H Triumph Ανακοινώνει την Εξέλιξη του Παγκόσμιου Brand Vision της

Η Triumph, το διεθνώς αναγνωρισμένο brand εσωρούχων, ανακοινώνει την εξέλιξη του παγκόσμιου brand vision και της οπτικής ταυτότητας του.

Δελτίο Τύπου

Η στρατηγική – η οποία θα εφαρμοστεί σε όλες τις αγορές – έχει σχεδιαστεί με βασικό γνώμονα τη φιλοσοφία της Triumph ότι όλες οι γυναίκες οφείλουν να αγκαλιάσουν ολόψυχα τον εαυτό τους, την ατομικότητα και τη μοναδικότητά τους. Πρόκειται για μια φιλοσοφία βαθιά ριζωμένη στην ενδυνάμωση των γυναικών όλου του κόσμου. Για αυτό, το όραμα του brand αποτελεί μια πραγματική γιορτή της ατομικότητας που εκφράζεται με ένα εντελώς νέο look & feel που είναι αυθεντικό, ολόφρεσκο και μοντέρνο.  

Η Triumph είναι ένα brand με μεγάλη και πλούσια ιστορία που αντιλαμβάνεται τις ανάγκες του κοινού της και συνεχίζει να εξελίσσεται και να επανατοποθετείται σε έναν κόσμο που αλλάζει διαρκώς πολύ γρήγορα. Αξιοποιώντας τα βασικά χαρακτηριστικά, με τα οποία έχει κερδίσει την αφοσίωση των καταναλωτριών όλα αυτά τα χρόνια, όπως η πρακτικότητα, η αξιοπιστία, και η κομψότητα, προσθέτει μια ανανεωμένη αίσθηση γούστου και ενθουσιασμού σε όλα τα οπτικά και επικοινωνιακά σημεία επαφής, καθώς και στο σχεδιασμό των προϊόντων της, ώστε να δημιουργήσει μια αληθινά συναισθηματική σύνδεση με τις καταναλώτριες της.   

large-jpg-ltessentialseuropeflexsmart_mc_d_1

Το brand αντλεί την έμπνευσή του από τις φυσικές αλλαγές που προκύπτουν στην κοινωνία και στον πολιτισμό. Ο κόσμος γύρω μας δεν μένει στάσιμος, συνεπώς ούτε κι η Triumph ως brand – οι ζωές των γυναικών, οι συμπεριφορές κι οι ανάγκες τους συνεχώς αλλάζουν, κι άρα απαιτούν τα brands να εξελίσσονται για να διατηρούν το νόημα στις ζωές τους. Η συνεχής παρακολούθηση των αλλαγών στις ανάγκες των γυναικών, καθώς και των key trends, αποτελεί πηγή έμπνευσης για το brand στην ανάπτυξη νέων προϊόντων κάτι που εκ των πραγμάτων «μεταφράζεται» σε νέο design και ακόμη πιο άνετη εφαρμογή.

Στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης της, η Triumph πραγματοποίησε μια εκτενή έρευνα, αξιολογώντας τις ιδέες και τα σχόλια από 20.000 γυναίκες παγκοσμίως. Μέσα από αυτήν την έρευνα αναδείχθηκε η μεγαλειώδης μεταβολή στον τρόπο με τον οποίο οι ζωές των γυναικών, οι αντιλήψεις και οι ανάγκες τους, έχουν αλλάξει.

Βασικό εύρημα ήταν ότι τώρα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, οι γυναίκες επαναξιολογούν τι έχει πραγματική σημασία στη ζωή τους και δεν επιθυμούν να απεικονίζονται με ένα κοινότυπο ή άσχετο τρόπο. Η βιομηχανία των εσωρούχων, εδώ και πολλά χρόνια, έχει δημιουργήσει στερεότυπα, τα οποία οι γυναίκες νιώθουν την ανάγκη να ακολουθήσουν και τα οποία αφορούν απεικονίσεις που η ίδια η βιομηχανία έχει προσδιορίσει ως «σέξι» ή «άνετη». Εκ των πραγμάτων, πρόκειται για μια απαρχαιωμένη ιδέα που απλούστατα δεν έχει καμία απήχηση, κι ως εκ τούτου οι γυναίκες πλέον αναζητούν, ολοένα και περισσότερο, τα brands που επιλέγουν να τις καταλαβαίνουν ως άτομα και να εκτιμούν την πολυπλοκότητα της σύγχρονης καθημερινότητας τους, σε αντίθεση με το να αισθάνονται ότι κρίνονται και προσδιορίζονται από το σώμα τους ή τις εκάστοτε ανάγκες του. Για αυτό άλλωστε το ενδιαφέρον των γυναικών το κερδίζουν brands που αψηφούν τα παραδοσιακά στερεότυπα και προασπίζουν το δικαίωμα στην ατομικότητα. Συμβαδίζοντας με αυτή τη νέα φιλοσοφία, το εξελιγμένο brand vision της Triumph, πρώτα και κύρια, εξυμνεί όλες τις διαφορές που κάνουν τις γυναίκες και τις ζωές τους μοναδικές.

