Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

Γιατί ένας απογευματινός υπνάκος είναι ό,τι καλύτερο για την υγεία και την ευεξία μας

Εκείνος ο μισάωρος ύπνος στον καναπέ μετά τη δουλειά είναι τελικά εξαιρετικά ευεργετικός για την υγεία μας



Είστε κι εσείς υπέρμαχος του power napping, των ολιγόλεπτων δηλαδή διαλειμμάτων μέσα στην ημέρα για έναν ύπνο που μας βοηθά να χαλαρώσουμε και να ανασυγκροτηθούμε; Τότε πολύ καλά κάνετε, αφού επιστημονικές μελέτες υποδεικνύουν ότι αυτός ο απογευματινός υπνάκος είναι ό,τι καλύτερο για την υγεία και την ευεξία μας. Δείτε παρακάτω πως.

Pixel

Βελτιώνει τη διάθεσή μας

Έχετε δει ένα μικρό παιδάκι αμέσως μετά τον μεσημεριανό του ύπνο; Ακριβώς έτσι είναι και η διάθεση των ενηλίκων μετά από μια ολιγόλεπτη ξεκούραση μέσα στην ημέρα, η οποία βοηθά στην αύξηση της σεροτονίνης του οργανισμού μας.

Βελτιώνει τις σεξουαλικές μας επιδόσεις

Έρευνες του University of Michigan Medical School υποδεικνύουν ότι άτομα που κοιμούνται περισσότερο μέσω αυτών των μικρών power naps μέσα στην ημέρα, κάνουν και περισσότερο σεξ με τους συντρόφους τους. 14% περισσότερο για να είμαστε ακριβείς. Επιπλέον, η οξυτοκίνη που παράγει ο οργανισμός μας κατά τον ύπνο είναι η ορμόνη από την οποία εξαρτώνται οι οργασμοί μας. Γι’ αυτό κοιμηθείτε όσο περισσότερο μπορείτε!

Μειώνει την όρεξη για τσιμπολόγημα

Όσο περισσότερο κοιμάστε, τόσο μικρότερη είναι η ανάγκη του οργανισμού για άσκοπο τσιμπολόγημα μέσα στην ημέρα. Πιο συγκεκριμένα, η έλλειψη ύπνου συνδέεται με υψηλότερο ρίσκο εμφάνισης παχυσαρκίας και μάλιστα κατά 30%. Γι’ αυτόν τον λόγο, κοιμηθείτε με κάθε ευκαιρία που σας δίνεται.

Μας χαλαρώνει

Τα διαλείμματα για ύπνο μέσα στην ημέρα είναι επιβεβαιωμένο πως μας βοηθούν να χαλαρώνουμε, γι’ αυτό και είναι ιδιαίτερα ευεργετικά σε περιόδους έντονου στρες. Ακόμη και 10 λεπτά μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Προστατεύει την υγεία της καρδιάς

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι τα power naps που διαρκούν 15 με 20 λεπτά μέσα στη μέρα μειώνουν το ρίσκο καρδιακών επεισοδίων σημαντικά. Επιπλέον, μειώνουν το ρίσκο εμφάνισης διαβήτη και ρυθμίζουν καλύτερα τα επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα.  

Αυξάνει τη δημιουργικότητα

Ο ύπνος κάνει καλό και στο πνεύμα μας, αφού τα μικρά διαλείμματα ξεκούρασης βελτιώνουν τη δυνατότητα επικοινωνίας των δύο ημισφαιρίων του εγκεφάλου μας, δηλαδή το δημιουργικό και το αναλυτικό του σκέλος. Δεν είναι τυχαίο ότι οι μεγάλοι καλλιτέχνες πάντα κοιμούνται και αρκετά!

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

Γιατί πρέπει να σταματήσεις να φοράς στενά ρούχα στην καθημερινότητά σου

Μια φορά στο τόσο είναι ΟΚ, όμως σε γενικές γραμμές τα στενά ρούχα πρέπει να αποφεύγονται

ΥΓΕΙΑ

7 απρόσμενοι τρόποι για να διατηρηθείς δροσερή στον καύσωνα

Πράγματα που μπορούν να βοηθήσουν την κατάσταση πέρα από το κλιματιστικό και τον ανεμιστήρα

ΥΓΕΙΑ

4 εύκολα tips για να ξυπνάς το πρωί με ενέργεια και όρεξη

Αν χρειάζεσαι γερανό για να σηκωθείς από το κρεβάτι και νιώθεις δύστροπη, υπάρχει λύση

Προτεινόμενα

ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ

Κάντε την έκπληξη με πέστο-καλαμποκόψωμο

Μια καλοκαιρινή γεύση αγαπημένων παιδικών αναμνήσεων

BLOGS

«Δεν θα βρείτε ποτέ ηρεμία μέχρι να ακούσετε την καρδιά σας» George Michael

Γεννήθηκε σαν σήμερα και εμείς συνεχίζουμε να γιορτάζουμε τον έρωτα και τη ζωή με τα τραγούδια του

SEX

Είναι δυνατόν να αλλάξετε τις σεξουαλικές σας φαντασιώσεις;

Είναι δύσκολο να απαλλαγείτε από μια ανεπιθύμητη φαντασίωση, αλλά μπορείτε πάντα να δημιουργήσετε μια νέα.