Τρεις καλοί λόγοι για να συνεχίσεις την κολύμβηση και μετά το τέλος των διακοπών

Τρία μοναδικά κίνητρα για να συνεχίσεις να κολυμπάς ακόμη και τους χειμερινούς μήνες του χρόνου

Ναταλία Πετρίτη

Το καλοκαίρι που μας πέρασε, όπως και κάθε καλοκαίρι, κολύμπησες πολύ και ευχαριστήθηκες άπειρες ώρες στο νερό, παρέα με τους δικούς σου ανθρώπους ή και μόνη. Και τώρα με την επιστροφή στην πόλη από τις διακοπές σου ίσως να έχεις ήδη μαζέψει τα μαγιό σου, σκεπτόμενη ότι αυτά θα ξαναφορεθούν το επόμενο καλοκαίρι ή τουλάχιστον όταν ανοίξει ξανά ο καιρός. Τι θα έλεγες όμως αν σου δίναμε μερικά χρήσιμα κίνητρα, ώστε να συνεχίσεις τις βουτιές στη θάλασσα ή την πισίνα της γειτονιάς σου, ακόμη και τους χειμερινούς μήνες του χρόνου;

Το κολύμπι είναι η ιδανική αερόβια προπόνηση

Το κολύμπι είναι μια ιδανική αερόβια προπόνηση, αφού αν δεν κινείσαι συνεχώς, βουλιάζεις, αλλά και ενδυνάμωσης του σώματος, μιας που το νερό είναι περίπου 800 φορές πιο πυκνό από τον αέρα. Υπό αυτήν την έννοια, οι μύες σου είναι σε συνεχή πίεση και γυμνάζονται καθ’ όλη τη διάρκεια της γυμναστικής σου.

Είναι ιδανικό αν πάσχεις από σωματικούς τραυματισμούς

Το κολύμπι είναι ιδανική άσκηση αν έχεις τραυματισμούς ή κάποια ευαισθησία στα γόνατα, αφού δεν πιέζει καθόλου τις κλειδώσεις και τις αρθρώσεις και μπορείς εσύ να επιλέξεις την ένταση της γυμναστικής σου. Σε περίπτωση που πρόσφατα έχεις υποστεί κάποιον τραυματισμό στο σώμα και έχεις ανάγκη αποκατάστασης, πρόκειται για τη καλύτερη πιθανή επιλογή.

Το κολύμπι σε κάνει πιο έξυπνη

Η κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλό μας αυξάνεται κατά 14% κάθε φορά που βυθιζόμαστε μέχρι το ύψος της καρδιάς στο νερό, σύμφωνα με σχετική δημοσίευση στο Journal of Physiology. Για κοφτερό λοιπόν μυαλό, δύο βουτιές την εβδομάδα στην πισίνα μπορούν να κάνουν θαύματα!



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares