3 Ασκήσεις γιόγκα για φλατ κοιλιά

Αυτές οι asanas σε βοηθούν να χτίσεις κοιλιακούς

Ζωή Γκόρου

 

Στη γιόγκα τίποτα δεν μπορεί να γίνει γρήγορα και ανώδυνα. Η φιλοσοφία της άλλωστε βασίζεται στην επιμονή και τη σωστή πρακτική. Τα αποτελέσματα όμως έχουν διάρκεια. 'Ετσι θα συμβεί με τους πολυπόθητους κοιλιακούς γι΄αυτό κατά τη διάρκεια της πρατικής σου δώσε βάση στις παρακάτω ασκήσεις.

Εάν δεν κάνεις γιόγκα μπορείς να τις εκτελέσεις αρκεί το σώμα σου να έχει κάνει κάποια σχετική προθέρμανση.

Tip: Μείνε σε κάθε θέση για 3 αργές βαθιές αναπνοές. 

Kunbhakasana- θέση σανίδας

Το σώμα σου χέρια και πόδι έρχονται σε μία ευθεία σανίδα. Προσπαθείς όσο μπορείς να μην φέυγει η λεκάνη προς τα κάτω.

 

 Νavasana - θέση βάρκας  Βάσει το σώμα μου σε μία κλήση 45 μοιρών με τα χέρια στην ευθεία και τα πόδια προς τα πάνω. Ό,τι πρέπει εάν θέλεις να χάσεις πόντους στην περιοχή.

 

 

  

Utkatasana - θέση καρέκλας

Κάθεσαι σε μια αόρατη καρέκλα με τα χέρια πάνω στην ευθεία και την λεκάνη σταθερή. Προσοχή στον αυχένα σου θα πρέπει να κοιτάς μπροστά σε μια άνετη θέση.

  

 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!