Skip to main content

MARKET

ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς ξεχώρισε στα Shopper Marketing Awards 2022 και στα Superbrands Greece 2021-2022;

Με την ανάδειξή της ως «Retailer of The Year» και ως μια από τις Κορυφαίες Εταιρικές Επωνυμίες στην Ελλάδα



Η ΑΒ Βασιλόπουλος νοιάζεται για όσα συμβαίνουν γύρω μας. Για τον κόσμο στον οποίο ζούμε, τον τόπο μας, την κοινωνία, το περιβάλλον, τους ανθρώπους της, τους συνεργάτες της, τους πελάτες της και την αγορά ευρύτερα. Και οι διακρίσεις στα Shopper Marketing Awards 2022 και στα Superbrands Greece 2021-2022 αποτελούν μια επιβράβευση, που αντανακλά την υπόσχεση της ΑΒ Βασιλόπουλος να γίνεται συνεχώς καλύτερη.

Πιο συγκεκριμένα, η ΑΒ Βασιλόπουλος έλαβε την κορυφαία διάκριση ως «Retailer of The Year» στα Shopper Marketing Awards 2022, για την προσαρμοστικότητά της στις νέες συνθήκες που έφερε η πανδημία, τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της, πάντα με στόχο να προσφέρει την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στους πελάτες της.

Επιπλέον απέσπασε 4 ακόμη βραβεία:
Gold και Platinum στην κατηγορία “Customer Loyalty & Engagement” για το πρόγραμμα πιστότητας «AB Plus: Ένας κόσμος γεμάτος προνόμια για όλους και τον καθένα ξεχωριστά».
Gold στην κατηγορία “Insights-Driven Shopper Marketing Campaigns” για το πρόγραμμα πιστότητας «ΑΒ Plus Προσφορές Μόνο για σένα».
Silver στην κατηγορία “Store”, για το έργο «AΒ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ: Το νέο κατάστημα ΑΒ Βασιλόπουλος, στο ιστορικό κτήριο Ηλύσια στη Θεσσαλονίκη», μία επένδυση 1,4 εκατομμυρίων, στην καρδιά του ιστορικού και εμπορικού κέντρου της συμπρωτεύουσας.

ab_businesssuperbrands

Παράλληλα, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναδείχθηκε ανάμεσα στις Κορυφαίες Εταιρικές Επωνυμίες στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο του παγκόσμιου θεσμού, “Superbrands Greece 2021-2022”, αναγνωρίστηκε για την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και τη δύναμη της φήμης, την αξιοπιστία και μακροχρόνια συνέπεια, και την Εταιρική Υπευθυνότητα στους τομείς της αγοράς, των εργασιακών σχέσεων, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος.

Οι τιμητικές αυτές διακρίσεις φέρνουν στη ζωή τον σκοπό της ΑΒ να δίνει το καλύτερό της εαυτό για να κάνει τη διαφορά. Γιατί είναι μια εταιρεία που καινοτομεί, εξελίσσεται και «απαντά» με επιλογές, λύσεις και ιδέες στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της, χτίζοντας μαζί τους μια σταθερή σχέση εμπιστοσύνης.


ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.

 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.