Εύκολες συμβουλές για επίπεδη κοιλιά μέχρι τον Αύγουστο

Μικρές αλλαγές που μπορείς να κάνεις στην καθημερινότητά σου για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά μέχρι τις διακοπές του Αυγούστου, αλλά και να την διατηρήσεις επιστρέφοντας

Ναταλία Πετρίτη

Το καλοκαίρι, οι συνεχείς έξοδοι, το άστατο πρόγραμμα, τα παγωτάκια και τα δροσιστικά κοκτέιλ μας κάνουν πολλές φορές να βάζουμε βάρος, αντί να χάνουμε όπως θα περίμενε κανείς. Επειδή όμως όλη τη χρονιά καταβάλαμε προσπάθεια για να διατηρήσουμε τη γράμμωση και την καλή φυσική μας κατάσταση, διαβάζουμε τι πρέπει να κάνουμε για επίπεδη κοιλιά μέχρι τον Αύγουστο, αλλά και για να την διατηρήσουμε με την επιστροφή μας στην πόλη.

Φάε νωρίς

Το καλοκαίρι αργεί να νυχτώσει και είναι πιο εύκολο να φας το βραδινό σου πιο αργά απ’ ό,τι συνήθως. Αυτή είναι ωστόσο μια συνήθεια που προσθέτει βάρος, γι’ αυτό δοκίμασε να φας το μεσημεριανό σου μεταξύ 12 και 1 το μεσημέρι, ένα σνακ το απόγευμα και το βραδινό σου πριν τις 7.

Κάνε μερικές επαναλήψεις

Όταν χαλαρώνεις τη ρουτίνα της διατροφής και της άσκησης, οι κοιλιακοί σου είναι το πρώτο σημείο στο σώμα σου που επηρεάζεται. Μπορείς όμως να διατηρήσεις την κοιλιά σου σφιχτή και δυνατή ενσωματώνοντας λίγες μόνο ασκήσεις κοιλιακών σε κάθε προπόνηση. 2 ή 3 σετ των 15-20 επαναλήψεων από ασκήσεις για τους κοιλιακούς σου την ημέρα θα κάνουν όλη τη διαφορά.

Ένα παγωτό την εβδομάδα

Επίτρεψε στον εαυτό σου ένα παγωτό χωνάκι την εβδομάδα, ώστε να μη νιώθεις στέρηση, αλλά περιορίσου σε αυτήν τη συχνότητα. Μην ξεχνάς άλλωστε ότι το καλοκαίρι καταναλώνεις και περισσότερο αλκοόλ που σε παχαίνει χωρίς να το καταλάβεις.

Αντικατάστησε το αλκοόλ

Και αφού αυτό σε παχαίνει, δοκίμασε να το αντικαταστήσεις με ανθρακούχο νερό με βότανα και γεύσεις φρούτων ή με ένα δροσιστικό χυμό. Αν όχι, επίλεξε λευκό κρασί ή τζιν με σόδα για λιγότερες θερμίδες.

Aσκήσου έξω

Για να γυμνάζεσαι περισσότερη ώρα μέσα στην εβδομάδα, ασκήσου σε εξωτερικό χώρο. Θα κάψεις περισσότερες θερμίδες όταν τρέχεις έξω συγκριτικά με το να τρέχεις στο διάδρομο με την ίδια ταχύτητα, ενώ μπορείς να βάλεις στην καθημερινότητά σου δραστηριότητες όπως το τένις, η όρθια κωπηλασία (SUP), το σέρφινγκ ή το απλό περπάτημα στην παραλία που σίγουρα είναι πιο fun!

Κάνε έστω και λίγη προπόνηση τις καθημερινές

Το καλοκαίρι είναι η πιο χαλαρή εποχή του χρόνου, αν όμως βρεις μόλις 40 λεπτά για 2-3 μέρες την εβδομάδα για γυμναστική, θα κάνεις το καλύτερο στην υγεία και στο σώμα σου. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας προσπάθησε να μην τρως έξω και να είσαι η πιο υγιής εκδοχή του εαυτού σου.



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares