Όλα όσα δεν πρέπει ποτέ να κάνεις όταν είσαι κρυωμένη

Τι να αποφύγεις για να επανέλθεις άμεσα και να μην επιβαρύνεις περισσότερο την υγεία σου

Ναταλία Πετρίτη

Έρευνες μας δείχνουν ότι ο μέσος ενήλικας αναμένεται να κρυολογήσει δύο έως τρεις φορές στη διάρκεια του χειμώνα, ενώ τα παιδιά οχτώ ή και περισσότερες φορές. Ένα κρύωμα βέβαια, αν το αντιμετωπίσεις με ψυχραιμία και νηφαλιότητα περνά γρήγορα και εσύ θα είσαι πάλι δραστήρια και ευδιάθετη μέσα σε μία εβδομάδα. Να λοιπόν τι δεν πρέπει να κάνεις για να συνέλθεις όσο πιο γρήγορα γίνεται και να επιστρέψεις άμεσα στις επάλξεις.

Κάνε τεστ για κορονοϊό

Παρότι μάλλον είναι αυτονόητο πλέον, οφείλουμε να το επαναλάβουμε. Ακόμη κι αν τα συμπτώματά σου είναι πολύ ήπια, προχώρα σε ένα τεστ ώστε να προστατέψεις τον εαυτό σου και τους γύρω σου.

Ξεκουράσου επαρκώς

Εφόσον το τεστ για τον κορονοϊό είναι αρνητικό, είναι πολύ εύκολο να επιλέξεις απλά να αγνοήσεις ένα κρυολόγημα, ιδιαίτερα αν δεν έχεις ανεβάσει πυρετό. Αυτό που πρέπει να κάνεις όμως είναι να πάρεις 2 ημέρες άδεια και να μείνεις στο κρεβάτι, προσφέροντας στον εαυτό σου την απαραίτητη ξεκούραση.

Μη ζητάς από το γιατρό να σου δώσει αντιβίωση

Και μην την πάρεις φυσικά μόνη σου. Το κρυολόγημα και η γρίπη προκαλούνται από μερικές δεκάδες τύπους ιών και όχι από μικρόβια, που σημαίνει ότι η αντιβίωση δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα για την καταπολέμησή τους. Το μόνο που θα καταφέρεις παίρνοντας ένα τέτοιο φάρμακο είναι να συμβάλεις στην ενίσχυση της αντίστασης των μικροβίων στα αντιβιοτικά, γεγονός που μπορεί να αποβεί μοιραίο όταν στο μέλλον τα χρειαστείς για κάποιο θέμα υγείας.

ti-na-mhn-kaneis-otan-eisai-kriomeni-2

Μην καπνίζεις

Προστάτεψε τον εαυτό σου από το βήχα και τον πόνο στο στήθος που έτσι κι αλλιώς έχεις, αποφεύγοντας για λίγες μέρες το τσιγάρο. Απόφυγε επίσης τον καπνό των άλλων που μπορεί να ερεθίσει τους πνεύμονες, το λαιμό και τη μύτη σου.

Μην υπερβάλλεις με τα φάρμακα

Μην πάρεις για μεγάλο χρονικό διάστημα φάρμακα για την ίωση, γιατί αυτά θα έχουν τα αντίθετα αποτελέσματα. Μην υπερβαίνεις επίσης την ενδεδειγμένη δοσολογία και δοκίμασε πιο εναλλακτικές μεθόδους για να ανακουφιστείς, όπως πλύσεις με φυσιολογικό ορό στη μύτη.

Μην παραλείπεις γεύματα

Ακόμη κι όταν είσαι άρρωστη, το σώμα σου χρειάζεται ενέργεια και ακόμα περισσότερα υγρά. Κατανάλωσε λοιπόν μικρά γεύματα, πλούσια σε νερό (σούπες, φρούτα) και εξασφάλισε βιταμίνες από φυσικές πηγές. Κατανάλωσε επίσης τροφές με αντιικές ιδιότητες, όπως το σκόρδο και κρεμμύδι.

 



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares