Skip to main content

MARKET

H CONCEPT Communication Strategies ανέλαβε την Champion® στην Ελλάδα

Η συνεργασία ανάμεσα στην CONCEPT  Communication Strategies και την Champion©️ σηματοδοτεί ένα νέο ξεκίνημα! 



Στην CONCEPT Communication Strategies ανέθεσε το συνολικό πλάνο διαχείρισης επικοινωνίας της για την Ελλάδα η Champion®, το εμβληματικό athleticwear brand που ιδρύθηκε το 1919 στο Rochester της Νέας Υόρκης και μετράει περισσότερα από 100 χρόνια επιτυχημένης πορείας παγκοσμίως.

Η συνεργασία ανάμεσα στην CONCEPT  Communication Strategies και την Champion©️ σηματοδοτεί ένα νέο ξεκίνημα! Μέσα από υπηρεσίες Στρατηγικής Επικοινωνίας, Συμβουλευτικής, Event Management, Social Media και Influencers Marketing, στόχος της CONCEPT είναι να αναδείξει εκ νέου τη σύγχρονη, νεανική και μοντέρνα ταυτότητα του brand και να το καθιερώσει  ως την κορυφαία επιλογή για το καταναλωτικό κοινό που θέλει να ξεχωρίζει μέσα από το στιλ του.

 

 

Η Γιώτα Χουλιαρά, Managing Director της CONCEPT Communication Strategies  αναφέρει: «Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι για την εμπιστοσύνη που επέδειξε προς την  εταιρία μας το brand που αυτή τη στιγμή κάνει δυναμική επάνοδο στην Αμερική και την Ευρώπη. Στόχος μας είναι να υπενθυμίσουμε στο κοινό την ποιότητα, το στιλ και τα μοναδικά χαρακτηριστικά που καθιστούν την Champion® ιδανική επιλογή και να την τοποθετήσουμε και πάλι ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών».

Champion
Από το 1919, η Champion® προσφέρει μία ολοκληρωμένη γκάμα από καινοτόμες ενδυματολογικές επιλογές για άντρες, γυναίκες και παιδιά, οι οποίες περιλαμβάνουν μεγάλη ποικιλία από hoodies, jackets, T-shirts, polos, activewear, παπούτσια και αξεσουάρ με μοντέρνο σχεδιασμό και αδιαμφισβήτητη ποιότητα. Η Champion® είναι ένα brand που ανήκει στον όμιλο Hanesbrands.

CONCEPT Communication Strategies 
Το 2005 ιδρύθηκε η CONCEPT Communication Strategies με όραμα να αποκαταστήσει το ελληνικό μοντέλο του αποκεντρωμένου, μη ανθρωποκεντρικού και δίχως έμπνευση τρόπου προσέγγισης του κοινού, μέσα από την προσφορά μια ευρείας γκάμας συνεχώς αναβαθμιζόμενων υπηρεσιών. Δεκατέσσερα  χρόνια αργότερα, το ενεργητικό της εταιρείας μετρά πλήθος συνεργασιών-πολλές από αυτές μακροχρόνιες-με επιχειρήσεις ετερόκλητων ενδιαφερόντων και με ευρέως αναγνωρίσιμα brands.

 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Πέμπτης 25 Απριλίου

Ενισχύστε την υγεία σας, φυσική, πνευματική και ψυχική

ΣΧΕΣΕΙΣ

Αμερικανική έρευνα: 20 φράσεις υποστήριξης που θες να ακούς και να μοιράζεσαι με άλλους

«Είμαι υπερήφανος για εσένα», «Πιστεύω σε εσένα», απλές φράσεις που θέλουμε να ακούμε και να μοιραζόμαστε με άλλους και έχουν τεράστια συναισθηματική δύναμη. Γράφει ο Μάνος Νομικός

ΘΕΑΤΡΟ

Θέατρο στη Στέγη: «Περιμένοντας τον Γκοντό» σε σκηνοθεσία Θεοόδωρου Τερζόπουλου

15 – 19 Μαΐου 2024 | Κεντρική Σκηνή | Τετάρτη – Κυριακή | 20:30