό το λόγο και κάθε προϊόν ΙΚΕΑ είναι πιο πολλά από όσα μπορεί να φανταστεί κανείς. 

 

Η Νατάσα Χριστοφή, Marketing Manager της ΙΚΕΑ ανέφερε σχετικά με τη νέα καμπάνια: «Η νέα καμπάνια της IKEA είναι αφιερωμένη στο σπίτι και στο πώς αυτό διαμορφώνεται, ώστε να μετατραπεί στον προσωπικό μας χώρο. Στο μέρος δηλαδή που θα μας κάνει να αισθανόμαστε καλά όταν ζούμε μέσα σε αυτό. Μπορεί να φαίνεται πρόκληση, αλλά στην ΙΚΕΑ γίνεται αφορμή για έμπνευση. Άλλωστε, πρωταρχικός μας στόχος είναι να «αφουγκραζόμαστε» τις ανάγκες των καταναλωτών μας και να μελετάμε κάθε γωνιά του σπιτιού και κάθε ανάγκη της ζωής σε αυτό σχεδιάζοντας προϊόντα με γνώμονα πάντα τις βασικές μας αξίες».


focus: ikea pillow talk, ikea ιστοριες κρεβατοκαμαρας, #piopolla
tags: ikea, ικεα, υπνοδωματιο, διακοσμηση σπιτιου, επιπλα σαλονιου, ιδεες διακοσμησης
 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Παρασκευής 29 Μαρτίου

Μην αποφύγετε να βρείτε τη λύση σε κάτι που σας βασανίζει, όσο και αν φοβάστε μήπως πληγωθείτε

BLOGS

Η Beyoncé αποκαλύπτει την tracklist του νέου της δίσκου, Cowboy Carter

Ο οποίος θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ένα cover του “Jolene” της Dolly Parton, αλλά και συμμετοχή του θρύλου της country, Willie Nelson

VIRAL

Το teaser trailer της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου Kinds Of Kindness είναι εδώ

Στο Ιστορίες Καλοσύνης πρωταγωνιστεί η άρτι βραβευθείσα με Όσκαρ Emma Stone, ενώ το σενάριο της ταινίας συνυπογράφει το δίδυμο Γιώργος Λάνθιμος-Ευθύμης Φιλίππου.