Skip to main content

FITNESS

Γιατί η πρωινή γυμναστική είναι καλύτερη για το σώμα και την υγεία μας;

Τι είναι αυτό που κάνει την πρωινή γυμναστική καλύτερη από αυτήν που κάνουμε μετά τις μεσημεριανές ώρες και τις υποχρεώσεις της ημέρας;



Είμαστε σίγουρες ότι είναι δεκάδες οι φορές που έχετε ακούσει ότι είναι καλύτερο για εσάς να γυμνάζεστε τις πρωινές ώρες. Αυτό που επίσης είμαστε σίγουρες ότι δεν έχετε ακούσει ποτέ ωστόσο είναι οι λόγοι για τους οποίους ισχύει αυτό. Συνεχίστε λοιπόν να διαβάζετε για να πάρετε όλες τις απαντήσεις που χρειάζεστε.

Ξεμπερδεύεις με το άγχος του να την φέρεις εις πέρας από νωρίς

Δεν είναι για όλους τους ανθρώπους εύκολη η γυμναστική και όταν την αφήνουμε για το απόγευμα ή για το βράδυ, η ενοχή και το άγχος που μας προκαλεί η ευθύνη του να τη «βγάλουμε» μας βαραίνει όλη την ημέρα. Όταν όμως ξεκινάμε με τη γυμναστική μας το πρωί, όχι απλά αποβάλουμε το βάρος αυτό από πάνω μας, αλλά χαλαρώνουμε γενικά και ξεκινάμε την ημέρα μας με ένα απαραίτητο boost.

Ενισχύει την υγεία μας στο σύνολό της

Η υγεία του οργανισμού μας ενισχύεται περισσότερο με την πρωινή γυμναστική, καθώς ευνοείται η καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού μας, γεμίζουμε ενδορφίνες και αυξάνουμε τους χτύπους της καρδιάς μας, η οποία γυμνάζεται και για ώρες αφότου έχουμε τελειώσει στην πραγματικότητα τη γυμναστική μας. Ακόμη και μισή ώρα είναι αρκετή.

Το σώμα μας είναι προετοιμασμένο

Ο ύπνος που έχει προηγηθεί της γυμναστικής μας είναι η καλύτερη προετοιμασία για το σώμα μας, αφού αυτό έχει ξεκουραστεί από τις κακουχίες που έχει υποστεί την προηγούμενη μέρα, επουλώνοντας πληγές στο μυϊκό σύστημα και έχοντας αρκετή γλυκόζη για ενέργεια το πρωί. Έτσι, όχι απλά γυμναζόμαστε με τους κατάλληλους όρους, αλλά ταλαιπωρούμε και λιγότερο το σώμα μας σε βάθος χρόνου.

Έχουμε περισσότερο κουράγιο και όρεξη για γυμναστική

Η πρωινή άσκηση καθώς είμαστε ξεκούραστοι βγαίνει πιο εύκολα και διαθέτουμε παράλληλα του κουράγιο και την όρεξη για να εκτελέσουμε όλο και πιο απαιτητικά προγράμματα, με το σωστό τρόπο και για όσο χρόνο χρειαστούν. Μακροπρόθεσμα δηλαδή, το σώμα μας επωφελείται αφού κάνουμε όσο καλύτερη και περισσότερη γυμναστική γίνεται όταν την ξεκινούμε το πρωί.

Διαβάστε επίσης

FITNESS

6 πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να κάνεις μετά από ένα workout

Τα don’ts που δεν πρέπει να ξεχνάς μετά τη γυμναστική σου, για τα καλύτερα αποτελέσματα στο σώμα σου

FITNESS

Ποια είδη άσκησης μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του αισθήματος της πείνας;

Κι όμως, μέσα από τη γυμναστική μπορείς να ρυθμίσεις την όρεξή σου για φαγητό!

FITNESS

4 ασκήσεις για την καύση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς

Τι να κάνεις αν προσπαθείς να τονώσεις την περιοχή της κοιλιάς.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Πέμπτης 29 Φεβρουαρίου

Αφιερώστε τη μέρα στον εαυτό σας, κάνοντας ό,τι σας ευχαριστεί και σας ξεκουράζει

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

Πώς να απαλλαγείς απο τις έμμονες ιδέες

Το αύριο δεν περιμένει… ούτε η ζωή σου

FOOD

Το ωφέλιμο διατροφικό προφίλ της ρίγανης

Η ρίγανη θεωρείται βασικό βότανο σε πολλές κουζίνες σε όλο τον κόσμο και εκτός από άρωμα και γεύση προσφέρει και πολλά υγιεινά οφέλη