Skip to main content

MARKET

Η μητρική εταιρεία Alpargatas, όπου ανήκει το brand Havaianas, δημιουργεί μια "Σύμπραξη Καλής Θέλησης” με σκοπό να βοηθήσει στην καταπολέμηση του COVID-19

Η εταιρεία θα κατασκευάσει προστατευτικό εξοπλισμό για τους επαγγελματίες υγείας και θα προβεί σε δωρεές για να στηρίξει τις πιο ευπαθείς κοινότητες.



Η Alpargatas ηγείται του δικτύου "Σύμπραξης Καλής Θέλησης” (Goodwill Partnership) ενώνοντας συνεργάτες και εθελοντές που επιθυμούν να συνεισφέρουν στον αγώνα για την καταπολέμηση του COVID-19. Ο Roberto Funari, Πρόεδρος της Alpargatas, ανακοίνωσε: «Στόχος μας είναι να ενώσουμε τις προσπάθειές μας, ξεκινώντας με ενέργειες από το Ινστιτούτο Alpargatas και το brand Havaianas. Αρχικά, θα προσφέρουμε 250 χιλιάδες μάσκες, περισσότερα από 250 χιλιάδες ζευγάρια παπουτσιών και θα οργανώσουμε δράσεις επικεντρωμένες στις ευάλωτες κοινότητες στις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας. Δουλεύουμε σε πολλά διαφορετικά μέτωπα και θα θέλαμε να καλέσουμε και άλλες εταιρείες να συμμετάσχουν σε αυτή την πρωτοβουλία.»

Προστατευτικός εξοπλισμός για τους επαγγελματίες υγείας 

Η εταιρεία έχει προσαρμόσει προσωρινά την παραγωγή των εργοστασίων του brand Havaianas, ώστε να πραγματοποιήσει αυτές τις ενέργειες. Αρχικά, η Alpargatas θα κατασκευάσει 250 χιλιάδες μάσκες N95 που θα δωρίσει στις δημόσιες υπηρεσίες υγείας στις πολιτείες της Βραζιλίας όπου βρίσκονται τα εργοστάσια της εταιρείας: Paraiba, Pernambuco, Minas Gerais και Rio de Janeiro.

Επιπλέον, η εταιρεία θα δωρίσει 18.000 ζευγάρια παπούτσια στους επαγγελματίες υγείας του νοσοκομείου του São Paulo. Τα υποδήματα είναι ειδικά διαμορφωμένα για τον τομέα υγείας και κατασκευάζονται στα εργοστάσια του brand Havaianas, αντί για σαγιονάρες.

Δωρεές σε κοινότητες

Μέσω του brand Havaianas, η Alpargatas θα δωρίσει 100.000 πακέτα με βασικά προϊόντα όπου θα περιλαμβάνονται Havaianas, προϊόντα υγιεινής και τρόφιμα. Τα πακέτα θα δοθούν σε ευάλωτες κοινότητες, στις περιοχές São Paulo, Rio de Janeiro, Brasília, το Salvador και Belo Horizonte.

 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Πέμπτης 25 Απριλίου

Ενισχύστε την υγεία σας, φυσική, πνευματική και ψυχική

ΣΧΕΣΕΙΣ

Αμερικανική έρευνα: 20 φράσεις υποστήριξης που θες να ακούς και να μοιράζεσαι με άλλους

«Είμαι υπερήφανος για εσένα», «Πιστεύω σε εσένα», απλές φράσεις που θέλουμε να ακούμε και να μοιραζόμαστε με άλλους και έχουν τεράστια συναισθηματική δύναμη. Γράφει ο Μάνος Νομικός

ΘΕΑΤΡΟ

Θέατρο στη Στέγη: «Περιμένοντας τον Γκοντό» σε σκηνοθεσία Θεοόδωρου Τερζόπουλου

15 – 19 Μαΐου 2024 | Κεντρική Σκηνή | Τετάρτη – Κυριακή | 20:30