7 απλοί τρόποι για να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας

Απλές αλλαγές στην καθημερινότητά σας για να ξυπνήσετε τον μεταβολισμό σας και να κάψετε περισσότερες θερμίδες

Ναταλία Πετρίτη

Έχετε παρατηρήσει ότι ενώ δεν τρώτε ανθυγιεινές τροφές, ούτε και μεγάλες ποσότητες φαγητού, τώρα τελευταία έχετε βάλει μερικά κιλάκια; Ίσως φταίει ο μεταβολισμός σας, που για διάφορους λόγους μπορεί να έχει επιβραδυνθεί. Για να τον ξυπνήσετε και πάλι λοιπόν, με απλές αλλαγές στην καθημερινότητά σας,  διαβάστε τις συμβουλές του AllYou.

Κοιμηθείτε περισσότερο

Η έλλειψη ύπνου κάνει τις ορμόνες που συνδέονται με την όρεξή μας για φαγητό να αυξάνονται, χωρίς να έχουμε πραγματική ανάγκη για περισσότερο φαγητό. 7-8 ώρες ύπνου καθημερινά και στις σωστές ώρες αρκούν ώστε ο μεταβολισμός σας να λειτουργεί σωστά και να μην αναζητάτε περισσότερο φαγητό από όσο έχετε ανάγκη.

Ξυπνήστε νωρίτερα το πρωί

Ξυπνήστε νωρίτερα το πρωί και φάτε ένα καλό πρωινό το οποίο θα σας κρατήσεις γεμάτες μέχρι και το μεσημέρι όταν θα ξαναφάτε ένα καλό γεύμα. Επιπλέον, προσπαθήστε να γυμναστείτε εκείνη την ώρα της ημέρας, μιας που η πρωινή γυμναστική συνδέεται άμεσα με την καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού. Ακόμη και 20 λεπτά περπάτημα μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Κάντε γενικά γυμναστική

Ακόμη κι αν ακούγεται αδύνατον, προσπαθήστε να γυμνάζεστε κάθε μέρα και θα δείτε άμεσα αποτελέσματα τόσο στον μεταβολισμό σας όσο και στη διάθεσή σας. Οι καλύτερες ασκήσεις για να ξυπνήσετε τη διαδικασία αυτή του οργανισμού σας είναι το τρέξιμο, η κολύμβηση, το περπάτημα και οι αερόβιες ασκήσεις. Αν δυσκολεύεστε να βρείτε τον χρόνο για αυτά, σπάστε την γυμναστική σας σε τρία 20λεπτα σετς την ημέρα, που αναμφίβολα βγαίνουν πιο εύκολα.

Καταναλώστε συχνά μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα

Όσο περισσότερο μασουλάτε, τόσο καλύτερα λειτουργεί ο μεταβολισμός σας. Αυτό φυσικά όταν μιλάμε για μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα, ανά τακτά διαστήματα. Επιπλέον, αποφύγετε το να παρακάμπτετε ολόκληρα γεύματα, όπως το πρωινό ή το μεσημεριανό, μιας που θα καταναλώσετε σίγουρα περισσότερες θερμίδες αργότερα και μαζεμένες, κάνοντας μεγάλη ζημιά στον μεταβολισμό σας.

Πιείτε περισσότερο νερό

Όσο περισσότερο νερό πίνετε, τόσο το καλύτερο για το μεταβολισμό σας. Ιδιαίτερα δε αν καταναλώνετε παγωμένο νερό, το σώμα σας θα κάψει περισσότερες θερμίδες στην προσπάθειά του να ανεβάσει τη θερμοκρασία του σε αυτήν που επικρατεί στο εσωτερικό του.

Φάτε πικάντικα φαγητά

Ανεβάζοντας τη θερμοκρασία στα γεύματά σας με καυτερές τροφές, ο μεταβολισμός ξυπνά και καίει περισσότερες θερμίδες. Jalapeños, πιπεριές chili και μπαχαρικά όπως το κάρυ και το πιπέρι cayenne είναι ιδανικές. Επιπλέον, καταναλώνοντας αυτού του είδους τις τροφές αυξάνεται και το αίσθημα πληρότητας στον οργανισμό και τρώτε λιγότερο.

Καταναλώστε τροφές με περισσότερο ασβέστιο

Έρευνες έχουν δείξει ότι μια διατροφή πλούσια σε ασβέστιο και με χαμηλές θερμίδες ενισχύει την απώλεια βάρους κατά 42%, έναντι του μόλις 8% που συνδέεται με μια διατροφή απλώς χαμηλή σε κατανάλωση θερμίδων. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, τροφές όπως το γιαούρτι, το γάλα και τα τυριά χαμηλών λιπαρών μπορούν να καταναλώνονται άφοβα σε μια ισορροπημένη διατροφή ή εναλλακτικά μπορείτε να λαμβάνετε ένα συμπλήρωμα διατροφής με ασβέστιο.



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares