ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ
Όταν η υγιής επιχειρηματικότητα νοιάζεται για τη βιωσιμότητα του πλανήτη, γίνονται θαύματα
Η Lidl Hellas όπως κι εσύ φαντάζεται Plastic Free κόσμο και αγωνίζεται για ένα βιώσιμο μέλλον
Καλοκαίρι σημαίνει βουτιές στη θάλασσα και βόλτες στις παραλίες, αλλά για να είναι αυτές οι στιγμές απολαυστικές και ονειρεμένες θέλεις η θάλασσα και οι ακτές να είναι καθαρές και απαλλαγμένες από σκουπίδια και κυρίως από πλαστικά που δεν ανακυκλώνονται και δημιουργούν πολλά προβλήματα στο περιβάλλον και πολλούς κινδύνους για τη χλωρίδα και πανίδα του τόπου μας – αλλά και ολόκληρου του πλανήτη.
Τα καλά και αισιόδοξα νέα είναι ότι η καμπάνια «Plastic Free Greece» της Lidl Ελλάς, σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης συνεχίζεται και προσπαθεί για άλλη μια χρονιά να κάνει το μέρος όπου ζούμε καλύτερο!
Για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη επιχειρηματικότητα είναι ένας από τους πνεύμονες της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας – αλλά δεν μένει στη θεωρία προχωράει σε πράξεις. Μία από τις προθέσεις της είναι να μειώσει την αλόγιστη χρήση του πλαστικού και τη χρήση των πλαστικών ειδών μιας χρήσης και για αυτόν τον σκοπό επενδύει στη δυναμική της κυκλικής οικονομίας και στην προστασία των ακτών και των θαλασσών της χώρας μας.
Για άλλη μια φορά λοιπόν, στο πλαίσιο αυτό η Lidl Ελλάς εφαρμόζει τις βέλτιστες πρακτικές βιωσιμότητας και κοινωνικής υπευθυνότητας με το να γίνει αρωγός μιας ξεχωριστής πρωτοβουλίας για την προστασία του περιβάλλοντος.
Με το βλέμμα στραμμένο στο αύριο επιδιώκει τη διαμόρφωση ενός βιώσιμου μέλλοντος για τις επόμενες γενιές κάτι που πρέπει να αποτελεί κοινό καθήκον και ευθύνη όλων μας. Προκειμένου να υλοποιηθεί αυτή η επιδίωξη, τον Ιούνιο του 2020 στη Σαντορίνη ξεκίνησε το έργο της καμπάνιας «Plastic Free Santorini», ως μια κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού και της Lidl Ελλάς. Τον Σεπτέμβριο του 2020 ενσωματώθηκε κάτω από την εθνική καμπάνια «Ελλάδα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης», μια κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης.
Στη παραπάνω φωτό: οι Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος K. Λασκαρίδης, Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς
Το καλοκαίρι του 2021 εκπρόσωποι της Lidl Ελλάς, μαζί με συνεργάτες και εθελοντές του Ιδρύματος, ένωσαν τις δυνάμεις τους στον αγώνα για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των ελληνικών ακτών και επισκέφθηκαν τα Χανιά, το πρώτο πόδι της Χαλκιδικής, τη Σαντορίνη, τη Ρόδο, την Κω και την Κέρκυρα. Συνολικά συλλέχθηκαν 248 κιλά απορριμμάτων στους παράκτιους καθαρισμούς και 997,5 κιλά στους υποθαλάσσιους καθαρισμούς.
Για το 2022, το ταξίδι έχει ήδη ξεκινήσει, με στόχο 6 επιπλέον προορισμοί της Ελλάδας να γίνουν Plastic Free. H ομάδα του προγράμματος, αποτελούμενη από στελέχη και εθελοντές των δύο συνεργαζόμενων φορέων, επισκέφθηκε το Ηράκλειο, το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής, ενώ θα συνεχίσει με τη Σαντορίνη, τη Σύρο, τη λίμνη Κερκίνη και τη Λήμνο, προσφέροντας ανάσες ζωής στο οικοσύστημα των περιοχών αυτών, αλλά και εφαρμόσιμες λύσεις που ανοίγουν δρόμους βιώσιμης ανάπτυξης.
Σε κάθε προορισμό πρόκειται να πραγματοποιηθούν δύο παράκτιοι και δύο υποβρύχιοι καθαρισμοί, όπως επίσης συναντήσεις με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς και εκπαιδευτικές δράσεις.
H θαλάσσια ρύπανση είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, που δεν γνωρίζει σύνορα και επηρεάζει όλες τις περιοχές και τα νησιά μας, και μας αφορά όλους ανεξαρτήτως. Η «Plastic Free Greece» καμπάνια στέλνει ένα ηχηρό παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης για τη χώρα μας και αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση για τη θαλάσσια ρύπανση από πλαστικά απορρίμματα, μέσα από δράσεις παράκτιων και υποθαλάσσιων καθαρισμών.
Οι ενέργειες αυτές αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς, και συγκεκριμένα στα πεδία δράσης REmove, REduce και REcycle.
Μάθε περισσότερα και γίνε μέρος της αλλαγής. Συζήτησέ το με τους φίλους, τους συνεργάτες, την οικογένειά σου. Στόχος να ενώσουμε όλοι μας τις δυνάμεις μας, σε έναν κόσμο πιο καθαρό, με λιγότερα πλαστικά, για ένα βιώσιμο μέλλον για όλους. Mε την Lidl Ελλάς να αποτελεί έναυσμα και παράδειγμα προς μίμηση, μπορεί και άλλες εταιρείες, συλλογικότητες αλλά και μονάδες να εμπνευστούν από το όραμά της και να δημιουργηθούν ακόμα περισσότερες πρωτοβουλίες και δράσεις, οι οποίες να καλλιεργούν όχι μόνο την οικολογική συνείδηση αλλά να θέτουν τις βάσεις για ένα πιο βιώσιμο και καθαρότερο αύριο του πλανήτη μας.
SELECTIONS
- Ποια fashion items αξίζει πραγματικά να αναζητήσεις σε καταστήματα με vintage προϊόντα;
- 4 λόγοι για τους οποίους τα leave-in προϊόντα μπορούν να μεταμορφώσουν τα μαλλιά σου
- Σε ποια ηλικία πρέπει να ξεκινήσω τη χρήση κρέμας ματιών και για ποιους λόγους;
- Το κούρεμα princess bob είναι το hot trend για το καλοκαίρι