Skip to main content

FITNESS

Οι δύο ασκήσεις για να πεις «αντίο» στην κυτταρίτιδα χωρίς να χρειαστείς εξοπλισμό

Η αεροβική στην υπηρεσία σου για ένα καλύτερο και πιο δυνατό σώμα



Η εκτέλεση ασκήσεων υψηλής έντασης με χρήση του ίδιου του βάρος του σώματος μπορούν να ανεβάσουν αισθητά τους παλμούς της καρδιάς μας, βοηθώντας στην καύση πολλών θερμίδων και στο χτίσιμο ενός γερού σώματος. Κι αυτό μιας που μια τέτοια προπόνηση δυναμώνει ταυτόχρονα το μυϊκό και νευρομυϊκό σύστημα και σμιλεύει.

Ακολουθούν δύο χρήσιμες ασκήσεις που θα εκτελέσεις δίχως να χρειαστείς εξοπλισμό και που θα σε κάνουν να αποβάλεις σταδιακά την κυτταρίτιδα από το σώμα σου, συνδυαστικά με το τρέξιμο ή την άσκηση σε ελλειπτικό και ποδήλατο.

Πώς θα ακολουθήσεις το πρόγραμμα

Εκτέλεσε κάθε κίνηση με τη σειρά για 1 λεπτό, χωρίς να κάνεις κανένα διάλειμμα μεταξύ των ασκήσεων. Επανάλαβε και τις δύο ασκήσεις για δύο ή τρεις φορές.

Ανυψώσεις λεκάνης για τα χέρια, τον κορμό και τους γλουτούς

Κάθισε με τα πόδια σου τεντωμένα μπροστά στο σώμα σου και ανοιχτά στο φάρδος των γοφών. Ακούμπησε τις παλάμες στο έδαφος κάτω από τους γοφούς σου με τα δάχτυλα να κοιτάζουν προς τα πόδια σου. Στη συνέχεια ανασήκωσε τους γλουτούς σου πιέζοντας τα χέρια κάτω και φέρνοντας το πιγούνι προς το στήθος. Έπειτα λύγισε τα γόνατά σου σε ορθή γωνία και ανασήκωσε τους γοφούς σου μέχρι το ύψος των ώμων, εκτείνοντας το κεφάλι προς τα πίσω σου, έτσι ώστε να έρθεις σε στάση «τραπεζάκι». Επίστρεψε στην αρχική θέση, χωρίς να ακουμπάς τους γλουτούς σου στο έδαφος.

Ημικαθίσματα με άλμα για τα πόδια τους γλουτούς και τον κορμό.

Στάσου με τα πόδια ανοιχτά στο φάρδος των ώμων και σφίξε τα χέρια σου σε γροθιές μπροστά από αυτούς. Έπειτα λύγισε τα γόνατά σου και κάνε ένα μικρό άλμα ώστε να προσγειωθείς στο αριστερό πόδι. Σκύψε από τους γοφούς σου και άγγιξε με το δεξί χέρι το έδαφος μπροστά από το αριστερό σου πόδι. Μετά αναπήδησε προς τα πίσω στην αρχική θέση. Επανάλαβε και αυτή τη φορά προσγειώσου στο δεξί πόδι. Συνέχισε, εναλλάσσοντας τα πόδια σου.

Διαβάστε επίσης

FITNESS

Να SUPώ κάτι;

Όλα όσα θες να ξέρεις για την πιο τέλεια καλοκαιρινή άσκηση

FITNESS

Τρεις εναλλακτικές άσκησης για τις μέρες με πολύ υψηλή θερμοκρασία

Τι να κάνεις για να κρατηθείς active ακόμα και τις μέρες που ο υδράργυρος βρίσκεται στα ύψη

FITNESS

5 πράγματα που πρέπει να προσέξεις αν κάνεις γυμναστική κατά τους καλοκαιρινούς μήνες

Η γυμναστική είναι εξαιρετικά ευεργετική για το σώμα και το πνεύμα μας, χρειάζεσαι όμως τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, ιδιαίτερα σε συνθήκες υψηλής ζέστης και υγρασίας

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια εβδομάδας 16 έως 23/6

Εκμεταλλευτείτε σωστά τον χρόνο σας για να γεμίσετε μπαταρίες

CELEBS

Τέιλορ Σουίφτ: Κι όμως ο χορός των fans της προκάλεσε -ξανά- σεισμό!

Η ανακοίνωση του βρετανικού ινστιτούτου γεωλογικών ερευνών

FITNESS

Να SUPώ κάτι;

Όλα όσα θες να ξέρεις για την πιο τέλεια καλοκαιρινή άσκηση