Skip to main content

MARKET

H Triumph μεταμορφώνεται σε ένα απόλυτα “It’s Personal” Brand. Κάτι που παίρνει σάρκα και οστά με τη νέα σειρά Flex Smart.

H νέα σεζόν AW22, βρίσκει την Triumph, το μεγαλύτερο brand εσωρούχων παγκοσμίως, να λανσάρει νέα συλλογή αλλά και νέα καμπάνια που εκφράζει όλη της τη φιλοσοφία και το DNA της… #ItsPersonal.



Κάθε γυναίκα είναι διαφορετική, οι αλλαγές στο σώμα και τη διάθεσή της, πολλές. Μέσα από την καθημερινότητα που τρέχει με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, οι αλλαγές αυτές είναι καμιά φορά δύσκολες. Η Triumph, είναι εδώ για να στηρίξει, να γίνει η «κολλητή» φίλη κάθε γυναίκας, που καταλαβαίνει, ακούει και προσφέρει λύσεις στα προβλήματά της. Τα συναισθήματα αλλάζουν, οι ανάγκες διαφοροποιούνται. Αλλά αυτά που απασχολούν την Triumph… δεν αλλάζουν.

Πέρα από την άνεση, τη λειτουργικότητα, πέρα από κάθε καινοτομία… είναι η ελευθερία να εκφράσεις αυτό που είσαι.

Κάθε γυναίκα έχει τη δική της μοναδική ταυτότητα, διάσταση, αύρα… #ItsPersonal.

medium-jpg-aw22europeflexsmarttopmaxi_mc_2

Το όραμα του brand αποτελεί μια πραγματική γιορτή της ατομικότητας που εκφράζεται με ένα εντελώς νέο look & feel… αυθεντικό, ολόφρεσκο, μοντέρνο. Οι αλλαγές στις ανάγκες των γυναικών, καθώς και τα key trends, αποτελούν τη βασική πηγή έμπνευσης για το brand στην ανάπτυξη νέων προϊόντων με νέο design και ακόμη πιο άνετη εφαρμογή.

Αλλάζει όμως και η επικοινωνία αλλά και η εικόνα του brand. Πάει προς το να δημιουργήσει μια αληθινά συναισθηματική σύνδεση, αποτυπώνοντας στον φωτογραφικό φακό αληθινές γυναίκες, χωρίς φίλτρα, σενάρια, στούντιο.

Θα πουν την ιστορία τους. Θα είναι ο εαυτός τους.

Μαζί με όλες αυτές τις αλλαγές της σεζόν AW22, η Triumph λανσάρει και τη νέα σειρά Flex Smart, την επιτομή της καμπάνιας #ItsPersonal. Με βάση τις διαφορετικές και απρόοπτες προκλήσεις της καθημερινότητας, η σειρά Flex Smart σχεδιάστηκε έτσι ώστε να προσαρμόζεται σε κάθε διαφορετική κίνηση του σώματος. Αποτέλεσμα, κάθε γυναίκα να αισθάνεται απαράμιλλη άνεση και στήριξη, φορώντας εσώρουχα που είναι σαν να σχεδιάστηκαν ειδικά για εκείνη… και έτσι, δεν μπορεί παρά να είναι ο εαυτός της.

Στο πλαίσιο του λανσαρίσματος της Flex Smart, το μήνυμα της καμπάνιας #ItsPersonal ενισχύεται και μέσα από ένα δυνατό influencer activation.

Στην Ελλάδα, υλοποιείται μέσα από τη συνεργασία της Triumph με τρεις υπέροχες κυρίες, την Πηνελόπη Αναστασοπούλου, την Ελένη Βαΐτσου και τη Ραφαέλα Ψαρρού, που είναι γυναίκες ανεπιτήδευτες, με ζωντάνια και αυθορμητισμό, που επιλέγουν στη ζωή τους την αυθεντικότητα και το αίσθημα της ελευθερίας.

 #ItsPersonal λοιπόν και η Triumph είναι εδώ με τα τόσα χρόνια εμπειρίας και αγάπης για τη γυναίκα, να ακούσει, να μοιραστεί αλλά και να προσφέρει!

  #ItsPersonal  #TogetherWeTriumph #TriumphLingerie @TriumphLingerie 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τετάρτης 24 Απριλίου

Η υπομονή και η επιμονή θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε αρκετά εμπόδια

ΜΟΥΣΙΚΗ

Ziria Festival in Athens: 15 χρόνια μετά, το Ziria Festival συναντά τους φίλους του στην πρωτεύουσα

Μια φεστιβαλική εμπειρία 6 ωρών, με ένα εκρηκτικό after party

FASHION TRENDS

7 καμπαρντίνες για να επενδύσεις στο πιο versatile πανωφόρι

Διαφορετικά πατρόν και χρώματα, για ένα από τα πλέον κλασικά items της γυναικείας γκαρνταρόμπας που δεν μας απογοητεύει ποτέ