Skip to main content

MARKET

2.000.000 ποτήρια γάλα από το «ΝΟΥΝΟΥ: Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!»

Η FrieslandCampina Hellas - ΝΟΥΝΟΥ, υλοποιεί και στηρίζει από το 2015 το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «ΝΟΥΝΟΥ: Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!», έχοντας τη φροντίδα των παιδιών κεντρικό άξονα της φιλοσοφίας του. 



 

Διανύοντας μόλις τον 4ο χρόνο, το πρόγραμμα έχει ήδη προσφέρει πάνω από  2.000.000 ποτήρια γάλα ΝΟΥΝΟΥ σε δεκάδες ιδρύματα και φορείς στήριξης ανηλίκων σε όλη την Ελλάδα συμβάλλοντας στις ανάγκες τους σε γάλα.

Βλέποντας στα πρόσωπα των παιδιών το αύριο, η FrieslandCampina Hellas αποδεικνύει έμπρακτα τη στήριξή της στην ελληνική κοινωνία και οικογένεια. Το «ΝΟΥΝΟΥ: Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!», αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του ολιστικού προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Κύκλος Φροντίδας», που αντανακλά τις αξίες της, τη φροντίδα, τον σεβασμό για το Παιδί και την Οικογένεια και σε παρακινεί να νοιάζεσαι, να σέβεσαι, να κάνεις το καλό αθόρυβα και ουσιαστικά. 

Ο Κωνσταντίνος Μαγγιώρος, Διευθύνων Σύμβουλος της FrieslandCampina Hellas, δήλωσε: «Η προσφορά μας στον Άνθρωπο και στην Κοινωνία πηγάζει από την ευθύνη, την ακεραιότητα, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωσή μας, αξίες που αντικατοπτρίζονται στη στρατηγική της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Κύκλος Φροντίδας» και χαρακτηρίζει οτιδήποτε κάνουμε. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η πρωτοβουλία μας «ΝΟΥΝΟΥ: Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!», με το οποίο έχουμε ήδη προσφέρει 2.000.000 ποτήρια γάλα σε παιδιά και συνεχίζουμε! Με κίνητρο τα πολύτιμα χαμόγελα των παιδιών ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των φορέων που τα στηρίζουν σε όλη την Ελλάδα, συμβάλλοντας έτσι, στο σπουδαίο έργο τους. Η FrieslandCampina Hellas-ΝΟΥΝΟΥ θα βρίσκεται πάντα δίπλα στα παιδιά, που είναι η ελπίδα και το μέλλον μας».
 

 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Σαββάτου 27 Απριλίου

Προσπεράστε με άνεση ό,τι δεν σας πάει καλά

VIRAL

Η Taylor Swift παρουσιάζει το video της για το “Fortnight”, στο οποίο συνεργάζεται με τον Post Malone

Ethan Hawke και Josh Charles συμπρωταγωνιστούν μαζί με τους Swift και Malone στο πρώτο μουσικό video του Tortured Poets Department