Η positive διατροφή που ακολουθεί η Victoria Beckham

Η διατροφολόγος της iconic σχεδιάστριας αποκαλύπτει τα διατροφικά tips που θα βελτιώσουν τα γεύματα σου

Κωνσταντίνα Κύρκου

Η Amelia Freer συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων διατροφολόγων στη Βρετανία με την φήμη της να εξαπλώνεται σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, λόγω του σημαντικού πελατολόγιου της, στο οποίο εντάσσονται πολλά ονόματα της ξένης showbiz. Μεταξύ αυτών και η Victoria Beckham, η οποία εμπιστεύεται την Freer με κλειστά μάτια εδώ και αρκετά χρόνια.

 

" data-instgrm-version="13" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:540px; min-width:326px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);">

 

Σε συνέντευξη της με την βρετανική Vogue, η Amelia Freer εξήγησε πως η δική της προσέγγιση στο ζήτημα της διατροφής, απέχει αρκετά από τις αυστηρές δίαιτες και διατροφές που προτείνουν συνήθως οι συνάδελφοί της. Η «θετική διατροφή» την οποία προτείνει η Freer, στοχεύει στην σωματική και πνευματική υγεία, ενώ βοηθάει τους πελάτες της να βρουν την ευχαρίστηση που τους χαρίζει μια ισορροπημένη διατροφή. Η συγκεκριμένη διατροφή βασίζεται σε τέσσερις βασικούς κανόνες:

Αύξηση των τροφών με υψηλό δείκτη διατροφικής αξίας: Το πρώτο βήμα για την βελτίωση των διατροφικών σου συνηθειών είναι να επικεντρωθείς στα φαγητά που είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες, πρωτεΐνη και ιχνοστοιχεία. Τα φρούτα, τα λαχανικά, οι ξηροί καρποί, τα υγιεινά λιπαρά, και φυσικά το νερό συνιστούν τα απαραίτητα συστατικά μιας διατροφής που θα δώσει στο σώμα μας την ευεξία που χρειάζεται.

 

" data-instgrm-version="13" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:540px; min-width:326px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);">

 

Διατήρησε τις ισορροπίες: H σωστή διατροφή απαιτεί ισορροπία κάτι που σύμφωνα με τα λεγόμενα της Freer σημαίνει πως σε κάθε γεύμα καλό είναι να περιλαμβάνεται ποικιλία διατροφικών ομάδων. Πρόσθεσε στο πρωινό σου λίγα φρούτα, το μεσημέρι λαχανικά και μια πηγή πρωτεΐνης (όπως κρέας, ψάρι, αυγά κ.α.), ενώ μπορείς να επιλέξεις και υγιεινά λιπαρά, όπως λάδι και αβοκάντο. Αν η μέρα σου είναι αρκετά ενεργή ή αισθάνεσαι πολύ πεινασμένη, μπορείς να καταναλώσεις μερικούς υδατάνθρακες. Τέλος για έξτρα γεύση χρησιμοποίησε ξύσμα και χυμό λεμονιού, μαύρο πιπέρι ή άλλα μπαχαρικά της αρεσκείας σου. 

Το φαγητό είναι απόλαυση: H Freer θεωρεί πως το φαγητό είναι από τις σημαντικότερες μικρές απολαύσεις της ζωής και σχετίζεται άμεσα με την ψυχική υγεία και την κοινωνικότητα μας. Για αυτό η ίδια προτείνει να αντιμετωπίζουμε το φαγητό ως ένα ταξίδι που μπορούμε να το μοιραστούμε με φίλους, να πειραματιστούμε με νέα υλικά και τρόπους μαγειρέματος, ώστε να ανακαλύψουμε αυτά που ταιριάζουν καλύτερα σε εμάς, απαλλαγμένα από στερήσεις και ενοχές.

 

" data-instgrm-version="13" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:540px; min-width:326px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);">

 

Η βιωσιμότητα περνά από το πιάτο σου: «Η υγεία μας συνδέεται άρρηκτα με την υγεία του πλανήτη, καθώς οι τροφικές αλυσίδες, η χλωρίδα και η πανίδα επηρεάζονται από τις διατροφικές μας συνήθειες», εξηγεί η διατροφολόγος της Victoria Beckham. Προσπάθησε λοιπόν να διατηρείς στην διατροφή σου την εποχική κατανάλωση τροφών καθώς και την ενίσχυση των τοπικών προϊόντων για ένα βιωσιμότερο μέλλον.

 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares