Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

Πώς θα διατηρηθείς fit την περίοδο των Χριστουγέννων

Συμβουλές για να διατηρήσεις σώμα και πνεύμα σε fit κατάσταση, ακόμη και τις μέρες με πλούσια γεύματα και ξενύχτια



Η πιο αγαπημένη εποχή του χρόνου συνοδεύεται από μπόλικα τραπέζια και ξενύχτια, γεγονός που σημαίνει ότι αν δεν μεριμνήσεις από πριν, ίσως και να χάσεις τη φόρμα σου. Και κανείς δεν επιθυμεί με την επιστροφή στη δουλειά και τη ρουτίνα να πρέπει να μπει σε διαδικασία διατροφής! Να λοιπόν τι μπορείς να κάνεις για να διατηρηθείς fit τις φετινές γιορτές, απολαμβάνοντας παράλληλα το πνεύμα τους.

Μην παραλείπεις γεύματα

Το ότι έχεις να πας σε μεσημεριανό τραπέζι, δεν σημαίνει ότι είναι και σωστό το να μην φας πρωινό! Όταν παραλείπεις γεύματα και βρίσκεσαι εκτός σπιτιού, σίγουρα θα υποκύψεις στο έντονο συναίσθημα της πείνας, καταναλώνοντας ό,τι βρεις μπροστά σου και σε μεγαλύτερες ποσότητες από το κανονικό.

Φάε λιγότερο, περισσότερες φορές μέσα στην μέρα

Κατανάλωσε πολλά υγιεινών σνακ μέσα στην ημέρα, αλλά σε μικρές ποσότητες που δεν θα σε κάνουν να παχύνεις. Αυτά θα περιορίσουν το έντονο αίσθημα της πείνας και θα αποφύγεις την υπερκατανάλωση τροφής στα δείπνα που θα πας.

Πιες περισσότερο νερό

Εκτός από ενυδάτωση, το νερό προσφέρει στο σώμα το αίσθημα της πληρότητας. Στα πάρτι που θα βρεθείς, φρόντιζε να πίνεις ένα ποτήρι νερό για κάθε μεζούρα ποτού που καταναλώνεις, ενώ μην παραλείπεις να πίνεις και ένα μεγάλο ποτήρι το πρωί που ξυπνάς.

Μείνε ενεργητική

Την περίοδο των γιορτών, προσπάθησε να μην εγκαταλείψεις το πρόγραμμα των προπονήσεών σου, ξεκλέβοντας ίσως λίγο στη διάρκειά τους (ξέρουμε ότι έχεις και δουλειές να κάνεις και πράγματα να δεις!). Επιπλέον, για έξτρα κίνηση μέσα στη μέρα, φρόντισε να κάνεις τις γιορτινές αγορές σου από κοντά, περπατώντας στα μαγαζιά και καίγοντας έτσι θερμίδες όσο φροντίζεις για τους αγαπημένους σου.

Δώσε προτεραιότητα σε εσένα

Μην αφήσεις αυτές τις γιορτές να σε καταβάλει το άγχος του να φροντίσεις τους πάντες και να τα κάνεις όλα εσύ για τα τραπέζια και τα εορταστικά πάρτι. Κι αυτό γιατί το στρες που θα έχεις, όχι απλά θα σε καταβάλει σωματικά φέρνοντας κόπωση, αλλά θα λειτουργήσει ως διεγερτικό για την πείνα στο σώμα σου, κάνοντάς σε να καταναλώνεις περισσότερη τροφή χωρίς να το θες πραγματικά.

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

«Μια μέρα χωρίς γέλιο είναι μια μέρα χαμένη»

Έλεγε ο Τσάρλι Τσάπλιν που σαν σήμερα γεννήθηκε – και σου θυμίζουμε τα οφέλη του να γελάς πιο συχνά

ΥΓΕΙΑ

Πώς να προστατέψεις την υγεία σου τις ημέρες με υψηλή περιεκτικότητα σκόνης στην ατμόσφαιρα

Η έντονη περιεκτικότητα σκόνης στην ατμόσφαιρα μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το αναπνευστικό σύστημα και να προκαλέσει μια σειρά από ενοχλήσεις

ΥΓΕΙΑ

Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 2024: Η υγεία μου, δικαίωμά μου

7 Απριλίου 2024: ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας γιορτάζει την 76η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τετάρτης 17 Απριλίου

Βγάλτε τελείως από τη ζωή σας ό,τι σας φαίνεται άχρηστο και σας κουράζει

ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Τέχνη στην πόλη: Ανοίγει για το κοινό το αυθεντικό ατελιέ του Αλέκου Φασιανού

Tο Μουσείο Αλέκος Φασιανός στο κέντρο της Αθήνας, ανακοινώνει την επέκταση του μουσειακού του χώρου με το άνοιγμα του αυθεντικού ατελιέ του καλλιτέχνη.

ASK THE EDITOR

8 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για το μανδελικό οξύ προτού το βάλεις στη beauty ρουτίνα σου

Σε τι ακριβώς συμβάλει το συγκεκριμένο οξύ στη φροντίδα του δέρματός σου;