Ο Paul Gautier, Global Head of Brands της Triumph σχολίασε, «Το όραμά μας είναι νa αγωνιζόμαστε για έναν κόσμο όπου όλες οι γυναίκες θα μπορούν να αγκαλιάσουν, ολόψυχα, την ατομικότητά τους. Αυτό που έχει σημασία είναι να προάγουμε μια προσωπική σύνδεση και μια έντονη εμπειρία με τις καταναλώτριες μας, μέσα από κάθε σημείο επαφής που έχουμε αναπτύξει μαζί τους. Από τα προϊόντα που αγοράζουν και τις εικόνες που βλέπουν, μέχρι την αγοραστική τους εμπειρία, τόσο online όσο και στα φυσικά μας καταστήματα. Με όχημα μας την ιδιαιτερότητα, την εμψύχωση, και τη σχετικότητα, θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα αξέχαστο “ταξίδι” για την καταναλώτρια».

Συνεπής στην υπόσχεσή της, τη σεζόν AW22 η Triumph γιορτάζει τη μοναδικότητα και την ατομικότητα που αποτελούν πλέον τις κατευθυντήριες γραμμές για όλες τις ενέργειες της Triumph, με κάθε πτυχή ειδικά σχεδιασμένη ώστε να ενθαρρύνεται η ατομική σύνδεση με την κάθε γυναίκα ξεχωριστά.

1-large-jpg-ltessentialseuropeauraspotlightwp_mc_d_4x5_1

Καμπάνιες

Το εικαστικό αφήγημα του brand θα έχει ως κινητήρια δύναμη την ατομικότητα και όλες οι καμπάνιες θα υπερβούν το προϊοντικό πλαίσιο. Θα είναι σχεδιασμένες ως γνήσιοι φόροι τιμής στις γυναίκες που εξυμνούν την ατομικότητά τους, τις πολύπλευρες ζωές τους, αλλά και τη διαφορετικότητα τους, δημιουργώντας μια κατά βάση εντελώς διαφορετική οπτική γωνία που θέτει υπό αμφισβήτηση τις ιστορικές απεικονίσεις των γυναικών που επικρατούσαν στο παρελθόν. 

Με αληθινές και προσιτές εικόνες που κάνουν κάθε γυναίκα να αισθάνεται ότι την καταλαβαίνουν και ότι το brand την αντιπροσωπεύει, η Triumph προσδοκά στη δημιουργία μια βαθιάς ριζωμένης και συναισθηματικής σύνδεσης, τόσο με τις υπάρχουσες καταναλώτριες της όσο και με τις καινούργιες.

Καταστήματα

Επιπρόσθετα, το brand αποκαλύπτει κι ένα νέο concept για τα καταστήματα, σχεδιασμένο ώστε να δημιουργεί μια δυνατή και καθηλωτική εμπειρία. Ένα νέο modular στήσιμο για τα προϊόντα με ψηφιακές «πινελιές» και διάφορα στοιχεία αφής προσφέρει στις καταναλώτριες ένα απρόσκοπτο, premium «ταξίδι» που εξυψώνει και μεταμορφώνει το bra-fitting σε μία εντελώς προσωπική και ατμοσφαιρική εμπειρία. Κάθε πτυχή του νέου concept των καταστημάτων έχει σχεδιαστεί ειδικά για να δημιουργεί ένα χώρο όπου το κάθε άτομο αισθάνεται ξεχωριστό και μοναδικό.

Από τη σεζόν AW22 ο εορτασμός της ατομικότητας των γυναικών αποτελεί την κατευθυντήρια γραμμή για όλες τις δραστηριότητες του brand, με στόχο την προώθηση της Triumph σε ένα μέλλον που κατά κύριο λόγο διαμορφώνεται από τις συνεχώς εναλλασσόμενες ανάγκες και lifestyles των γυναικών ανά τον κόσμο.

Παράλληλα, κι έχοντας ήδη κάνει την αρχή με τη νέα της συλλογή swimwear SS22 από εξ ολοκλήρου ανακυκλωμένα υφάσματα, η Triumph Holding AG συνεχίζει την πορεία του brand προς τη βιωσιμότητα και τις οικολογικές πρακτικές, ανακοινώνοντας την επιτυχή πιστοποίηση όλων των ιδιόκτητων κέντρων παραγωγής και διανομής της, σύμφωνα με τους επίσημους φορείς Global Organic Textile Standard (“GOTS”) και Global Recycled Standard (“GRS”).

Τα GOTS και GRS αποτελούν δύο ευρέως αναγνωρισμένα, διεθνή προγράμματα πιστοποίησης στον τομέα της κλωστοϋφαντουργίας, με στόχο τη βελτίωση της βιωσιμότητας των υλικών που χρησιμοποιούνται καθ’ όλη τη γραμμή παραγωγής της εν λόγω βιομηχανίας. Τα δύο αυτά standards περιλαμβάνουν την αξιολόγηση της περιβαλλοντολογικής απόδοσης και της κοινωνικής συμμόρφωσης των εγκαταστάσεων παραγωγής και διανομής των προϊόντων που διαθέτουν αντίστοιχες πιστοποιήσεις GRS και GOTS.

 Η Triumph θα λανσάρει τα πρώτα προϊόντα της με πιστοποιήσεις GOTS και GRS την Άνοιξη-Καλοκαίρι του 2023, ενώ στόχο έχει έως το 2025 να έχει αντικαταστήσει το 60% - 80% των κατηγοριών των προϊόντων της με Α’ ύλες και βασικά υλικά που είναι βιώσιμα, βάσει αντίστοιχης πιστοποίησης.  



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares