Fuego (body) like Ελένη Φουρέιρα!

Τα 5 διατροφικά tips της Queen Ελένης

Νίκος Κοντομήτρος

Την αγαπάς σίγουρα. Όπως, όλοι μας βέβαια. Ο λόγος για την Ελένη της καρδιάς μας, την Ελένη που λατρεύουμε, την Ελένη Φουρέιρα. Όμως, εδώ δεν θα επαινέσουμε τις φωνητικές της ικανότητες, αλλά το κορμί της. Που σίγουρα, κάποια στιγμή, θαύμασες, ζήλεψες, έψαξες να βρεις πώς να το αποκτήσεις.

Για το τελευταίο μην ανησυχείς, γιατί σου έχω τα 5 διατροφικά tips που η Ελένη τηρεί (μέχρι και το κόμμα) για να διατηρήσει αυτό το σμιλεμένο κορμί.

#1 Καταναλώνει πολλά μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα.

Η Ελένη είναι λιχούδα και επιλέγει να μη στερείται τίποτα από την καθημερινή της διατροφή. Δεν απαγορεύει στον εαυτό της να τρώει fast-food και γλυκά. Απλά, μοιράζει τη τροφή της σε μικρά γεύματα, τα οποία απολαμβάνει ανά τρεις ώρες (περίπου)

#2 Γυμνάζεται 4-5 φορές την εβδομάδα.

Για να μπορεί να τρώει ό,τι θέλει και να διατηρείται στα 51 κιλά, χρειάζεται να αθληθεί τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα. Η Ελένη αγαπά το στίβο, ενώ τελευταία δεν αποχωρίζεται το χορό (δε μας κάνει εντύπωση).

#3 Δεν τρώει μετά τις 8 το βράδυ.

Το βραδινό της το τρώει και με το παραπάνω, όμως, μόλις το ρολόι δείξει 8, κάτω τα πιρούνια για την Ελένη. Ο οργανισμός μας χρειάζεται τρεις, περίπου, ώρες για να χωνέψει και η Ms Fuego το εκμεταλλεύεται στο έπακρο.

#4 Σαλάτα δίπλα στο κυρίως.

Όπως καταλαβαίνεις και από τον τίτλο, μην περιμένεις να δεις την Ελένη να τρώει μπριζόλα με πατάτες τηγανιτές από δίπλα. Αν δεις κάτι πράσινο δίπλα στο κρεατικό, θέλω να ξέρεις ότι πρόκειται για δροσερή και πεντανόστιμη σαλάτα.

#5 Πίνει πολύ νερό.

Σε πρόσφατη συνέντευξη της είχε δηλώσει ότι καταναλώνει πάνω από δύο λίτρα ημερησίως. Και, εμείς, έχουμε κάθε λόγο να την πιστέψουμε.

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!