Skip to main content

FITNESS

Ποια είδη άσκησης μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του αισθήματος της πείνας;

Κι όμως, μέσα από τη γυμναστική μπορείς να ρυθμίσεις την όρεξή σου για φαγητό!



Η άσκηση μπορεί πράγματι να βοηθήσει στη ρύθμιση της όρεξης και να μειώσει τα συναισθήματα της πείνας, συμβάλλοντας στη διατήρηση σταθερού σωματικού βάρους. Ακολουθούν διάφοροι τύποι ασκήσεων και στρατηγικών που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της πείνας, για να τους βάλεις στην καθημερινότητά σου.

Αερόβια άσκηση

Δραστηριότητες όπως το τρέξιμο, η ποδηλασία, το κολύμπι και το γρήγορο περπάτημα μπορούν να βοηθήσουν στην καταστολή της όρεξης. Αυτές οι ασκήσεις αυξάνουν την παραγωγή ορμονών όπως η αδρεναλίνη και η κορτιζόλη, οι οποίες μπορούν να καταστείλουν προσωρινά την όρεξη.

Διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης (HIIT)

Το HIIT περιλαμβάνει σύντομες εκρήξεις έντονης άσκησης που ακολουθούνται από σύντομες περιόδους ανάπαυσης. Η έρευνα δείχνει ότι το HIIT μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της όρεξης πιο αποτελεσματικά από τη μέτριας έντασης συνεχή άσκηση.

Προπόνηση ενδυνάμωσης

Η προπόνηση με αντιστάσεις χτίζει μυϊκή μάζα, η οποία μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό και να βοηθήσει στη ρύθμιση της όρεξης. Επιπλέον, η προπόνηση ενδυνάμωσης μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένα επίπεδα ορισμένων ορμονών, όπως η αυξητική ορμόνη, η οποία μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της όρεξης.

Yoga και ενσυνείδητη κίνηση

Πρακτικές όπως η yoga, το pilates και το tai chi όχι μόνο βελτιώνουν τη φυσική κατάσταση αλλά προάγουν και την επίγνωση. Η προσεκτική κίνηση μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της επίγνωσης των ενδείξεων πείνας και στη μείωση της παρορμητικής κατανάλωσης τροφής.

Υπαίθριες Δραστηριότητες

Το να περνάς χρόνο σε εξωτερικούς χώρους, είτε πρόκειται για πεζοπορία, κηπουρική ή αθλήματα, μπορεί να αποσπάσει την προσοχή σου από τα αισθήματα πείνας και να μειώσει το άγχος, το οποίο συχνά συνδέεται με την υπερκατανάλωση τροφής.

Ασκήσεις με βάση το νερό

Το κολύμπι ή η αερόβια γυμναστική στο νερό μπορεί να είναι αποτελεσματικά στη μείωση της όρεξης, πιθανώς λόγω της κατασταλτικής επίδρασης της όρεξης στο νερό.

Επιπλέον συμβουλές

Συνέπεια

Η τακτική άσκηση με την πάροδο του χρόνου μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη ρύθμιση της όρεξης. Στόχευσε σε μια σταθερή ρουτίνα άσκησης και όχι σε σποραδικές έντονες προπονήσεις.

Μείνε ενυδατωμένη

Μερικές φορές η δίψα μπορεί να εκληφθεί λανθασμένα ως πείνα. Η κατανάλωση νερού πριν και μετά την άσκηση μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο της όρεξης.

Διατροφή μετά την άσκηση

Η κατανάλωση ενός ισορροπημένου γεύματος ή σνακ που περιλαμβάνει πρωτεΐνες και σύνθετους υδατάνθρακες μετά την άσκηση μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση της όρεξης και στην αναπλήρωση των αποθεμάτων ενέργειας.

Άκου το σώμα σου

Δώσε προσοχή στις ενδείξεις πείνας και πληρότητας του σώματός σου. Η άσκηση μπορεί να αυξήσει την επίγνωση αυτών των ενδείξεων, βοηθώντας να ξεχωρίσεις την πραγματική πείνα από άλλους παράγοντες, όπως η πλήξη ή το άγχος.

Διαβάστε επίσης

FITNESS

6 τρόποι με τους οποίους η yoga ενισχύει τη σεξουαλική σου ζωή

Κι όμως, η ενασχόληση μαζί της μπορεί να βελτιώσει κατά πολύ και το σεξ στην καθημερινότητά σου

FITNESS

Οκτώ τρόποι για να χάσετε λίπος από την κοιλιά

Πώς να μειώσετε το σπλαχνικό λίπος

FITNESS

5 έξυπνα tips για να καις περισσότερες θερμίδες όσο περπατάς

Το περπάτημα μπορεί να βοηθήσει όχι μόνο προς μια καλύτερη φυσική κατάσταση, αλλά και στην ήπια απώλεια βάρους

Προτεινόμενα

CELEBS

Ζενεβιέβ Μαζαρί: Όλα όσα δεν ξέρουμε για εκείνη!

Η αγάπη της στη μόδα, το όνομά της και ο έρωτάς της με τον άντρα της

ΠΑΙΔΙ

Πώς νιώθουν δέος τα παιδιά και πώς αυτό το συναίσθημα γίνεται ισχυρό κίνητρο

Νέα έρευνα μας βοηθά να κατανοήσουμε καλύτερα την εμφάνιση του δέους στην παιδική ηλικία.

CELEBS

Ελεονώρα Μελέτη: «Δεν είμαι η άνεργη παρουσιάστρια που έψαχνε τι θα κάνει»

Όσα είπε η παρουσιάστρια για την υποψηφιότητά της στις Ευρωεκλογές