Αν ψάχνεις δικαιολογία για να μην πας γυμναστήριο - AllYou.gr

Search

 

Αν ψάχνεις δικαιολογία για να μην πας γυμναστήριο

Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι όταν είμαστε θυμωμένοι είναι καλύτερα να μην κάνουμε έντονη άσκηση.

05 Ιουνίου 2018
Συντάκτης : Φύλλις Νικολάου

Είμαστε βέβαιες ότι σκαρφίζεσαι άπειρους λόγους για να κάνεις κοπάνα από το γυμναστήριο. Περίοδος, κούραση, hangover ανήκουν –ίσως– στους πιο συχνούς. Τώρα δεν χρειάζεσαι δικαιολογία. Οι ειδικοί του Πανεπιστημίου ΜακΜάστερ στον Καναδά λένε τα εξής ενδιαφέροντα.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνά τους, δεν πρέπει να ασκούμαστε ποτέ όταν είμαστε εξαιρετικά θυμωμένοι ή έστω εκνευρισμένοι.  Γιατί; Τόσο η σωματική άσκηση όσο και ο θυμός αυξάνουν την αρτηριακή πίεση και τους παλμούς μας επηρεάζοντας με αυτόν τον τρόπο τη ροή του αίματος. Το αποτέλεσμα είναι να μειώνεται τελικά η ροή του αίματος προς την καρδιά. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η έντονη άσκηση σε καταστάσεις έντασης μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε έμφραγμα - ειδικά αν οι αρτηρίες μας είναι ήδη επιβαρημένες.

Για τους σκοπούς της μελέτης τους, οι ερευνητές ανέλυσαν δεδομένα από 12.461 άτομα από 52 χώρες με στόχο να κατανοήσουν καλύτερα τις συνθήκες κάτω από τις οποίες αυτά έπαθαν έμφραγμα. Η έρευνά τους κατέληξε ότι το 13% εξ αυτών είχαν επιδοθεί σε σωματική άσκηση ενώ ήταν θυμωμένοι.

Φυσικά, οι Καναδοί ερευνητές τονίζουν ότι υπάρχουν και άλλοι παράγοντες πέρα από το θυμό, που επιβαρύνουν την καρδιά μας όταν είμαστε εκνευρισμένοι, όπως το κάπνισμα, η παχυσαρκία, η καθιστική ζωή και η αυξημένη χοληστερόλη. Σε γενικές γραμμές όμως, μας προειδοποιούν ότι η ήπια και χαλαρή άσκηση είναι η ιδανικότερη επιλογή όταν έχουμε τα νεύρα μας.



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

20 λεπτά Miha = 6 ώρες γυμναστικής

Το μυστικό βρίσκεται στο... ρεύμα