Skip to main content

FOOD

Κι όμως, η σοκολάτα μπορεί να σου ρίξει το σάκχαρο

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι κάτι πολύ καλό βρίσκεται στο κακάο!



Ο διαβήτης έχει λάβει εκτάσεις πανδημίας, με τις εκτιμήσεις των γιατρών να κάνουν λόγο για 592 εκατ. ασθενείς μέχρι το 2035.

Έτσι, όπως είναι φυσικό, η επιστημονική κοινότητα ψάχνει τρόπους να προληφθεί το κακό. Και όπως φαίνεται, πετυχαίνει διάνα και έχει αποτελέσματα που πολύ μας ευχαριστούν.

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο The Journal of Nutritional Biochemistry, το κακάο - ναι, ναι, που βρίσκεται στη σοκολάτα- μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη του σακχαρώδη διαβήτη. Η χημική ένωση του, γνωστή ως επικατεχίνη, διαπιστώθηκε ότι ενισχύει την έκκριση ινσουλίνης από συγκεκριμένα κύτταρα. 

Η έρευνα έγινε σε ζώα, αλλά οι επιστήμονες εκτιμούν ότι και οι άνθρωποι μπορούν να επωφεληθούν με το κακάο. Ίσως χρειαστούν μεγάλες ποσότητες, συγκριτικά με αυτές που δοκιμάστηκαν σε ζώα, αλλά φαίνεται ότι το κακάο κάνει καλό. Βέβαια, σε περίπτωση που καλοβλέπεις μια στοίβα σοκολάτες γάλακτος, να ξέρεις: "Ίσως χρειαστεί να φάτε πολύ κακάο αλλά δεν πρέπει να το συνδυάσετε με ζάχαρη. Την ένωση στο κακάο χρειάζεστε" σημειώνει ο επικεφαλής της μελέτης, καθηγητής στο BYU, Jeffery Tessem.

Διαβάστε επίσης

FOOD

Γιατί ο υδατάνθρακας και οι θερμίδες έγιναν πάλι ο εχθρός μας;

Γιατί κάναμε comeback στην υπερβολή των 00s, προκειμένου να είμαστε όλοι skinny;

FOOD

4 πραγματικοί λόγοι που ήθελα κάθε μέρα γλυκό (και δεν το περίμενα)

Αν έχεις δώσει στον εαυτό σου την ταμπέλα της γλυκατζούς, ίσως πρέπει να αναθεωρήσεις.

FOOD

Μπανάνα ή μούρα στο σμούθι; Η νέα μελέτη που ανακάλυψα δίνει την απάντηση

Έρευνα του UC Davis δείχνει ότι η μπανάνα, λόγω ενός ενζύμου που προκαλεί «μαύρισμα» στα φρούτα, μπορεί να μειώνει σημαντικά την απορρόφηση φλαβανολών από smoothies με μούρα.

Προτεινόμενα

ΜΟΥΣΙΚΗ

Stegi.Radio: Live from the Park – μια ηχητική όαση στην «αστική φύση» της Αθήνας

 

Ο Quetempo μάς ξεναγεί στο μουσικό καταφύγιο και στις εμπειρίες που θα απολαύσουμε 12-28 Ιουνίου στο Πεδίον του Άρεως.

ΣΧΕΣΕΙΣ

Θες να κρατήσει η σχέση σου; Θα σου δώσω 6 old school tips που λειτουργούν και σήμερα

Η παράδοση μπορεί να λειτουργήσει προς όφελός μας, αρκεί να μας ταιριάζει.

INTERVIEW

Χριστίνα Βούλγαρη: «Το Pride έχει πολλά να δώσει. Δεν είμαστε σε σημείο να μην μας νοιάζει»

Η κωμικός μιλά στο Allyou και την Κλέλια Φατούρου για το φετινό Pride, το stand up και αν νιώθει αισιόδοξη για τις επόμενες γενιές.