Χάσε τα κιλά των γιορτών

σε 4 απλά βήματα..

Τζίνα Σπάρτακου

Η pilates instructor, Όλγα Μαρία Τάντση,  μας βοηθά να μπούμε σε πρόγραμμα και να αποχαιρετήσουμε χωρίς μεγάλες θυσίες και κόπο, τα κιλάκια που φορτωθήκαμε μέσα στις γιορτές.

“Μέσα στις δύο εβδομάδες των γιορτών, όλες έχουμε φορτωθεί ένα με δύο, μπορεί και τρία κιλάκια. Το κλειδί για να καταφέρουμε να ξεφουσκώσουμε και να αρχίσουμε σιγά σιγά να χάνουμε τα ενοχλητικά αυτά κιλά, είναι να ξεκινήσουμε με μικρές αλλαγές που θα είναι απλές, εφικτές, θα έχουν αποτέλεσμα και δεν θα μας κακοφανεί και η διαφορά.

Επίσης κάνοντας μικρά αλλά σωστά βήματα στην άσκηση και την διατροφή μας, ο κόπος μας θα έχει αποτέλεσμα και αυτό θα αποτελέσει κίνητρο για να πάμε και ένα βήμα παρακάτω. Αυτό που λένε πολλοί άνθρωποι “αύριο ξεκινώ 3 φορές την εβδομάδα γυμναστήριο” ποτέ δεν λειτουργεί, γιατί υποκινείται από έναν ενθουσιασμό, ο οποίος σε λίγο καιρό “ξεφουσκώνει”, καθώς πρακτικά στο εβδομαδιαίο πρόγραμμά τους, δεν μπορούν να χωρέσουν οι τρεις αυτές επισκέψεις στο γυμναστήριο.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με 4 απλά βήματα, που είναι οι πιο σωστές κινήσεις στην διατροφή και στη άσκησή μας.

1. Κόβουμε τα γλυκά : αν θέλεις να φύγουν τα κιλάκια, δεν μπορείς να συνεχίσεις τους κουραμπιέδες, τα μελομακάρονα και τις πιτούλες της γιαγιάς. Αν νιώθεις απίστευτη λαχτάρα για γλυκό, μπορείς να φας δύο τετραγωνάκια μαύρη σοκολάτα 70%, την ημέρα. Η μαύρη σοκολάτα βοηθά την καρδιά να λειτουργεί καλύτερα, φτιάχνει την διάθεση και θα σου προσφέρει την ευεξία που χρειάζεσαι. Με άλλα λόγια κάνει μόνο καλό!

2. Ελαττώνουμε ή κόβουμε το ποτό: το μόνο που επιτρέπεται, είναι ένα ποτηράκι κρασί την ημέρα.

3. Ξεκινάμε περπάτημα: υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ξεκινήσει κανείς να περπατά. Μια μαμά με μωράκι, μπορεί να πάρει το καροτσάκι και να περπατήσει. Μπορεί να ξεκινήσει με 15 ή 20 λεπτά και σταδιακά να το αυξήσει. Όχι όμως να το ελαττώσει. Μια κοπέλα που έχει σκυλάκι, μπορεί να κάνει το ίδιο με τον αγαπημένο της σκυλάκο. Άσκηση που κάνει καλό είναι και το να περπατώ στο κέντρο, χαζεύοντας βιτρίνες. Φτάνει να διανύω απόσταση και να περπατώ αρκετή ώρα. Σκοπός είναι να κάνω το περπάτημα ευχάριστα, για να έχω κίνητρο να το κάνω. Αν μπορώ και κάθε μέρα, ακόμα καλύτερα!

 4. Κάνουμε ασκήσεις στο σπίτι: με το που θα γυρίσεις από το περπάτημα, θα κάνεις κοιλιακούς (3 σετ των δέκα), ραχιαίους (3 σετ των δέκα) και λίγες διατάσεις. Μπορεί να αντέχεις και παραπάνω. Όσους κοιλιακούς κάνεις, θα κάνεις και άλλους τόσους ραχιαίους. 

Αυτές είναι οι sos κινήσεις για την αρχή της χρονιάς, για να μπεις σε πρόγραμμα, να καταφέρεις να ξεφουσκώσεις και να αποχαιρετήσεις και τα επιπλέον κιλάκια. 

Μετά, θα πρέπει με τον διαιτολόγο και γυμναστή σου να ακολουθήσεις το κατάλληλο για σένα πρόγραμμα διατροφής και εκγύμνασης, καθώς το κάθε σώμα και η κάθε ηλικία, έχει τις δικές της ανάγκες. Εύχομαι καλή και fit χρονιά σε όλες τις αναγνώστριες!”

 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares