Πώς να επιταχύνεις τον μεταβολισμό σου για να καις θερμίδες και να χάνεις βάρος πιο γρήγορα

Τι πρέπει να κάνεις ώστε να δεις το σώμα σου να μεταμορφώνεται;

Ναταλία Πετρίτη

Είμαστε σίγουρες πως έχεις αναρωτηθεί πολλές φορές τι είναι αυτό που πρέπει να κάνεις ώστε να ξυπνήσει ο μεταβολισμός σου, για να καις θερμίδες και να χάνεις βάρος πιο γρήγορα και εύκολα. Το κλειδί για αυτήν την αφύπνιση αυτή δεν είναι άλλο από την άσκηση και την αύξηση των ημερήσιων καύσεων. Πώς ακριβώς λοιπόν θα το καταφέρεις;

Έρευνες έχουν δείξει ότι 150 λεπτά μέτριας έντασης αερόβια άσκηση την εβδομάδα είναι εξαιρετικά ευεργετικά στην υγεία και την απώλεια σωματικού βάρους, ενώ αυτό που έχει σημασία στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο η ένταση της γυμναστικής όσο η διάρκειά της. Όσο περισσότερο γυμνάζεσαι, τόσο πιο άμεσα είναι τα αποτελέσματα για τον μεταβολισμό σου.

Για να πετύχεις περισσότερη καύση λίπους, περπάτησε, κολύμπησε, κάνε ποδήλατο ή χόρεψε σε σταθερή ταχύτητα μέτριας έντασης για αρκετή ώρα, κάνε δηλαδή για παράδειγμα 30 λεπτά διάδρομο ή περπάτημα σε εξωτερικό χώρο, με ταχύτητα 5-6 χλμ./ώρα.

H ενίσχυση της μυϊκής μάζας επιταχύνει σημαντικά το ρυθμό του μεταβολισμού, γι’ αυτό δείξε προσοχή ως προς τις δίαιτες εξπρές, καθώς με αυτές ενδέχεται να μην χάνεις τόσο λίπος, όσο μυϊκή μάζα και νερό από το σώμα σου. Κάνε ασκήσεις με αντιστάσεις ή με βάρη ακολουθώντας τις οδηγίες του γυμναστή σου και σύντομα θα δεις ότι ο μεταβολισμός σου θα πάρει τα πάνω του.



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares