Skip to main content

FOOD

Λιγότερη ζάχαρη σε τρεις εβδομάδες: Κι όμως γίνεται!

Εύκολα βήματα ώστε να μειώσεις την πρόσληψη ζάχαρης σε τρεις μόλις εβδομάδες, βελτιώνοντας τη διατροφή και την συνολική εικόνα της υγείας σου



Οι περισσότεροι άνθρωποι καταναλώνουμε περισσότερη από τη συνιστώμενη ποσότητα ζάχαρης καθημερινά, όχι μόνο καταναλώνοντας γλυκούς πειρασμούς, αλλά μην υπολογίζοντας τα κρυμμένα σάκχαρα στις φαινομενικά υγιεινές επιλογές που κάνουμε για τη διατροφή μας.

Σύμφωνα με την American Heart Association – ΑΗΑ, η μέγιστη ποσότητα προστιθέμενων σακχάρων που επιτρέπεται να καταναλώνουμε κάθε μέρα ανέρχεται σε 150 θερμίδες/ημέρα (37,5 γραμμάρια ή 9 κουταλάκια του γλυκού) για τους άνδρες και 100 θερμίδες/ημέρα (25 γραμμάρια ή 6 κουταλάκια του γλυκού) για τις γυναίκες.

Αν λοιπόν εκτιμάτε ότι αυτό απέχει πολύ από τις πραγματικές σας διατροφικές συνήθειες, να τι μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε δραστικά την πρόσληψη ζάχαρης σε τρεις μόλις εβδομάδες, μέσα από μεθοδικά βήματα και τις λιγότερες πιθανές στερήσεις.

Βήματα πρώτης εβδομάδας

Αδειάστε σε πρώτη φάση το σπίτι από τους ορατούς πειρασμούς με ζάχαρη, αφού όση περισσότερη ζάχαρη έχετε, τόσο περισσότερη την καταναλώνετε. Αυτό μεταφράζεται στο να απαλλαγείτε από τα γλυκά, τα αναψυκτικά, τις έτοιμες σάλτσες για το φαγητό, τα ροφήματα σε σκόνη όπως ο στιγμιαίος καφές καπουτσίνο, αλλά και τα δημητριακά και οι μπάρες δημητριακών. Διατηρήστε ωστόσο ελάχιστα σνακ για έκτακτη ανάγκη, όπως μαύρη σοκολάτα ή μπανάνες.

Βήματα δεύτερης εβδομάδας

Αφού θα έχετε «καθαρίσει» τον χώρο σας από σακχαρώδεις επιλογές, αρχίστε να κάνετε σταδιακές αλλαγές στη διατροφή σας. Μειώστε σταδιακά τη ζάχαρη από ροφήματα όπως ο καφές και το τσάι, είτε με λιγότερες κουταλιές, είτε με εναλλακτικές όπως το μέλι. Επιπλέον, καταναλώστε περισσότερο νερό και αποβάλετε από τη διατροφή σας τους χυμούς, διαλέγοντας την εναλλακτική του ολόκληρου φρούτου.

Βήματα τρίτης εβδομάδας

Την τελευταία εβδομάδα προσαρμωγής, αυξήστε το καλό λίπος στη διατροφή σας με λιπαρά ψάρια, αβοκάντο, ελαιόλαδο κλπ, αφού αυτό κλείνει τους υποδοχείς στον εγκέφαλό μας που διεγείρουν την επιθυμία για γλυκό. Διατηρήστε ένα σταθερό πρόγραμμα κατανάλωσης των γευμάτων σας, ώστε να αποφύγετε τις λιγούρες και φροντίστε να καταναλώνετε τρεις μερίδες λαχανικών και δύο φρούτων την ημέρα. Κάθε φορά που νιώθετε την ανάγκη για γλυκό, πιείτε ένα ποτήρι νερό ή καταναλώστε μια τσίχλα. Στην περίπτωση που το έχετε πραγματικά ανάγκη, θυμηθείτε ότι η μαύρη σοκολάτα είναι η καλύτερη επιλογή, πάντα φυσικά με μέτρο.

Διαβάστε επίσης

FOOD

Τα πιο υγιεινά σνακ για την παραλία

Γευστικές και θρεπτικές επιλογές για μια μέρα δίπλα στη θάλασσα

FOOD

Χυμός παντζάρι: μπορεί να οδηγήσει σε παράταση της νεότητας

Νέα μελέτη αναδεικνύει κι άλλα σημαντικά οφέλη για αυτό το superfood

FOOD

7 εκπληκτικές τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, σύμφωνα με τους διαιτολόγους

Σκεφτείτε αυτές τις ανυποψίαστες τροφές για να μειώσετε τη φλεγμονή και να αυξήσετε την πρόσληψη αντιοξειδωτικών.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τρίτης 16 Ιουλίου

Εκμεταλλευθείτε τη δημιουργικότητα που έχετε

BLOGS

Ο Γιάννης Αγγελάκας & οι 100ºC στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

Τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου με οpening την Καλλιόπη Μητροπούλου και το Νίκο Βελιώτη

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

Μπορείς να γίνεις επιτέλους η γυναίκα που σου αξίζεις

Γιατί το μόνο “like” που μετράει είναι το δικό σου προς τον εαυτό σου