4 έξυπνοι τρόποι για καλύτερη ψυχολογία, αλλά και περισσότερη ενέργεια στο γραφείο

Τι να κάνεις για να γίνει πιο ευχάριστη η κατάσταση όσο βρίσκεσαι στη δουλειά σου, αποδίδοντας καλύτερα

Ναταλία Πετρίτη

Νιώθεις ότι το τελευταίο διάστημα, λίγο πριν από τις διακοπές, η ψυχολογία και η απόδοσή σου στο γραφείο είναι λίγο πεσμένες; Δες λοιπόν τι μπορείς να κάνεις για να πάρεις τα πάνω σου, να γίνει πιο ευχάριστη η κατάσταση όσο βρίσκεσαι στη δουλειά σου και να αποδίδεις καλύτερα σε όσα πρέπει να βγάλεις εις πέρας.

Αφαίρεσε τους πολλούς υδατάνθρακες από το μεσημεριανό σου

Ο όγκος του φαγητού, ο χρόνος του φαγητού και τα είδη των τροφίμων που καταναλώνονται στο μεσημεριανό γεύμα είναι όλα παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την ενέργειά σου. Η αφαίρεση των υδατανθράκων από αυτό κάνει όλη τη διαφορά για να διατηρείς την ενέργειά σου μέχρι και το σχόλασμα.

Εστίασε στον έλεγχο της αναπνοής σου

Η τεχνική αναπνοής που περιλαμβάνει κυκλικό υπεραερισμό που ακολουθείται από κατακράτηση αναπνοής είναι η καλύτερη ώστε να χαλαρώνεις, αλλά να είσαι ταυτόχρονα και αποδοτική στη δουλειά σου. Δες ένα καθοδηγούμενο βίντεο για να δεις πώς θα το κάνεις σωστά.

Προγραμμάτισε τις δουλειές σου ανάλογα με τις αντοχές σου

Φρόντισε να βάλεις στο πρόγραμμα της ημέρας τις πιο δύσκολες δουλειές νωρίς το πρωί, καθώς από τη 1 το μεσημέρι και μετά οι αντοχές μας πέφτουν. Από εκείνη την ώρα και μετά θα πρέπει να ασχολείσαι με τα πιο εύκολα πράγματα που έχεις να κάνεις.

Κάνε ένα διάλειμμα

Μην προσπαθήσεις να αποκτήσεις ενέργεια πίνοντας ακόμη έναν εσπρέσο, αλλά κάνε απλά ένα 20λεπτο με μισάωρο διάλειμμα, στο οποίο θα ξεκουράσεις τα μάτια και τα χέρια σου από τη δουλειά. Πιες επίσης αρκετό νερό που σε αναζωογονεί και αν αυτό είναι εφικτό, βγες για λίγο από το γραφείο για περπάτημα 15 λεπτών. Αν εργάζεσαι από το σπίτι, σκέψου έναν μισάωρο ύπνο.

 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares