Skip to main content

FITNESS

Με ποιες ασκήσεις καίμε περισσότερες θερμίδες;

Κάψε 1000 θερμίδες για πλάκα

 



 

Έχουμε τονίσει αρκετές φορές πως η άσκηση σε καθημερινή βάση εξασφαλίζει πολλά και ωφελεί τόσο στο σώμα, όσο και στο πνεύμα. Ακόμα και 30 λεπτά προπόνησης την ημέρα, μπορούν να κάνουν θαύματα στην σωματική και πνευματική υγεία του οργανισμού μας, αλλά και να μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε από περιττά κιλά, σμιλεύοντας το κορμί μας. Τώρα που οι υψηλές θερμοκρασίες μας χτυπούν το καμπανάκι ότι το καλοκαίρι είναι εδώ, δεν πρέπει να σκεφτείς πως είναι αργά για να φτάσεις στο αποτέλεσμα που επιθυμείς,  ώστε να βγεις στην παραλία με αυτοπεποίθηση και ανανεωμένη διάθεση.

Pixel

 

 

Ίσως είναι η ώρα να εντάξεις στο πρόγραμμα γυμναστικής σου μερικές από τις παρακάτω ασκήσεις, που λόγω της έντασης τους, σε βοηθούν να κάψεις περισσότερες θερμίδες ενώ θα βελτιστοποιήσεις και την αντοχή σου. Σύντομα θα αντιληφθείς πως δεν χρειάζεται απαραίτητα να τρέξεις στο γυμναστήριο αν δεν έχεις χρόνο, αρκεί να αντικαταστήσεις το ασανσέρ με τις σκάλες σου.

Ιδού οι ασκήσεις και πόσες θερμίδες καις σε μια ώρα αντίστοιχα

Τρέξιμο: Με μια ώρα γρήγορο τρέξιμο (με ταχύτητα περίπου 12km/h) μπορείς να κάψεις από 861 έως 1.074 θερμίδες. Με μικρότερη ταχύτητα (περίπου 8 hm/h) καις από 606 έως 755 θερμίδες.

 

 

Ανέβασμα σκάλας: Το ανέβασμα σκάλας απαιτεί την ενεργοποίηση  πολλών μυών του σώματος με αποτέλεσμα να καταφέρεις να κάψεις από 657 έως και 819 θερμίδες την ώρα.

Κολύμβηση: Το κολύμπι είναι από τις ασκήσεις που γυμνάζεις ταυτόχρονα όλο το σώμα. Με μια ώρα κολύμβηση καις από 715 έως 892 ενώ αν πάλι κινείσαι σε πιο χαλαρούς ρυθμούς μπορείς να κάψεις από 423 έως 528 θερμίδες.

Γυμναστική με σχοινάκι: Αρκετά διασκεδαστικό και έντονο και εννοείται καίει τις θερμίδες για πλάκα. Με μια ώρα skipping μπορείς να κάψεις από 861 έως 1.074 θερμίδες.

 

 

Γρήγορο Περπάτημα: Μια βόλτα την ημέρα είναι αρκετή ώστε να κάψεις από 314 έως 391 θερμίδες. Άλλωστε δεν έχουν άδικο όσοι υποστηρίζουν πως την ώρα που περπατάν καθαρίζουν το μυαλό τους από το περιττό άγχος.

Χορός: Μια ώρα χορού ισοδυναμεί με από 219 έως 273 θερμίδες. Μπορεί να είναι χαμηλά στην κατάταξη της καύσης των θερμίδων, όμως είναι διασκεδαστικό και αγχολυτικό.

 

Διαβάστε επίσης

FITNESS

Γιατί δεν πρέπει να το παρακάνεις με τα squats στη γυμναστική

Τα καθίσματα είναι μια πολύ σημαντική άσκηση, χρειάζεται όμως προσοχή ώστε να μην το παρακάνεις

FITNESS

5 τρόποι για να αυξήσεις τις καύσεις σου κατά τη διάρκεια της γυμναστικής

Τι μπορείς να κάνεις για μεγαλύτερη απώλεια θερμίδων όσο γυμνάζεσαι

FITNESS

Άσκηση και διατροφή – πριν και μετά τη γυμναστική

Ποιες τροφές σε βοηθάνε την ώρα της προπόνησης

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τετάρτης 29 Μαΐου

Εκφράστε τα συναισθήματά σας και θα βρείτε περισσότερη ανταπόκριση απ’ ό,τι νομίζατε

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

15 συνήθειες που φανερώνουν άτομο με μεγάλο αυτοέλεγχο

Υιοθετήστε αυτές τις συνήθειες, αν θέλετε να ελέγχετε πιο αποτελεσματικά τον εαυτό σας