Είπα να ξεκινήσω cross training

Και κάνω από τώρα τον σταυρό μου.

Αλεξάνδρα Παπαδάκη
`

Μου το λέει από πέρσι η δασκάλα του pilates, που κάνει και cross training. «Έλα τα απογεύματα, ξεκίνα το cross, θα δεις τρομερή διαφορά στο σώμα σου!».

Της είπα ναι, αλλά δεν ξέρω, κάπως σκιάζομαι όταν τους βλέπω όλους τόσο ιδρωμένους, τόσο δυναμικούς... Δεν ξέρω τι με κρατάει πίσω.

Πώς αντιμετωπίζω εγώ τον φόβο μου; Μαθαίνω, ψάχνω, ενημερώνομαι, και εντέλει δοκιμάζω. 

Το cross training είναι ένας συνδυασμός ασκήσεων από άλλα προγράμματα, που όμως είναι διαφορετικά από την προπόνηση που κάνεις γιατί π.χ. είσαι αθλητής του στίβου. Ενώ δηλαδή με κάποιο συγκεκριμένο άθλημα γυμνάζεις ορισμένες μυικές ομάδες, σίγουρα υπάρχουν κάποιες άλλες που δεν γυμνάζονται. Τότε έρχεται το cross και ενδυναμώνει ό,τι δεν ενδυναμώνει το άθλημά σου.

Και το ερώτημα είναι: Και ποιος δεν θέλει να γυμνάσει συνολικά το σώμα του; Με αυτή την κοινή λογική, για να έχεις αποτελέσματα στο cross training, πρέπει:

- Να αποφασίσεις εάν θες να μπεις σε ομαδικό πρόγραμμα ή το personal training είναι αυτό που σε εξυπηρετεί καλύτερα.

- Εάν δοκιμάσεις ένα πρόγραμμα και νιώθεις ότι δεν σου ταιριάζει, συζήτησέ το με τον γυμναστή σου. Μαζί θα βρείτε κάτι που να σε εκφράζει έτσι ώστε να μπορείς να το συνεχίσεις. 

- Δείξε συνέπεια. Βάλε στο εβδομαδιαίο σου πρόγραμμα τη γυμναστική σου 3-4 φορές την εβδομάδα, και όρισε τις ημέρες που θα προπονείσαι στο άθλημά σου ή σε μια δραστηριότητα όπως το κολύμπι ή το τρέξιμο. 

Πάνω απ’ όλα όμως, δοκίμασε. Μπορεί αυτό που σε φοβίζει να γίνει τελικά το αγαπημένο σου, πού ξέρεις; Μήπως εγώ ξέρω;

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…